Vďaka za vysvetlenie. Som zvedavý či sa bude kvôli novým semaforom predlžovať aj chronometráž na linkách 20, 23, 84 a 120. Prípadne o koľko sa týmto zbytočným zastavovaním a rozbiehaním vozidiel zvýšia DPB náklady na pohonné hmoty a prípadne či bude treba na niektorú linku aj ďalší voz pridávať. ?
Ozaj, bežne sa o túto tému nezaujímam, ale zdá sa mi, že už zopár rokov sa plánuje semafor pri zastávke Vrančovičova (je to zároveň križovatka Hodonínska / Vrančovičova). Aj keď by to spomalilo dopravu, práve tam by to kvôli chodcom, ale aj pre autá a autobusy určite malo zmysel...
A úplne najlepšie sú tie dôchodkyne, čo si v SORoch, teda hlavne v troloSORoch sklopia sedadlá tak, že sa nedá kultúrne stáť a keď ich poprosíte, aby si presadli a slušne im poviete že zavadzajú, tak začnú nadávať, že dnešná mládež je úplne neohľaduplná.
Alebo este ked clovek vystupuje z plneho autobusu a babky s 10 taskami sa uz sackuju do vozidla, kym este ludia vystupuju, a nadavaju na vsetkych, ze su neohladuplni ?
Ale su aj opacne pripady - raz sa mi stalo cestou z Kramarov, ked som bol chory a isiel od lekara, ze vsetci sediaci v autobuse (a to vsetko ludia do 50 rokov) uplne ignorovali jedneho starceka, co nastupil do L32 na Habanskom (nebol to klasicky sprinter a nasledny herec), tak som ho "musel" ja pustit sadnut a stat.
Dam aj ja jednu prihodu...Mna raz dojal jeden stary pan v elektricke. Isiel som po Racianskej, na Pionierskej nastupil dedo prvymi dvermi, ja som stal pri tychto dverach vpravo od tyce, kde je dopyt... jedna dievcina ho pustila si sadnut na prve miesto vlavo v T3ke. Sadol si, no a nepoviem sprostost, 30 sekund sedel a nasledne sa dvihal, ze vystupuje na Ursinyho. Ked som videl, ze sa dviha, tak som mu stlacil dopyt a chytil sa tyce nad tymto dopytom. V tom ma iba zdrapil za ruku, zacal so mnou mixovat, a bliakat na cely vozen co sa vraj tej tyci drzim, co tam zavadziam (opakujem, stal som vpravo od nej a drzal sa nad dopytom..). No tak som mu podobne laskavo povedal, ze ak ma nejaky problem, tak vyleti z tej elektricky tak rychlo, ako ani pred 30timi rokmi nie... Vtedy by bolo pocut klinec padnut na podlahu... ma tam madlo na vodicovom kumbale, dalej ma na dverach tyc, nie...
A spominat expertov, ktori v preplnenom buse sedia pri okne a 2 minuty pred zastavkou cloveka dobre neprevalcuju, ze oni laskavo vystupuju... to uz je uplny folklor...
Vidis, a taky prechod medzi Nad Luckami a Segnerovou Tam by to chcelo SS. Koniec koncov, je to v kopci a v neprehladnej zakrute. Ze toto este nie je trnom v oku nasim..... no....nenapada mi spravny vyraz...
Nehovoriac o tom, že keď ich chce mesto umiestniť len pre istotu tak v každom normálnom nekorupčnom meste by sa spravila len pred príprava pre ich budúce namontovanie, ktorá by stále omnoho menej a v prípade potreby by tam semafory domontovali... ?
Špecifickou črtou oproti zvyšku Slovenska ? ? Nie, nie, Bratislava oproti Prahe "silnejšie" kozmopolitnejšia je možno tak akurát mokrý sen ako badám, že pluskové body to zbiera ?
Aale, v druhej etope to nemoze byt take hrozne... (Jungmanova by sa CSS resp kruhac hodil, zbytok su krizenia a pokial bude CSS ako preferencia saliny na priecestiach, why not?
A v Dubravke je akurat, to v Karlovke je malo! Kazdy druhy prejazd nechraneny CSS. uplny absurdistian. Dokonca taka ruzinovska. Co ak tam bude jazdit vela aut? Kto bude sledovat tu premavku na tych mnohyhch prejazdoch?
fanatikmhd
A v Dubravke je akurat, to v Karlovke je malo! Kazdy druhy prejazd nechraneny CSS. uplny absurdistian. Dokonca taka ruzinovska. Co ak tam bude jazdit vela aut? Kto bude sledovat tu premavku na tych mnohyhch prejazdoch?