Ono by som kludne navrhol, nech je odstranenie filtra pevnych castic trestnym cinom - vsak to ohrozuje zdravie ostatnych ludi a moze im sposobit choroby a v extremnych pripadoch aj smrt.
a preto by sucastou kontroly STK alebo emisnej kontroly mala byt pritomnost FAP filtra ak nim auto bolo vybavene. Ak tam nie je, zapisat to ako vaznu poruchu a odnat tabulky EVC.
" Ľudia od Devínskej Novej Vsi a Malaciek nechajú auto v Lamači, vlakom sa odvezú podľa potreby na Patrónku, hlavnú stanicu alebo Mladú gardu." AAtu už nespomína Filiálku ? Asi už pochopil že tá spojka na Filiálku z tohto smeru predsalen nebude taká reálna a niekto na ŽSR prípadne min. dopravy asi vedel prečo ju z TEN-T prepojenia vyhadzuje medzi prvými... ? Takže uznáva, že zo smeru od Záhoria je najvýhodnejšia Hl. Stanica.. už aj to je pokrok ?
akurát sa zabudli pochváliť, že z kĺbov jazdia denne maximálne štyri zo siedmych, 6801 sa vrátila naspäť do fabriky, 6804 nebola vonku už mesiac a 6807 je hotová katastrofa - za dva mesiace jazdila štyrikrát ☠ ☠ ☠
sólo vozy sú na tom lepšie - odstavená je len 6006-ka, z pätnástich jazdí denne 11-12 vozov, sem tam sa zadarí aj viacerým ?
zhrnutie - aby som bol slušný, zatiaľ nič moc, uvidíme, ako to bude ďalej pokračovať, keď pustia von tých ďalších 16 kĺbov, inak polovica z nich prišla ešte v septembri...
"Človek zo Šamorína, ktorý dosiaľ stál v zápchach, odstaví si auto na záchytnom parkovisku v Podunajských Biskupiciach alebo Košariskách. Tam nastúpi na zastávku a ľahký vlak ho za 15 minút odvezie na Trnavské mýto a bude v meste a ďalej môže ísť MHD."
Tak to sa zrejme bude prerábať aj celá trať... lebo z Košarísk za 15 minút bude akurát tak na Novom Meste. A odtiaľ na Trnavské (jediná možnosť je a aj bude len úvraťou cez Predmestie) to bude trvať ešte aspoň raz toľko (teda dlhšie, ako električkou).
Ono dobry filter a Euro6 pre diesle urobi vela a nie su tak skodlive. Lenze potom sa najdu experti, co vyrezu filter, aby usetrili na jeho vymene a potom zacinaju skodit ... ?
ono sa tak pred dvomi rokmi spominalo ze sa momentalne CNG vozidla nebudu kupovat, lebo sa znizovala dan na nafte a ta zlacnela a CNG stala cca. rovnako co diesel a kedze CNG verzie vozidiel su na obstaranie drahsie, tak radsej obstaravaju uz iba diesle, co je skoda zo zdravotneho hladiska, lebo hlavnou vyhodou CNG je vacsia ekologickost, predsalen vyskumy ukazuju ze aj vdaka velkemu poctu dieslov v EU sa zvysuju koncentracie niektorych zdraviu neprospesnych plynov, pricom sa sice mnozstvo CO2 exhalatov znizuje, ale naftaky produkuju pekne nechutnu toxicku zmes sposobujucu rakoviny ... http://www.dailymail.co.uk/debate/article-2617425/The-deadly-diesel-deception-We-bullied-buying-diesel-cars-help-fight-global-warming-Now-experts-say-green-fuel-killing-thousands-us.html
Vzhľadom na to, že anténa je po obvode karty neviem si veľmi dobre predstaviť, ako by sa dala zlomiť tak, aby ju to nepoškodilo. Ja mám takto zničenú BMKčku a tým pádom nejdú ani bezkontaktné platby.
Ono to pomôže, ale napríklad mne sa pred týždňom odlepila tá klientská časť (teda kde sú údaje s menom a fotkou) od karty ? takže mám prázdnu kartu a potom priesvitnú nefunkčnú nálepku s údajmi ? A to som to stále nosil v tom obale. Aj teraz. Našťastie nikto nechce, aby som to z obalu vyberal
Si si istá, že nefunkčnosť karty bola spôsobená jej zlomením? Moja karta je tiež zničená a funguje. Pred podniknutím určitých krokov by som ešte vyskúšal funkčnosť karty na aktivačných termináloch (väčšinou umiestnených na fakulte)
Valec
"Človek zo Šamorína, ktorý dosiaľ stál v zápchach, odstaví si auto na záchytnom parkovisku v Podunajských Biskupiciach alebo Košariskách. Tam nastúpi na zastávku a ľahký vlak ho za 15 minút odvezie na Trnavské mýto a bude v meste a ďalej môže ísť MHD."
Tak to sa zrejme bude prerábať aj celá trať... lebo z Košarísk za 15 minút bude akurát tak na Novom Meste. A odtiaľ na Trnavské (jediná možnosť je a aj bude len úvraťou cez Predmestie) to bude trvať ešte aspoň raz toľko (teda dlhšie, ako električkou).