Mozno v nemecky nemecky hovoriacich krajinach. Lebo v malom Reichu som stravil vela casu mojho zivota, a aj tak som sa s tym nestretol ? (Aj ked na druhej strane Blaguss je tusim rakusky ? )
najviac sa mi páčila minule šoto uváha prepojiť linku 32 po trase 139 s ostatnou TT sieťou, neviem ktosika to minule spomínal som sa riadne zasmial ... ono síce to nie je dlhý úsek, ale tie najjednoduchšie riešenia zvyčajne trvajú najdlhšie ale však Tatra+31Tr stačia alebo keby bola nejaká malá vozovňa na TT/eliny v karlovke na Molecke pri Lidli, stačili by troleje ale tak napríklad pár elín by tam tiež mohlo ale to je len v predstavách ... pri Lidli by stačila tak pre 10 vozov alebo tak nejako ...
keď najazdí dostatočný počet km a teda bude schválená, marec/apríl tam by mala mať už najazdené km, ak sa nemýlim, následne dostane povolenie a DPB ju nasadí teda ak sa nemýlim takže možno v máji sa jej dočkáme..
Ak budú mať životnosť aj nové SORky 9 rokov tak bude sranda sledovať stav trolejbusovej dopravy v tom čase v BA. ?
Čo som počul tak problémy s trakčnými obvodmi v 25Tr neboli cudzie aj iným, nie len 6704... Som teda zvedavý aké riešenie prinesie najbližší čas. Pravidelné ťahanie 15/31Tr je absolútne nerentabilné, 30TrDG sú kapacitne nedostatočné, prepojenie trate je nedohľadne...
Ámos