Prečo zmizol semafor z križovatky "Saratovská / Drobného / Repašského"? Potešil som sa keď bol vypnutý, ale predpokladal som, že po oprave priecestia sa tam vráti.
K bodu 2) - myslel som si, ze naklady by boli nizsie, ako "vyvoj" novej elektricky v pocte 60 kusov. Ale ak aj tak je 15T drazsia ako 29T/30T, tak sa potom nedivim.
A co sa tyka podvozkov, tam mam laicky strach, ci pri nasej chronickej neudrzbe a 2 pevnych podvozkoch novych elektriciek nebudu vznikat nejake problemy (s elektrickou/tratou) - preto si osobne myslim, ze vsetky otocne napravy by boli lepsie.
1) 15T je pomerne výrazne ťažšia než 2xT3.
2) 29T/30T je výrazne lacnejšia vo výrobe ako 15T, tak prečo by dávali veci, ktoré BA nežiadala (všetky podvozky otočné a trakčné)?
Policajti necakali, ze im elektricka neuhne a pojde dalej svojim smerom ?
Ale teraz vazne, podla mna, ak prezili naozaj obaja policajti, tak mali velke stastie. Kebyze ich naberie 2xT3 ci ina, tazsia, elektricka, mohlo to skoncit horsie.
Inak chvilu mi vrta v hlave jedna vec - celkom som prekvapeny, ze s 15T nesla ku nam Skoda. Podla wikipedie by nebol problem prerobit ju na 1000mm (uni-directional, bi-directional, Gauge 950 mm (3 ft 1 3⁄8 in) - 1,524 mm (5 ft)) - Skoda by usetrila peniaze na "vyvoj" novej elektricky a nahradne diely by mozno boli lacnejsie pre vacsie rozsirenie 1 typu vozu. (ak niekto vie, preco isla s 29T/30T, mohol by mi kludne objasnit dovod - ak to tu uz bolo povedane, asi som si to nevsimol)
kecho
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/oprava-elektrickovej-trate-na-hlavnu-stanicu/
"Najprv sa začala realizovať 1. etapa, neskôr sa prešlo k 2. etape, končiť sa bude 3.etapou, presne podľa harmonogramu." no kto by to bol povedal ? hlavne, že tam nie je ani jeden presný dátum...