Kebyze by jazdili obe linky do Petrzalky, tak preco nie, mohli by pri kazdom prejazde Petrzalkou menit linky Sice su to len spickove linky, ale bola by to mierna motivacia pre ludi (hlavne soto ludi) odlahcit ostatne linky na rovnakych/spolocnych trasach
chcem sa opytat na jednu vec - spravny nazov ulice Budkova je/bol Budkova cesta? resp. to bol nejaky starsi nazov. lebo teraz som ho videl aj na fotke T 11 227, ktora ho mala na cedule ako konecnu.
Moj typ intervalu pre L1 je nieco ako dnesna L95 , spicka 5-6 minut a sedlo 7-8 , vikend 7-8.
ADD2. Vsetci tu nadavali ako nepostacuje X13 na stanicu , tak dostanu teraz L1 v trase byvalej L13 zrejme s exkluzivnym intervalom. No nebolo by zle aj taketo daco
L1 - Bosakova - Sturova-N.SNP - Obchodna - Stefanovicova - HS a spat s intervalom 7-8 celotyzdenne
L11 Bosakova - Sturova - Spitalska - Americke nam. - Vazovova - Spitalska - Sturova - Bosakova len v spicke s 7-8 intervalom
Inak do Petržalky sa zatial plánuje len linka 1? Aký bude mať interval? Asi nie 8 min ako zvyšné eliny, to by myslím do Petržalky nestačilo. Lenže pri hustejšom intervale nebude zasa zbytočne často jazdiť spoj z mesta na stanicu?
Napadlo ma teda, či by nebolo lepšie, keby linka 1 jazdila v normálnom intervale 8 min a v špičke by sa do Petržalky pridala ďalšia linka (6 alebo 7).
Po otvoreni Petrzalky sa vrati povodne linkove vedenie s tymito odchylkami:
- zavedena bude L1 Petrzalka - Hlavna stanica
- L2 bude presmerovana na trasu ZST Nove Mesto - Hlavna stanica
Zaujímalo by ma, ako bude električková doprava na Šafku vyzerať, keď rekonštrukciu jeho aj starého mosta dokončia. Bude sem jazdiť len električka z Petržalky, alebo sa sem vrátia aj doterajšie linky (2,4,6)?
kecho