Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Padrex #202533:
Myslíte si, že keby dotyčné osoby kolaudovali dom bez okien a dverí, že by ho skolaudovali? Lebo... pri všetkej úcte, zastávka, ktorej rozmery neumožňujú NP vozidlám zastavenie pri nástupnej hrane a ktorá, napriek tomu, že je nikový typ, je skonštruovaná bez možnosti zastavenie kĺbového vozidla tak, aby netrčalo do premávky, nespĺňa vlastne nič, čo by zastávka spĺňať mala. Ešte aj označník zastrčený v poli je viac "zastávkou" ?
Reply on: Ámos #202528:
...plus poziadavka aby do zastavky aj autobus vosiel celou dlzkou a netrcal mu vlek do jazdneho pruhu...vid najnovsie skvosty v DNV...
Reply on: Mike #202530:
Dik 🙂
Reply on: 810zssk #202529:
Áno, to je DPB karta. A tušim sa tam značia aj všetky závažnejšie porušenia pracovnej disciplíny a opodstatnené významnejšie sťažnosti.
Reply on: Mike #202526:
Kartou vodica rozumies nejaku internu v DPB, hej? Lebo do tej statnej evidencnej karty vodica sa myslim skodove udalosti nezapisuju (kedze o nich policia vlastne nema ako vediet).
Reply on: Ike #202521:
a dalej by profesne zdurzenia a DP mali ziadat aby kaselsky obrubnik bol v STN ako norma pre pouzitie na zastavkach. Aby projektant/stavebnik nemal na vyber.
Reply on: Ike #202521:
Väčšina zástavok je v katastrofálnom stave, s tým v tomto meste nič nenarobíme, rovnako aj cesty, to je ešte horšie. Ak to máme brať z tohto hľadiska, tak pre Bratislavu nie sú nízkopodlažné vozidlá vôbec určené, lebo na takýto tankodrom pri splnení technickej živostnosti vôbec neboli konštruované.
Reply on: MatejBA #202524:
Čiže škrtnutý nárazník je škodová udalosť, podľa správnosti by mal volať dispečing a oni to zaevidujú a spíšu a vinný je vodič, už by mal dolu prémie a zápis v karte vodiča..
Reply on: MatejBA #202524:
Svetla vynimka mam pocit, cim dalej tym castejsie. Resp. od kedy sa mi dieta narodilo.
Reply on: Ámos #202520:
No v poslednej dobe mam opacne skusenosti. Aj vcera na L32, isiel vozickar (DD - Kramare) a vodic zastavil pri obrubniku (ale skrtol naraznik, bolo pocut), pouzil kneeling a isiel vyklopit plosinu + pomohol vozickarovi az na vyhradene miesto. 🙂
Reply on: kecho #202522:
Uz chystaju tunel z druhej strany cesty ?
Reply on: TeBeCe #202518:
takže sa im zachvíľu opäť niečo prepadne? 😉
Reply on: Michal111 #202516:
V prvom rade by by človek, čo podpisuje kolaudáciu projektov ako je Istrijská, mal byť zbavený všetkých kompetencií a funkcií.

V druhom rade tu snívame o tram-trainoch a neviem čom, ale že zastávky sú v takom stave ako sú, to sa berie ako neriešiteľná vec.

A potom je tu to, čo spomína Ámos #202520).

Ak teda nevieme vyriešiť elementárny problém (zastávky), tak potom načo kupujeme NP vozidlá?
Reply on: JaJ #202511:
A to keby mali pouzit este kneeling, ked sa s kocarom nastupuje, asi by im ruky odpadli. Je to cvarga!
Reply on: Michal111 #202516:
ide o šikovnosť, ale šikovný vodič dieru radšej obíde za cenu pár cm od obrubníka, namiesto toho, aby do nej vošiel a za pár mesiacov by mal opäť rozhrkaný autobus a množstvo zbytočne rozbitých súčiastok, dodatočné náklady na opravy.. samozrejme záleži to od konkrétnej situácie, len pripomínam že to už nie je také jednoduché ako kedysi, niekde je NP busom problém pristaviť aj ku kasselaku, aby nezbrusil naraznik
Na Botanickej uz valcuju asfalt ?
Reply on: Michal111 #202516:
A niektorí vodiči nemajú problém pri vchádzaní k obrubníku oškrieť spodok vozidla a potom je každá jedná sorka na pravom prednom rohu škrtnutá a polka citelisov má prasknutý nárazník..
Reply on: tbus #202512:
Treba preškoliť vodičov ako správne vchádzať s nízkopodlažným vozidlom na zastávku. Niektorí vodiči nemajú problém zastavovať až k obrubníku, takže problém vidím u šikovnosti a cviku vodiča.
Reply on: Ike #202514:
Nie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.