Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Salomon #202792:
Ani mercedes capacity ani sor nehlási zastávky. Kým v capacitách ale sú aspoň reproduktory, takže keby sa tam dokúpili hlásiče a doriešil softvér, tak by hlásiť mohli, v soroch by bol problém aj s tými reproduktormi...
Reply on: Mike #202787:
Áno, viem, myslia si, že to už nebude pokračovať ďalej. Nechcem ani ja aby tu jazdili súčasne vozidla ale v prípade nejakej nečakanej situácie sa dalo odkloniť dopravu do Petržalky lebo je to bližšie. Ono pokračovať sa dá, takto to urobili aj v iných mestách a osobné som to videl v Mníchove keď predĺžili trať od Effnerplatz na St. Emmeram. Chápem aj to,že oni nemajú obojsmerné vozidlá a v tom prípade len predĺžili jednu z dvoch liniek ale ja nevidím problém nebudovať obratiská a v Bratislave chýbajú lebo v prípade odklonu ju musia dať až na koniec inej trate čo je zbytočné. Chýbajú aj informačné tabule ktoré by okrem odchodu liniek informovali o prípadnej uzávierke- odklonu. Teraz len tak na okraj sa chcem opýtať, Mercedes CapaCity ma zabudované akustické hlásenie zastávok alebo nie? To isté platí aj pre Sor táto otazka. Ďakujem
Reply on: Valec #202790:
to je neuveriteľné, aký veľký rozdiel môže byť medzi spoločnosťami, resp. to, že jedna spoločnosť je, nazvem to, úspešnejšia ako tá druhá a tá druhá neustále hlása, ako chce smerovať práve takým smerom, ale roky ostáva viac-menej len pri slovách.

veľmi sa mi páči ten spôsob a energia, akým sa, nie len, "Línie" prezentujú. na úrovni, nie na vedľajšej koľaji.
Reply on: TeBeCe #202775:
Na porovnanie toť od susedov:
"Am Wochenende haben wir die U4 Strecke zwischen Schottenring und Heiligenstadt saniert. In 50 Stunden haben 50 KollegInnen (pro Schicht), insgesamt 1,2 Kilometer Schienen getauscht, eine Weiche erneuert, 1.500 Meter Stromkabel neu verlegt und rund 80 Brückenhölzer getautscht."

Prípadne obrazom: http://tvthek.orf.at/program/Wien-heute/70018/Wien-heute/8542289/E4-statt-U4-aber-nur-am-Wochenende/8543696
Reply on: kape #202785:
Tak este raz vdaka za vysvetlenie 🙂
Reply on: kape #202782:
Dakujem za vysvetlenie, ale praca je pre firmu ktora robi dopravny prieskum, nie pre dopravcu.
Reply on: Salomon #202786:
Diskusia o obratisku v Petržalke v tejto (I.) etape už bola na rôznych úrovniach, stále je a isto aj bude. Základné tézy su o tom, že
- ak nebude, tak tam budú môcť jazdiť iba obojsmerné vozy 30T (ktorých však bude 30, takže už sa dajú riešiť aj nejaké prípadné výpadky; jedine že by sa musel neskôr stiahnuť celý typ, ako v Prahe 14T). Na druhej strane ale bude nepriamy tlak na pokračovanie výstavby aj ďalších etáp, keďže to ukončenie si to vyslovene bude vyžadovať.
- keby bolo, tak by tam mohli premávať ľubovolné električky, ktoré v Ba máme, takže by sa tam dali napr. v prípade potreby aj nejaké odkloniť a pod. Pre odporcov električky by to ale mohol byť signál, že električka už je ukončená a ďalej do Petržalky začnú plánovať nadvlak... (ešte nevieme kto bude primátor a čo vlastne bude presadzovať..)
V tej Dúbravke budú ale dobre prestožiarovaný. My sme fakt sto aj dvesto rokov za opicami. Tak isto dopadla trať na Trenčianskej a takto dopadne aj tu u nás v Petržalke. Ja by som to dielo ani len neprevzal. Východ to tu riadil keď ešte moja mama robila v Stavoprojekte a východ to riadi aj teraz. Nemám slov. Pýtam sa či to nikomu nevadí. Projekt ako to ma vyzerať tam nieje ako to je vo zvyku v iných krajinách a tak isto neviem ako to bude vyzerať v Petržalke. Obratisko v Petržalke rušia ako som počul ale malo by význam keby tam bolo. No,nevadí. ?
Reply on: Mike #202784:
U ostaných cudzích firiem sa pomery z pracovnej zmluvy sa spravujú - pokiaľ sa účastníci nedohodnú na niečom inom - právom miesta, kde pracovník vykonáva prácu.
Ak firma v rámci "dohody" zmluvy "navrhne" právo svojho štátu a Ty nesúhlasíš, tak asi tam nebudeš pracovať
Reply on: kape #202782:
Ale teraz je diskusia ohľadom brigády u firmy "Centrum Dopravního výzkumu Brno", ktorá nie je dopravný podnik.
Reply on: TeBeCe #202753:
a zase nieco uplne odveci. PCL nie je potrebny ale vyhodou... tak ako ked som spravne pochopil, tak by som si mal kupovat JCL ked nemam PCL... ??
Reply on: 810zssk #202777:
Podľa "Zákona o medzinárodnom práve súkromnom a procesnom" pracovné pomery pracovníkov dopravných podnikov sa v železničnej a cestnej doprave spravujú právom sídla podniku, v riečnej a leteckej doprave právom miesta registrácie a v námornej doprave právom štátu, pod vlajkou ktorého sa doprava vykonáva.
K diskusii o špeciálnom meďáku prilejem olej...
http://avtotransport.org/sites/default/files/photo/MB-o305-4.jpg
Reply on: S499.1023 #202774:
síce som narážal čisto na štylistiku, ale aj tak mám pocit, že aj takýto druh dohodovej zmluvy by sa mal prekladať do jazyka, v ktorom sa práca bude vykonávať...
Reply on: fanatikmhd #202776:
Dokonca aj u nás sa kedysi vedeli opravovať celé radiály za prevádzky s califorňanmi a celom rýchlo.
Reply on: fanatikmhd #202776:
Nestalo by sa nic, pretoze take trestne oznamenie by bolo zamietnute pre zjavnu neopodstatnenost.
Reply on: S499.1023 #202774:
Urcite? Neriadi sa pracovnopravny vztah legislativou v mieste vykonu prace?

Viem ze toto sa kedysi riesilo v suvislosti s SA ked este nemala slovensku s.r.o., ale posobila tu ako pobocka zahranicnej firmy a zamestnanci dali na sud to ze na nich uplatnovali cesky zakonnik prace.
Reply on: TeBeCe #202775:
Je priam úžasné, ako naši západní susedia vedia modernizovať ET počas prevádzky (Califorňany) pričom za 1-2 mesiace nie je problém takto modernizovať vyše 1km trate. Tu za pol roka s plnou odstávkou sotva vykopať bazén na zimu. Famózne. Bolo by zaujímave, keby zo strany obyvateľov Bratislavy (registrovaných) začali na políciu chodiť Trestné oznámenia vo veci zneužitia zverených prostriedkov.
Inak, dnes som videl niečo ako "pracovníka" sa potulovať na Petržalskej strane NS MHD. 🙂 Takže opäť vykázaná činnosť 🙂 pracujú nepretržite!
Zo zameru pre modernizaciu ET Dubravka:

I. etapa
Výstavba úseku trate od km 0,000 po km cca 0,700, t. j. od križovatky ulice M. Sch. Trnavského s Hanulovou a Bagarovou ulicou po koniec križovatky s Alexyho ulicou. Predpokladaná doba výstavby je 40 dní.

II. etapa
Budovanie úseku od km cca 0,700 po km 1,250, t. j. nasledujúci úsek trate až po koniec križovatky ulíc Saratovská – Drobného a Repašského. Dĺžku výstavby tejto etapy predpokladáme na 25 dní.

III. etapa
Budovanie úseku cca 1,250 – 1,730, t. j. nasledujúci úsek trate až po obratisko. Pri výstavbe tohto úseku trate uvažujeme s časovým intervalom cca 25 dní.

IV. etapa
Výstavba samotného koľajiska obratiska s príslušnou infraštruktúrou. Keďže ide o technologicky najnáročnejšiu časť stavby vzniká možnosť realizovať stavebné práce v časových intervaloch výstavby I. a II. etapy.

...iba reko priecestia pred obratiskom trvala 38 dni....a za tri mesiace spravili nahrubo len slabu polovicu useku Drobneho - Pri krizi....
Reply on: Pantograf1 #202773:
Evidentne nezabudli. Budeš pracovať pre český subjekt, takže budeš pracovať na Dohodu o provedení práce.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.