Na druhu stranu, ak bol fakt prvykrat v meste, tak sa mohol lahko pomylit (predsa len, TroloSOR na L210 a SOR na L21 - podobne vozidla, podobne cislo linky, niekto, kto vidi elektricku ako zazrak bozi sa lahko pomyli ) - ale samozrejme argument, ze je unifikacia vozoveho parku pre tuto chybu blbost, je blbost
Toto dokazuje najmä nemennú platnosť tzv. Šestinovho pravidla (pristavte na zastávku riť natretú (vtedy) na červeno a na bielo, cestujúci do nej vlezú a budú sa pýtať, kam to ide) a ak to má niekto ako argument proti unifikácii, tak by sa mal zamyslieť sám nas sebou. Keby tam bol prišiel sorotrol na inej linke, tak by to už bolo OK?
"Nové trolejbusy sú podobne ako všetky vozidlá DPB najviac vyťažené v čase prepravných špičiek, no na rozdiel od starších trolejbusov poskytujú viac miest na sedenie, takže aj v čase špičky poskytujeme vyšší komfort cestovania." ? tak toto može naozaj napísať len niekto z dpb ktorý sa v špičke (a vlastne asi nikdy) vo vozidle MHD neviezol, ale ako pobavilo ?
K unifikácii vozového parku mám jednu vtipnú históriu, ktorá sa mi stala pred pár týždňami na ASMN.
Pred stanicou ma oslovil pán, že ako sa dostane na hlavnú žel. stanicu. Odkázal som ho na linku 210 a ukázal som na novučičký červený trolejbus pri výstupišti, že toto vozidlo treba sledovať a nastúpiť, keď príde k nástupišti hentam. Vravel som mu, že o počet zastávok sa nemusí starať, nech cestuje až na konečnú. Pán bol evidentne prvýkrát v meste, lebo ani automat na lístky nevedel ako vyzerá. Pán sa poďakoval a odbehol si dakde. O tri minúty sa začal približovať SOR na L21 a zastavil pri náštupišti. Na poslednú chvíľu som si všimol už len to, že pán uteká za autobusom L21, nastúpil a odišiel. Pevne verím, že nešiel až do DNV a vystúpil na Predstaničnom.
Aj toto dokazuje, že mať všetky vozidlá rovnakej farby/druhu/karosérie nie je úplne šťastné riešenie
Ja som ju videl dnes o 11:55 hod. na Štefánikovej smer SAV s označením 666 Ďáblice, ale neviem či to bola tá istá pražská Karosa, čo sa tu už spomínala, lebo táto mala nalepené #1319 a tá pražská, aspoň pokiaľ viem nalepené čísla nemá. ŠPZ som si nevšimol, jedine že by na ňu tie čísla medzičasom dolepili, ale nerozumiem prečo zrovna 1319.
Už je jeseň, vegetačné obdobie je OK, ale ak nerátam rekonštrukciu hornej časti električkovej trate na Hlavnú stanicu, nič iné sa tam nedeje. Takže podľa Transprojektu sú na vine zase už len tie stavebné povolenia?
Ahojte, neviete dokedy je planovana znizena rychlost medzi Parkom K a tunelom? Podla mna ten nejaky podny statik ktory odporucil v den zosunutia pody aby sa kvoli otrasom znizila rychlost na to aj zabudol ze to mal aj odvolat to znizenie. Asi cakaju na jeho odborne vyjadrenie ci uz mozu zacat jazdit normalne diks
patrik24