Z cielovych stanic idu ako supravove vlaky (teda bez prepravy cestujucich). Ten co konci v DNV ide do Bratislavy hl.st. o 7:50, ten co konci v Zohore ide do Malaciek o 6:33.
Vlastne ja si pamätám, že v roku 2012 cez pracovné dni poobede existoval posilový zrýchlený vlak ZSSK idúci z Bratislavy do Břeclavi, ktorý zastavoval aj v staniciach Brodské a Lanžhot. Z Břeclavi sa potom vracal tuším len po Kúty. Ja som tým raz išiel - boli tam staré vagóny s kupé.
V ostatných časoch v úseku Kúty - Břeclav už tak ako teraz jazdila 810-na ČD.
To je veľmi zaujímavá otázka. ? Ja si pamätám, že pred pár rokmi posledný ranný spoj zo Záhorskej Vsi pokračoval až do Bratislavy na Hlavnú stanicu [takže bolo možné sa zviesť motorákom 810 napr. z Lamača na Hlavnú stanicu - vtedy tam ešte neboli "bagety"].
No a poobede z Hlavnej stanice ten motorák bol ťahaný niektorým osobákom idúcim tuším až do Kútov. Dožvie ako dlho vždy trvalo v Zohore kým ten motorák odpojili... Ak si dobre pamätám, z BA po Zohor nebolo možné do ťahaného motoráku nastúpiť, lebo bol uzamknutý.
PS: Kedysi vraj premávali priame osobné vlaky z Bratislavy až do Břeclavi. To prevádzkovali slovenské ČSD? Približne kedy a prečo sa zaviedla nutnosť prestupu v Kútoch z vlaku ZSSK na vlak ČD? Predpokladám, že boli aj časy keď na vnútroštnátnom úseku "Kúty - Brodské" prepravovali cestujúcich vozidlá slovenského dopravcu.
http://cp.atlas.sk/vlak/odchody/
Pozerám, že došlo k predĺženiu dvoch ranných vlakov z PK do BA. Ten o 5.32 ide do Zohoru a 6.58 do Devínskej. Nenašiel som ale žiaden vlak, ktorý by začínal v Zohore, resp. v DNV smer BA. Takže tieto súpravy idú potom späť naprázdno alebo sa pripoja na nejaký vlak od Malaciek?
Aj je zaznamenaných viac vozov v danom poradí, napr. pri nahradzovaní záložným vozidlom, tak v poznámke je voz ktorý je vypravený na to konkrétne poradie. Iné vozidlá v danom poradí sú záložné.
Mám divnú otázku: V tých nových trolejbusoch ŠKODA 31 Tr SOR sa dá osobitne zapnúť osvetlenie pre cestujúcich hneď za vodičom - pri prvých sedadlách. Môže vodič jazdiť s rozsvietenými týmito svetlami? Neupravuje to nejaký predpis? Lebo zvyčajne sú zhasnuté. Díky.
Peon
No a poobede z Hlavnej stanice ten motorák bol ťahaný niektorým osobákom idúcim tuším až do Kútov. Dožvie ako dlho vždy trvalo v Zohore kým ten motorák odpojili... Ak si dobre pamätám, z BA po Zohor nebolo možné do ťahaného motoráku nastúpiť, lebo bol uzamknutý.
PS: Kedysi vraj premávali priame osobné vlaky z Bratislavy až do Břeclavi. To prevádzkovali slovenské ČSD? Približne kedy a prečo sa zaviedla nutnosť prestupu v Kútoch z vlaku ZSSK na vlak ČD? Predpokladám, že boli aj časy keď na vnútroštnátnom úseku "Kúty - Brodské" prepravovali cestujúcich vozidlá slovenského dopravcu.