Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dopravák #202833:
Zavesit lampy je jednoduche, ale niekto k nim musi natahat aj kable, ktore su dnes na opacnej strane cesty. A nove stlpy su uz zabetonovane bez kablov, takze pravdepodobnost, ze stare pojdu prec je nulova. Navyse tu prelozku nikto nezaplati len tak pre dobry pocit....ibaze by EU zaplatila projekt "modernizacia VO" ?
Reply on: matus7532 #202851:
Pokus o trolling spevavca? ?
Dnes som na Bosákovej videl odstavenú klbovú Karosu "Náhradná doprava za metro" to chcelo byť čo?
Reply on: S499.1023 #202849:
Myslím, že samostatné stĺpy VO/DPB sú dodnes aj napr. pri NOÚ (minimálne v poslednom úseku) a bohvie kde všade ešte. Každopádne tú Dúbravku sa hlavná architektka podľa svojich slov snaží riešiť - ale podľa toho, čo spomínaš, toto zjavne bude systémový problém vzťahu medzi DPB a mestom, ktoré sa tvári, akoby to ani nebola jeho firma, a teda sa to bude stále opakovať.
V Mariánkach išlo predpokladám opäť o niečo spojené s vlastníckymi vzťahmi - nemám v tom prehľad, ale marí sa mi, že ich DP bol polomestská/polosúkromná firma... ?
Reply on: anbis #202848:
Ak na tie nové stĺpy dajú aj lampy a staré vyšklbú a dajú do zberu, tak by som im to aj odpustil. Ale keď si spomeniem, ako dva roky po rekonštrukcii trolejbusovej trate na Mudroňku ešte stáli staré betónové stĺpy s lampami (na ktorých bola pôvodne aj tá trolejbusová trať), lebo mesto odmiatalo DP prispieŤ na stĺpy ako aj sa zúčastňovať ich údržby a natierania - mmch., v Mariánskych Lázňach to pred nejakými desiatimi rokmi tamojší riaditeľ, dosť veľký blázon, vyriešil tak, že natrel stĺpy do polovice a oznámil mestu, že zvyšok si má natrieť samo.
Reply on: S499.1023 #202847:
tiež sa neviem zbaviť pocitu (do podobných záležitostí trochu vidím), že jednoducho niekto chcel mať zadarmo nové stĺpy a inak to nešlo (zadarmo je slovenský ekvivalent termínu eurofondy).
Reply on: Michal111 #202835:
Bolo by to príliš lacné.
Reply on: Mike #202845:
*firma, nie forma 😃
Reply on: Ike #202843:
To celé malo viacerých projektantov postupom času, aj viacerých šéfov a inžinierov. Jedine forma bola vždy tá istá.. penta.. ale tam sa menili tí čo to mali na starosti ako na bežiacom páse a každý vymyslel na základe aktuálnej situácie vždy niečo nové. To je jeden z dôvodov, prečo celá II/505 a napojenie Borov vyzerá tak, ako vyzerá. A ešte oni sami sa tomu vysmievajú.
A pritom vo väčšine prípadov si presadili na meste, že proste sa to schváli tak, ako to oni vymysleli (niekedy aj s celkom zaujímavými vyhrážkami).
Reply on: diwi #202837:
Žiaľ, technika je niekedy nevyspytateľná... počas testovania u výrobcu všetko funguje ako má niekoľko dní, ale stačí stroj umiestniť na miesto určenia, príde prvý zákazník a hneď sa vyskytne nejaká chyba (obzvlášť, ak tým prvým je novinár).
Reply on: diky #202842:
Rád by som videl toho projektanta.... Inak takto zbastardiť cestu II. triedy. Vôbec by som sa nečudoval, keby chceli samostatný výjazd z diaľnice D2. Alebo pardon, aby to bolo úplne v poriadku, tak diaľnica by mala viesť na parkovisko Borov a v smere na Maďarsko by bol len exit ?
Inak pri Boroch ako keby na hlavnej ceste nestačili tie kruháky, teraz tam stavajú (medzi nimi v strede v smere do DNV) aj svetelnú križovatku, takže navyše aj ďalšie zdržanie.... nechápem, prečo obslužnú komunikáciu nedotrepali ku pár metrov vzdialenému kruháku a šmarili tam semafór....
Reply on: richardhudec #202838:
To by sa hodili aj nejaké lôžkové vozne ?
Reply on: Sharpay #202839:
hlavný diskutujúci Marcelllooo ?
Reply on: Ike #202826:
Nevieš čo je dobré! 😃 Cesta z DNV do Rače, to by bola šmakovica ? ?
http://video.idnes.cz/?c=A141007_121806_praha-zpravy_dc&idVideo=V141007_112235_tv-zpravy_vovie pôrodné problémy sú asi všade V postsoc krajinách pri zavádzaní moderných ticket systémov




Reply on: Dopravák #202834:
Potom čo ráno pravidelne vypadávajú spoje na 20tke/120 ; 23 chodí o 2 min skorej /nie nie je to predchádzajúci voz/, raz som cez víkend čakal na 21 cez 26 minút naozaj prestávam mať chuť na cestovanie MHD a uprednostňujem čoraz viacej IAD
Reply on: Dopravák #202833:
Nerozumiem prečo trakčné vedenia nemohlo ostať riešené tak ako doteraz.
A do DNV, želám od 13. novembra pevné nervy... Ale cestujúci sa báť nemusia, DPB zavedie novinku, že k platnému CL dostane cestujúci kinedryl ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.