Inak nikoho v tej pochybnej firme sidliacej na Olejkarskej nenapadlo take zazracne riesenie ako napriklad zacat kontrolovat listky a nevozit tam ludi zadarmo? Ak dotacia na tieto spoje je 3055 eur bez DPH mesacne a cena 15-minutoveho listka je 58 centov bez DPH, tak celu vysku dotacie by dokazalo pokryt 5267 cestujucich mesacne, teda 175 denne. To pri dnesnom rozsahu dopravy znamena ani nie 6 cestujucich na jeden autobus. Cize kludne mohol zostat sucasny rozsah dopravy + nezmenena vyska dotacie.
Jedine ze by sme DPB neverili ze dobre vypocitali vysku dotacie. A to im urcite verime, ze?
Zaujímavo to nakoniec vyriešili. Dopravu im bude zabezpečovať Duckpin Professional Bowlers Association (http://www.dpbatour.com/). Na linke bude autobus #630 ako sa viackrát spomína, čo by potvrdzovalo nového dodávateľa. Keďže obec bude platiť za autobus, nie za prevádzku linky pravdepodobne bude stáť do doby kým začnú platiť aj za človeka, resp. za službu - premávku linky.
Bus Karpaty Stará Lubovňa má ešte zopár exemplárov v pôvodnom stave, aj SAD Dunajská Streda. Nejaké zbastlené sa nájdu v Lučenci, Arriva Nové Zámky ich má ešte kopec ale už asi nie nadlho a možno u Eurobusu alebo SAD Humenné tiež niečo zostalo.
myslím že SAD žilina ešte nejaké karosy má v zálohe pre prípad potreby ale všetky tieto sú už viacmenej vyradené, posledné karosy čo sa stále používajú sú pravdepodobne len ako záložné vozidlá, ináč ostatok len karosy C954E a potom iveca crossway
Dnes som bol v Trnave a išiel som len tak omrknúť priestor autobusovej stanice hoci nebolo moc vĺúdne vonku no a na moje prekvapenie ešte 2 - 3 kusy starej Karosy C 734 (dvojdverová, ostro zalomený zadok pri vetracej mriežke) v žlto-modrých farbách SAD Trnava stáli poobede v priestore stanice. Min. jedna išla smerom na Kátlovce ak si dobre pamätám a jedna ostala samotná stáť v priestore parkoviska nakrátko, okrem nej ani koleso pres starou budovou žst. Trnava. V pondelok 30.3 2015 večer bola jedna C 734 SAD Trnava nasadená z Bratislavy cez Vinohrady na Raču, som ju videl stáť na zastávke SAD pri Vinohradoch. Zrejme ide ešte o vozidlá vyrobené v 2. polovici 90. rokov min. storočia, kedže je známe že Karosa C 734 sa vyrábala od cca. 1981 do roku 1997 ako nástupca radu ŠL. Vie niekto alebo má prehľad niekto ktoré SAD podniky na SK prevádzkujú ešte tieto vozidlá C 734? Asi tak 2 týždne dozadu sa jedna biela C 734 prehnala z ASMN po Prievozskej smerom von z mesta, bol to voz SAD DS.
810zssk
Jedine ze by sme DPB neverili ze dobre vypocitali vysku dotacie. A to im urcite verime, ze?