Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vie nám povedať vedenie DPMB, prečo nestojí 59 ráno a poobede na zástavke Ševčenková. Pozrite sa na mapu a uvidíte koľko ľudí zbytočne cestuje zo zástavky Kolmá a Ševčenková. Veď ide o centrálnu križovatku, pričom nedávno bol daný do prevádzky aj podchod pri Daňovom úrade.
Pri mojej poslednej návšteve Žiliny (19.9.2003) som si zistil, že už aj na severnom Slovensku máme vnútorné displeje. Pre zaujímavosť, a tiež vzhľadom na nedávnu diskusiu o tom, čo sa má na vnútornom displeji zobrazovať, popíšem žilinský systém. Len na okraj, žilinské displeje sú od firmy R&G Mielec.

Počas pobytu vozidla na zastávke je zobrazené vľavo číslo linky a napravo text "Smer: CIEĽOVÁ MESTSKÁ ČASŤ", napr. "Smer: VLČINCE". Po zatvorení ešte chvíľu tento text, ktorý mimochodom neustále beži zprava doľava svieti. Po pár sekundách (resp. metroch - Mielec hlási podľa prejdenej vzdialenosti) sa vyhlási nasledujúca zastávka - v Žiline odvekov hlásili "ďalšia" zastávka a na displeji súčasne s týmto ohlásením prebehne text "Ďalšia zastávka: NÁZOV ZASTÁVKY", napr. "Ďalšia zastávka: HURBANOVA". Potom sa zobrazia prestupy na najbližšej zastávke, napr. "Prestupy na linke - CE". Zatiaľ to ale nie doprogramované, takže to nefunguje, ale čoskoro to bude zobrazovať linky, na ktoré možno na najbližšej zastávke prestúpiť. Nasleduje ďalšia informácia, kedy sa vľavo objaví čas a napravo prebehne displejom informácia o dnešnom dátume, napr. "10:30 19. SEPTEMBER 2003". Po tejto informácii sa opäť objaví linka a smer a kolobeh sa opakuje, avšak bez info na nasledujúcej zastávke. Až v momente, kedy sa pár metrov pred zastávkou ohlási jej názov, na displeji sa zjaví "Zastávka: NÁZOV ZASTÁVKY" a ten tam zostáva až do otvorenia dverí (tiež beží). Po otvorení dverí sa objaví linka a smer. Celkom zaujímavé, nie? Žilina je asi zase prvá, čo poviete?
Reply on: J #20619:
Zasa tak jednoducho, že im dovolíš čarbať po električkách a oni tým pádom automaticky prestanú, to asi nefunguje 🙂
Nejake uvahy o rychlodrahe z Devinskej na zeleznici.
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1110615
Reply on: Martyk #20548:
Jen drobná poznámka k zdraví řidičú - za posledních 10 let došlo v BA minimálně ke 2 úmrtím řidičů ve službě.
I.
Vladimí, d3k0: Veď práve preto im treba povoliť čarbať na všetky vozy a nikto sa ich ani nedotkne. Presne tak ako na mostnýh poliach. Treba to na fasádach budov a na vozoch MHD či vlakoch povoliť a na mostoch zakázať. Im ide o ten adrenalín.
Aj keď nie všetci sú rovnaký. Môj spolužiak medzi nich patrí avšak odmieta písanie po vozoch, či nezmyselné nápisy. Ak nieč spraví tak do zošita na papier a keby mal prachy tak si, podľa jeho slov, vyberie opadanú stenu.

Avšak najväčším bojom proti veľkoplošným grafitti je okamžité odstránenie kresby aj za cenu nevypraveného poradia. Proste aby nemali šancu si to odfotiť a prišli tak o sumu od 5 až do 10 tisíc. Podľa veľkosti a kvality farieb.

m@rtin: Ako tipuješ hlasovani o dôvere vašej vlády?
Reply on: Zdenko #20602:
Ja som nepisal, ze su vo vozovni sprosti ludia... Moj nazor je totozny s Vladimirovym, aj ked kedysi som mal tiez taky napad, ako mas ty 🙂
Reply on: Zdenko #20595:
Ak im pridelíš nejakú električku na znetvorenie, nikdy sa jej neujmú, pretože ich oficiálna "práca" nefascinuje.
A vraj v suvislosti s mostom Kosicka maju docasne spravit na krizovatke Mlynske nivy - Sukennicka svetelnu krizovatku! Sice si to celkom neviem predstavit, ale aky to bude mat zmysel?
V suvislosti so zmenou linky 61 by sa mohla premenovat zastavka Avion-IKEA na OLO Pestovatelska, kedze si to kedysi davno tusim OLO zaplatilo a potom to zrusili alebo co... A ked nie, tak aspon Pestovatelska. Lebo tym by vznikol uz dalsi pripad rovnakeho nazvu dvoch zastavok (napr. Astronomicka pre 97)
si: Neviem prečo by to robil. On sa len chce udržať na mieste. Nemá ďaleko do Penzie, (podľa mňa má okolo 55) a predtým bolo dôležité presadzovať metro tak to robil, teraz je to elina, tak to robí.

d3k0: To Koladove nestrašte, bolo naozaj len nestrašte keďže nevie kde by vzal peniaze na toľko nových busov. Už to je dosť že musí vymeniť 55 Ik280 a 19 Ik283 a nejaké tie K 732.

Spectre: na schôdzi som nebol, bo som bol s babenkou. Samozrejme, že človek má právo z príspevkou hodnotiť daného človeka. Zlom nastáva vtedy, keď má človek tendenciu nadávať za názory toho druhého. Mám rád konštruktívnu kritiku a hlavne kritické myslenie. k tomu sa tu dá však len ťažko dospieť a to z rôznych dôvodov. Je dôležité aby si človek mohol povedať čo chcea vysloviť svoj názor a neol za to nijako zosmiešňovaný či perzekuovaný, ešte horsí prípad je vysmievanie sa z výzoru. (Predsa nemôže byť každý pekný. Napríklad ako JA 🙂 just joke)
S divným postojom som sa stretol aj u toho malého, neviem ako sa volá, ale tuším má nick dog. Presne tak ako Martyk povedal, každý má svoje limty a on je predsa o dosť mladší ako vy a preto aj inak zmýšlajúci. Namiesto toho aby ste vysvetlovali a skúsili mu pomôcť z problematikou nadávate na neho a posmievate sa mu. To je prejav podľa mňa nehodný inteligentného človeka. A raz sa možno on bude smiať vám, keď dospeje a v problematike vás setre na plnej čiare. Totižto vo vývoji vedomostí v danej problematike má oveľa lepšie podmienky ako vy či ja v jeho veku.
Ak som sa niekoho dotkol je mi to ľúto a ospravedňujem sa, ale takto to cítim.

m@rtin: Ty si strašný. Uvidíš Citybus trolík a už vidíš možnosť trolov v Prahe 😃 Ale inak je pekný tak ako norm. Citybus. Do konštrukcie sa nevyznám a neviezol som sa. Ale ak je interiér rovnaký tak treba horolezecké mačky. 😃 Fakt je ten, že je to konkurencia na trhu a to je len dobre.

Vodiči by mali fúkať vždy pri výjazde a vjazde do vozovne a tolerancia by bola do 0,000 promile. Na niektorých našich vodičov by vôbec bolo treba malý dvor a dlhý bič. Avšak sú aj skvelý ako dnes na 94/4808 ktorý jazdil maximálne presne.

Inak neviete, či 1 séria Ik435 (teda 4800 - 4811) má blokovanie rozjazdu. Bo dnes som išiel v 4808 a 4810 a vždy otvrárali dvere skôr ako zastavovali. Rozbuehali sa už normálne po zatvorení dverí.
Reply on: Andy #20612:
Kde niet rady, tam niet pomoci.

A kludne sa mozes vozit aj ruzovofialovym vrtulnikom 😛
Reply on: Spectre #20611:
To sa budem radsej vozit v elektrosragore, ako v tanku 🙂 Vsak nazor na Ikarusy si pocul aj od Zilinskeho riaditela 🙂 A mal pravdu.
Reply on: Andy #20610:
Tak v tom pripade Ik C83 a T83 🙂
Reply on: Spectre #20606:
Ale vsak nejde o to, ze ci je to vrak, ale o to, ze aby to jazdilo. A ked to bude jazdit, tak nikoho nebude zaujimat, ze ci to je z autobusu, alebo nie..
Reply on: m@rtin #20605:
Klbovy uz vraj vyvijaju. To akoze do Prahy sa vratia trolejbusy kvoli tomu, ze nieco maju s Karosou? Trochu som to nepochopil...
Reply on: m@rtin #20607:
Aspon nieco mile a uzitocne 🙂 🙂 🙂
Reply on: m@rtin #20605:
Samozrejme ze sa osvedci! Ved vyrobcu to vyde lacnejsie a viac zarobi. V casom kapitalizmu je dolezity zisk, nie to, ci vyrabas vrak, alebo nie. A ked sa osvedci, je jasne, ze bude po 21Tr. Jedine, ze by sa Ostrov distancoval od celej Skodovky a zacali si vyrabat trolejbusy sami...

Ked ti svita nadej na trolejbusy v Prahe, tak k tomu nieto co dodat. Ja ti ten gumokol s klackami v Prahe z celeho srdca prajem!
DuPe:
Jen by mě zajímalo, co bude s 21Tr? Pokud se Škoda 24Tr osvědčí, začne se elektrifikovat asi i kloubový Citybus.

Svitla mi naděje, že se mohou trolejbusy do Prahy vrátit.
Zde jsou rychlejší odkazy:
http://ts-web.info/Images/nonsort/P9251093.jpg
http://ts-web.info/Images/nonsort/P9251125.jpg
http://ts-web.info/Images/nonsort/P9251139.jpg

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.