Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #203838:
..no,ale pokial som čítal tak právomoci hoci si len zostavovať sami grafikon a všetky os.vlaky,tak právomoci pre VUCky budú mať až v roku 2016! všetko je zatial v rukách ŽSR,želez.spol.SK a ministerstva dopravy .....
Reply on: Mike #203835:
"a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné"
Napríklad na linku 27, 82, 90... ?
Reply on: jokl #203814:
Dostať sa tam problém nebude... akurát, že nebude za čo.
Reply on: Petto #203808:
Čo si predstavuješ pod pojmom "robi metro vo Viedni"?
Reply on: Martin Fundárek #203801:
Zato z Farského sa možno bude dať ísť priamym vlakom až do Pezinka (pričom viacerí by tú cestu mali absolvovať).
Reply on: Ámos #203817:
Za Záhradníka sa od 90tych rokov najviac navýšil objem vozokm, teda výkony MHD. Áno, on to všetko navýšenie orientoval na Dlhé diely a Karlovku všeobecne. Ale potom sa z toho objemu už moc nešlo dolu a skôr sa spravila efektivizácia že Dlhodielske VIP linky sa zrušili a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné.
A na rozdiel od týchto dosahovateľov kladných hospodráskych výsledkov za Záhradníka aj mal tie vozokm kto reálne odjazdiť lebo v porovnaní s obdobím predtým a potom stabilizoval stavy vodičov...
Reply on: MatejBA #203825:
Zasa nie tak úplne celkom ako sliepka k zrnu. Áno, bol tam veľký lobbing mesta aby mohlo ísť taký veľký objem € fondov na spotrebný tovar (vozy), ktorý vydrží možno 30 rokov a tbusy možno posledný kus tých delfínových 25. A samozrejme jaspers to musel odobriť. Ale chodil aj sám delfín za Počiatkom osobne lobbovať aby sa to dalo a aby to mohol obstarávať priamo DPB.
A tiež teda že tam bol predtým J&T politicko - finančný tlak aby sa tie € fondy odobrali z filiálky a tunelu (SDKÚ projekty) a dali sa na vozidlá - teda konkrétne na sory (JaT firma si zarobí 30 a 31 Trkami, prepojenie na smer a škodovka bol tiež zjavne záujem nejakej skupiny...).

Takže možno je to iba konšpiračná teória a možno sčasti pravda že kto v skutočnosti ťahá nitky všade...
Reply on: Martin Fundárek #203801:
špeciálne na toto som sa pýtal Nesrovnala vrámci jednej s predvolebných online diskusií a povedal že električka do Petržalky je dobrý projekt a určite v ňom treba pokračovať 2. etapou (ale samozrejme potom nezabudol dopísať litánie na 5 riadkov ako všetky problémy vyrieši mestský vlak..)
-akurát jeho predstava vlaku je na Petržalskej strane krížom cez býv. Artmediua podjazd alebo nadjazd ponad Einsteinovu a napojiť na súčasnú žel. trať smer ŽST Petržalka.
Problém asi bude ten, že sa toho chytí ZMRD a rôzni slávici na ulici a začnú si presadzovať nadvlak pri chorvátskom ramene v plytkom tunely...
Reply on: MatejBA #203827:
to su tie nase spolahlive slovenske prieskumy asi ako predpovede pocasia od jedneho uja
Reply on: Andy #203822:
Ach, co by som dal za to aby namiesto Belfiho tie 4 roky pokracoval Zahradnik..
Reply on: 810zssk #203828:
* kopa
Reply on: Ámos #203818:
Ale jasne ze koa z nich je tupa. Ale oni tu samospravu platia a ich reprezentuje.
Ivo Nesrovnal - 50 630; Milan Ftáčnik - 40 481; Milan Kňažko - 35 562; Ostatni mali pod 1000 hlasov.

Celkom sranda, ze to Ivo vyhral o 10 000 hlasov, napriek tomu, ze zaostaval ?
Reply on: Ámos #203824:
Vsak to, zopar liniek v BA jazdi bez problemov ale na ostatnych sa vyskytuje nejaky problem takmer kazdy den. A ked sa nieco pokazi, musi sa cakat nejaku dobu na nahradne diely, lebo mat nasklade niektore suciastky je nonsens.
Reply on: Ámos #203817:
Nemam pocit, zeby Belfi bol lepsi ako Zahradnik ? Ak odmyslime trofle a elektricky, ku ktorym sa dostal ako sliepka k zrnu cez TenT, tak nakupil +- rovnako vozidiel ako Zahradnik, a kauze Recar hojne konkuruje AZ Lokomat a vyhodenie nahradnych dielov 🙂
Reply on: Andy #203823:
mne pride doprava prave najspolahlivejsia za cele roky, aj ked je pravda ze pouzivam specificke linky.
Reply on: Ámos #203817:
Pre mňa je zásadný postreh, že za Belfiho bola MHD zatiaľ najmenej spoľahlivá a to napriektomu, že mal k dispozícii najlepší vozový park.
Reply on: MatejBA #203813:
Niečo mi to pripomína... napr. "Horší ako Zachar hádam nebude", "Horší ako Záhradník hádam nebude", ... 😃
Reply on: trambusak #203820:
hej hej, este sme mohli kupit Varia ako v kosicoch za dvojnasobnu cenu....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.