Nič také tam nie je, to by totiž potom vozidlu nedovolilo prejsť oblúkom s malým polomerom. Je tam obmedzenie rýchlosti v malých polomeroch.
Vozidlo nemôže riešiť problém technickej závady výhybky.
Inak alektričku by samozrejme v kĺboch neroztrhalo, proste by vykoľajila.
Mal by som technicku otazku k 29T a 30T. Ako je zabezpeceni prejazd cez vyhybky?
Napriklad na Florianskom sa minimalne raz stalo, ze prvy podvozok B voza isiel ako mal k STU ale druhy sa rozbehol dole na Americke namestie. Samozrejme T3ka sa akurat trochu skrizila, ale vodic si to vsimol, zastavil a nestali sa vacsie skody.
No neviem si predstavit co by sa stalo, keby taky 3 ci 4 podvozok prehodilo na inu kolaj. Zrejme by elektricku roztrhalo v klboch. Su tam nejake cidla co sleduju smerovanie podvozku, laicky ci ide tam kam predhadzajuci a nasledne by elektricku zastavilo. Alebo iny mechanizmus?
Dakujem za objasnenie.
Skús pohľadať na www.bratislava.sk zápisnice zo zasadnutí komisie dopravy a informačných systémov pri mestskom zastupiteľstve. Tam sa pravidelne predkladá správa o preferencií MHD (tušim raz za rok..)
Ani podľa výpravy tam nebola. Ja som nedávno videl odstavený jeden voz v Ivecu na Vlčom Hrdle len som cez plot nevidel na číslo tak je možné že je u predajcu na servise s niečím.
Nieee. Vazme som ju videl lebo este som ostal prekvapeny ze sa tu nanu niekto pytal ze co snou je. Stretli sme sa akurat v krizovatke a ked sme nanu zasvietili svetlami tak mi udrelo do oci to cislo 1051. Preto som tu hned na to aj zareagoval. Neviem no.
Pred tristvrte hodinou som odbacal v taxiku z ruzinovskej na smer Dom kultury ruzinov a v krizovatke sme sa oproti sebe stretli akurat s vozidlom 50-ky c cislom 1051. Preto som sa cudoval co by snou malo byt. Nevsimol som si poradie.
Pre mňa z tých všetkých je dá jednotka najlepšia, hoci dalo by sa ešte čo-to vylepšiť. 4 je zas super ako reklama v prostredí webu. Na tej 2 a 5 mi hlavne nesedí tá hudba. 2, 3 a 5 mohli byť tiež zaujímavejšie i kratšie...
Ak by mala aj Trnavka NP tbus vozidla, tak asi by to tak bolo, ale kedze Trnavka ma momentalne len stare haraburdy,tak nie je to mozne. A na 2 dni sa hadam nebudu presuvat vozidla medzi vozovnami. ?
Len drobná otázka do pléna: prečo sú cez víkend nové NP trolejbusy odstavené? Nebolo by prospešnejšie zaviesť aspoň víkendovo garantované NP spoje/linky? Predpokladal by som, že 14 a 15Tr(M)ky slúžia len ako posila v špičke a nie naopak.
Ámos
Napriklad na Florianskom sa minimalne raz stalo, ze prvy podvozok B voza isiel ako mal k STU ale druhy sa rozbehol dole na Americke namestie. Samozrejme T3ka sa akurat trochu skrizila, ale vodic si to vsimol, zastavil a nestali sa vacsie skody.
No neviem si predstavit co by sa stalo, keby taky 3 ci 4 podvozok prehodilo na inu kolaj. Zrejme by elektricku roztrhalo v klboch. Su tam nejake cidla co sleduju smerovanie podvozku, laicky ci ide tam kam predhadzajuci a nasledne by elektricku zastavilo. Alebo iny mechanizmus?
Dakujem za objasnenie.