Sarko: No myslel som to tak, že pri botanickej záhrade sa niečo stane, príde dispečer, vodiča odvezie RZP, a dispečer nasadne do voza a oddíde s vozom po trase linky, pričom další ide pre záložného vodiča z vozovne. Niekde sa stretnú, záloha nastúpi a dispečeri idú pre druhé auto na Botanickú. Dúfam, že je to aspoň trochu pochopiteľné, lebo keď som to čítal po sebe znovu, je to trochu chaotické
Proste aby sa premávka obnovila čo najrýchlejšie. Inak ako vôbec môže robiť dispečera človek, ktorý v živote neriadil bus, elinu, T-bus.
A ešte ma napadlo, že za trest by mohli dispečerov dávať ako vodičov. Tak ako policajtov posielajú z kriminálky na križovatky riadiť dopravu.
Proste aby sa premávka obnovila čo najrýchlejšie. Inak ako vôbec môže robiť dispečera človek, ktorý v živote neriadil bus, elinu, T-bus.
A ešte ma napadlo, že za trest by mohli dispečerov dávať ako vodičov. Tak ako policajtov posielajú z kriminálky na križovatky riadiť dopravu.
Sarko
Keďže celý extravilánový úsek rýchlodráhy zo žliabkových koľajníc typu NP4 bol v roku 1992 komplet vymenený za vignolové S49, no a práve v úseku uvedeného mosta sa nachádza tiahle ostré "esíčko". K vykoľajeniam dochádzalo práve po otvorení novej trate, keď žliabok ako logická prídržnica chýbal a vlaky jednoducho doslova vypadávali. Že nebudú vypadávať pri vyšších rýchlostiach sa zistilo až potom, keď niekoho napadlo, že všetky vykoľajenia boli v smere oblúka dovnútra, takže pri vyššej rýchlosti udržalo vozidlo bez vykoľajenia vyššia rýchlosť a zotrvačná sila. Následne sa nainštalovali po oboch vnútorných stranách prídržnice v tvare "┌" a "┐" a vykoľajenie sa už nevyskytlo. Zachovali sa však značky "Pozor! Úsek častých mimoriadných udalostí."