Áno, a predsa sa 68 autobusových liniek (z toho 10 je liniek s jednym vozidlom resp len nejake studacke) so 485 autobusmi tiež musí dať vyjazdiť Tiez mas moderny vozopark zlozeny zo sorororov, mercedesov a zbytku... To mas v priemere predsa 8 autobusov na linku
Este ani nenastupil novy primator a uz je tu jak vzdy tolko "meteorologov" ze "bude skarede". Nepoznam p.Simka nejako extra, ale ak naozaj robi metro vo Viedni a ponukol spolupracu Ivovi, tak to hadam nebude horsie ako vrazedne terajsie trio primator, riaditel dpb a dopravny inzinier na Sch.
Nuz uvidime co bude, ziadna kasa sa neje taka horuca ako sa navari. Jedna vec je predvolebna kampan a potreba odlisit sa od ostatnych kandidatov s Sbahnom a druha vec kontinuita v rozhodovani. Pan Nesrovnal bol sucastou modrej mafie a kto raz bol mafianom vzdy nim ostane. Stavbraska lobby ho rychlo presvedci, ako treba stavat dalej.
Ak bude chciet o 4 roky robit nejaky odpocet, tak bude musiet elektricku dokoncit. Lebo za 4 roky sa mu na ZSR podari tak akurat dohodnut termin na rokovanie o budovani zastavok na tratiach.
Inak Nesrovnal by mohol mat najotvorenejsie usi smerom k lepsej doprave. Nemal by byt natolko skosnately.
Inak, k tým sklápačkám. Ak máš cca 185 + vo výške, je dobré jednoducho zadkom tak zľahka si sadnúť na tú sklápačku zhora (na operadlo myslím...) Keď dakto príde, ja predsa sedím ako je hádam moja vec...
Vladimír: Nebude môcť, DPB ešte PrdelíXobě (PX) nevynašiel, a bez obratiska a postupom času (údržba, revízie) nebudeš mať čo vypraviť do Pe
Nevadí, hurá budeme riešľiť ako električka neukrižuje petržalku...
Vyjadrujeme obovsku radosť nad koncom direktora a nikdy ma pri jej mene nenapadne slusne slovo, ale nazvime ju pani (aby sa nevyhrazala trestným oznámením ako ma vo zvyku) Vachovej !!!!! Všetci sto krát hurá ze už nikdy nebude tak zle ako teraz bolo a na posledných pár dni vo funkcii všetkým želám co najviac dverí
Myslel som to samozrejme ironicky, keďže vo fabrike SOR radi pridávajú dvere, namiesto uberania z počtu sedadiel, tým pádom zlepšovania komfortu cestovania v špičke. Dvere tiež robia svoje, no mám pocit, že sa to prejavuje skôr pri 30 Tr, kde si v podstate všade na krok od dverí ? Tiež si myslím, že odmontovanie sklopných sedačiek by veľmi pomohlo komfortu cestovania v SORoch, koniec koncov, v NB 18 sa až tak zle necestuje, pokiaľ nie sú sklopené sedadlá. Ale pochybujem, že to tuna niekedy niekoho napadne.
Pomohlo by prosté odmontovanie sklopných sedačiek (min. tých pozdĺž bočnej steny), u busov po záručnej lehote by s tým nemusel byť právny, či iný problém, či?
Aviete preco? Lebol niekto sarozhodolzeSORky su nizkopodlazne,a dochodcovia im uverili a uzivaju len nizkopodlaznu cast SORiek, a ze to je len v priestoroch dvier a este aj sklapaci je chyba dizajnu v SORke. ?
No, posunúť to o tých 5 minút pohli, to je pravda. Ale ani v súčasnej situácii sa nič hrozné nedeje, proste pôjdu Rendezania o električku skôr. Alebo pôjdu cez Zlaté piesky, tam im ide o pol hodinu nato N56
Nooo ja som hrešil jak pohan keď som minule vystupoval z 31Tr na Ondrejovovej smer "Čilistov" ? sedel som úplne vzadu na pravo pri dverách (čo najbližšie k ,,východu") a jak banda tupcov samozrejme ako inak všetci natlačení vzadu (šak Murphyho zákony fungujú ☺ ).Kokos som zvýšil hlas,že nech ma s dovolením pustia lebo vystupujem... ? no namojveru hádam asi štyria museli vystúpiť,aby som sa vôbec dostal von ? hlavne,že v prednej časti miesta po chuja ? ale veď dennodenná klasika nielen pri SOR karosériách ?
Ja robím presne to isté, no niektorí dôchodcovia sa tam strašne cpú ? v NB 18 ak nie sú sklopené sedadlá podľa mňa OK ešte, lebo dá sa tam stáť, aj 30 Tr v pohode (tam sú 4 dvere useful) ale 31 Tr ... NO COMMENT a ešte na 201/202 ... A že prečo nechcem, aby vyradili 15 Tr ?
fanatikmhd