Reply on: TomJ #204634:
Ale veď ide o úplne iný typ: je ťažší o niekoľko stoviek kilogramov kvôli spevnenému rámu, má zamykacie okná, je klimatizované a má predsa kamery a moderný informačný systém a samozrejme toto vedenie spoločnosti tak obnovilo vozový park ako nikdy žiadne! ? ?
Peon
Po príchode na Hlavnú stanicu však displej začal ukazovať aj číslo linky S20 a smer Malacky. Všetci vystúpili, ja som čakal vnútri a po asi 5 minútach som sa rozhodol ísť pozrieť na tabulu na nástupište. Skôr než som prišiel k dverám, DISPLEJ ZHASOL a OSVETLENIE SA PREPLO DO ŠETRIACEHO (či núdzového?) REŽIMU. Napadlo mi či som náhodou nezostal v tom vlaku uväznený, ale našťastie dvere sa dopytovým tlačidlom dali otvoriť. Na nástupišti bolo na tabuli "Nenastupovať!".
Keďže mi vtedy nenapadlo vyskúšať nasledujúce postupy a rád by som vedel ako to je, prosím odborníkov na vlaky o odpoveď na moje otázky k odstavenému poschodovému vlaku na Hlavnej stanici. Ak nechcete verejne, tak prosím na peon@chello.sk
1; Dvere sa dajú otvoriť len zvnútra alebo aj zvonka?
2; Dvere a aj samotné WC (splachovanie) sú dostupné?
3; To je bežné, že sprievodca neskontroluje či všetci vystúpili? Navyše sú tam aj kamery..
4; Pre prípad že by napr. niekto skolaboval na WC, dokáže sa vlakový personál dostať aj do zamknutej kabínky? Nie sú to zámky na bežné kľúče, tak preto sa pýtam..
5; Ako dlho (v minútach) môže vlak na Hlavnej stanici takto blokovať nástupište?
Ďakujem.