Tbusy by ma nejako extra netrápili... obsluhuje sa nimi maximum pôvodnej trasy.. Už aj takú 208 dali na Jelačičku, hoci by tiež mohla ísť cez Karadžič na hlst.. Asi aby Ti vyhoveli
88 a 91 sa asi ešte v "termináli" z nástupišťa otočia hneď o 180 a prejdú okolo výstupišťa a cez zostupnú rampu z Mostu SNP potom na svetlách doľava na nábrežie (ako bežne 70).
Pokiaľ to prerušenie po začiatku preteku má byť naozaj 20 min., čo sú u 68 tak dva spoje a u 87 jeden, možno v ideálnom prípade 0, tak sa mi zdá logickejšie, že to ten bus prečká ako by ho mali odkloniť a neobsluhoval by časť svojej trasy..
Mňa skôr fascinuje ako tradične štýl písania oznamov na dpb web: jednak že tam je podrobne popísaná celá trasa preteku, v rátane : "Cesta III./57210 na Michal na Ostrove – Horná Potôň"a pod.. pochybujem že to zaujíma nejakého cestujúceho našej MHD.. ale možno takto chceli ten pretek iba celý lepšie spropagovať...
A potom klasicky, preklepy, ako napr:
"Linka č. 206 z Kramárov k Autobusovej stanici je na Pražskej ul. bude odklonená na trasu"
Super, ale niekoľkým veciam nerozumiem:
1. To nevedeli t-busy vyriešiť nejak inak, než ťahať 202, 205, 206 a 210 medzi ASMN a HLST? Alebo aspoň dočasne pozastaviť premávku linky 210?
2. Ak budú mať linky 88 a 91 nástupište pod mostom ako 28/29, resp. 30/37, ako sa chcú odtiaľ dostať doľava na Vajnaského nábrežie. Tam je povolené odbočenia z terminálu smerom doľava?
3. Je nutné, aby 87 kvôli pár zastávkam na Prístavnej čakala 20 min, kým prebehnú účastníci? To ju nemohli odkloniť cez Prístavný most? Detto 68.
Áno, ale koľko cestujúcich vygeneruje "panelakova DNV" - tie 3 zastávky, resp. stačí iba dve: Králika a Marečka a prípadne aj Hradištná v porovnaní so starou DNV, Zamajerským a VW (s výnimkou striedania smien).
Uspora tam zrejme bude, kedze si dovolili posilinit v sedle na 10 minut namiesto 15 a spicka poobedna sla z 7,5 na 6. Samozrejme len pre "panelakovu DNV"
Je ale pravda, že môžete na bus dobiehať a vtedy nevidíte cieľovú stanicu, či ide na hradky alebo k VW spoj. Aká je vlastne plánovaná úspora na skrátení 21 k zástavke Na hriadkach? Podľa mňa by bolo logickejšie 21-tku nechať smerom k VW, aby zachádzala do starej Devínskej a bus 28 dať cez sídlisko. Tým by bolo dostatočne husto zabezpečené spoje v starej DNV a 28-čka by zvýšila potenciál cestujúcich aj zo sídliska v DNV (musel by sa ale dohustiť interval na 15 minút špička, 20 min. mimo špičky). 28-čka cez Nábrežie k malej scéne je dosť vyťažená a dopyt je veľký.
Toto je ešte dobré.Mne sa stalo to,čo sa stáva tak asi aj v tomto prípade.Pred asi 30-timi rokmi som išiel na vlak do Bratislavy.V staničnej reštaurácii,som prepočul hlásenie meškaní môjho vlaku a tak sa stalo,že v tej vrave som počul len to ...vchádza na koľaj č.5.Tak som vyletel z reštaurácie a nasadol .Na moje zdesenie som asi po minúte zistil,že to je rýchlik do Prahy.No a tak sa stalo,že miesto 2 hodín som cestoval 7 hodín,vďaka mojej roztržitosti.
Mohlo ist o zmeskany spoj s odchodom o 8:31, ktory ide Na Hriadky. Na display bola uvedena aka konecna? Predpokladam, ze Na Hriadkach a vy ste aj tak don nastupila.
V piatok som cestovala autobusom cislo 21 zo zastavky Bory Mall do Volkswagenu o 8:41. Podla cestovneho poriadku ako aj planovaca cesty mal ist tento spoj do VW, ale vyhodil nas Na Hriadkach.
V zdravotnom stredisku VW som mala byt pred 9:00 a prisla som tam o 9:20. Ked si uz mhd vymyslelo taku blbost s konecnou zastavkou Na hriadkach, mohli by aspon dodrziavat cestovny poriadok? Ako ma cestujuci vediet, ktorym spojom 21 sa naozaj dostane az do Volkswagenu?
Pravdepodobne sa to menilo, dnes tiež neskutočné kolóny, Tam to je celé riešené dosť zle. A premostenie železnice aj s električkou ešte teda potrvá.
Inak pred týždňom bola v spomínanom mieste v zákrute pred tunelom v smere z Dúbravky vykapatá nejaká 20-tka, ktorú prišiel odtiahnuť traker, stála v tak nešťastnom mieste, že pri obiehaní vozidla sa tam stihli medzičasom vysypať do priekopy, ďalšie dve auta.
Horšia je situácia v niektorých hlavách. Stačí tam poslať hliadku PZ a podľa Vestníku MV SR 9/2009 § 20 ods. 3 rozdávať 50 € darčekové poukážky. Hneď by sme videli akí sú vodiči učenliví a tolerantní ?.
Ale samozrejme, to vyžaduje väčšie úsilie ako merať dodržiavanie 70ky v strede pola.
Zdá sa mi to alebo bol pred dva-troma týždňami zmenený signálny plán na križovatke pri Hornbachu v DNV? Možno, že sa zmenšili kolóny na hlavnej ceste do/z DNV avšak teraz sú zase na ceste od Technického skla a ak sa nájdu polovodiči, ktorí vojdu aj do podjazdu (takmer vždy) tak je upchatý aj smer z DNV a tak či tak vznikajú kolóny. ? Skôr by som povedal, že teraz je tam horšia situácia než predtým. ?
Ámos