Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Spacer1 #206806:
Myslim, ze na Youtube uz je vela takych videi a aj v lepsej kvalite ?
Reply on: KaroSAD #206810:
Ja si myslím,že ešte prežijú aj tie hrče SORky NB18 ☺ ?
Reply on: KaroSAD #206810:
Dovtedy, keď sa nerozpadnú na cestách...? ?
Koľko rokov ešte podľa vás budú jazdiť Karosy B 741.CNG?
Reply on: Technopol #206800:
tiez pravda.
Vravim cely system VHD by vyzeral inak.
Reply on: Valec #206803:
ak budes mat interval v centre 2-4 minut a polovica vlakov ti bude koncit v karlovke tak interval v Dubravke bude 4-8 minut.
http://www.teraz.sk/slovensko/vlaky-tablettv-slow-bratislava-trnava/129393-clanok.html

Cieľom projektu je priniesť vám možnosť precestovať Slovensko na koľajniciach od Bratislavy až po Košice...
Reply on: dupe #206801:
"A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka." - Nie, nedozvedeli, je to zname uz niekolko mesiacov, ak nie rokov.

Inak samozrejme suhlasim ze DPB a mesto by neboli schopni prevadzkovat metro (a to dokonca ani keby mali dost penazi).
Reply on: Technopol #206800:
Stupavu rátať nemôžem, lebo PAD "musí" jazdiť až na Nivy. Bez toho by SL zanikol. ?
Reply on: Ámos #206798:
Ale ak nebudú všetky vlaky jazdiť až na konečnú, prečo s nimi mám rátať v Dúbravke? Ja netvrdím,že v centre (možno 4-5 staníc) by taká linka dokázala mať interval 2-4 minúty... ale ak mi tretina cestujúcich vystúpi v Mlynskej a tretina v Karlovke, tak asi nebude každý vlak ťahať až do Dúbravky a teda v Dúbravke ich nemôžem rátať do intervalu.
Reply on: dupe #206801:
Len tak na doplnenie, vizualizácie nie sú prísne tajné, len neexistujú. Existujú len priečne rezy v už verejne dostupnej dokumentácii. A o dvojrozchodovom riešení sa vedelo, minimálne sa o tom písalo v článku na imhd.
Metro?
Vychadzajme z aktualneho projektu elektricky do Petrzalky. Mala byt odovzdana do uzivania na konci augusta. Je april a este ani len netusime kde bude zastavka na Safku. Vizualizacie su tiez prisne tajne. A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka. Ak by sa takto malo stavat aj metro, radsej nie...

Viete si predstavit ze by prevadzaku metra zabezpecoval sucasny magistrat v spolupraci s DPB?
Vlaky bez udrzby, kazdu chvilu poziar v tuneli. Interier dotagovany, stanice posprejovane, s pokazenym osvetlenim a prespavajucimi bezdomovcami. Upratovanie na staniciach papierovo aj 5x denne, realita 1x mesacne nalepena nalepka upratovacej firmy. Eskalatory premavajuce len v pracovnych dnoch 6 - 18. hod.
Myslite ze taketo prostredie by bolo lakajuce pre autickarov ak by navyse casovo nic neusetrili?

A kolko penazi by sa pretunelovalo?
Reply on: Valec #206797:
A ešte prirátať časť cestujúcich z PAD - min. zvoz pre Stupavu
Reply on: Valec #206797:
Ale ano predstava ludi, ze metro by vyriesilo vsetky problemy Bratislavcanov s cestovanim je blud.
Reply on: Valec #206797:
Aj Mlynsku ratat musis. Pravdepodobne by sa spravil system, ze nie vsetky vozy by jazdili od konecnej po konecnu. Celkovo je ale treba kapacitu nastavit aby pobrala ludi v najvytazenejsom useku.

Do DNV sa metro planovalo hlavne kvoli lokalite Bory, kde malo byt sidlisko pre niekolko desiatok tisic obyvatelov.
Reply on: Ámos #206789:
Neviem, či práve linky 25 a 92 by tam spravili nejaké terno, ale budiš. Linka 21 má v špičke interval 5 min., teda ponúka kapacitu 1800 cestujúcich. To by pomohlo skrátiť interval z 12 na 9,5 minúty. A to by v celej oblasti ostali akurát tak linky 20, 23, 24, 27 a 28.

Samozrejme, mohol by sa k metru zvážať aj Lamač, tak by sme sa možno dostali k intervalu 6 minút za cenu výrazne dlhšej doby cestovania. Mlynskú dolinu a pod tam už ťahať netreba, asi by nemalo veľký zmysel ťahať kapacitu odtiaľ až do Dúbravky, poťažmo do DNV.

Celým chcem len preukázať, že predstavy niektorých metrofilov, že metro by jazdilo každé 2-3 min. v špičke a za 15 minút sa dostanú z Dúbravky do Rusoviec (takýto príklad hodil niekto k tomu článku v Nku) sú v BA proste odtrhnuté od reality.
Reply on: volod #206774:
Ano, udrzba a zdarile GO Ikarusov (vseobecne v Madarsku) dokazuju, ako "hospodarne" naklada so zverenym majetkom jeden nemenovany dopravca v BA, zabezpecujuci MHD...
Napr. take 435 v BA nepresli za cca 15rokov ziadnou vyznamnejsou GO!
Inak v BP to doviedli do "dokonalosti", zopar IK 260 zmodernizovali vlastnymi silami na verziu LE:

http://omnibusz.blog.hu/2013/08/11/vissza_a_jovobe_628

Podobne ciastocne nizkopodlazne boli upravene aj vleky IK 280T v Sofii. Tiez pravdepodobne vlastna iniciativa Iskaru al. Nadezdy?
Reply on: Ámos #206789:
A kam by si chcel s tymi dlhsimi vozidlami jazdit?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.