Ze MAN nieje normalny vyrobca autobusov, som vedel, ale oni s tym svojim srotom este aj cenu vyhrali... Kam to ten svet speje.
Kloubový MAN Lion's City GL CNG je "Bus of the Year 2015"
"K titulu „Bus of the Year 2015“ dopomohlo autobusu Lion’s City GL CNG i provedení vozidla, které je dimenzováno na linky vnitřních měst s mimořádně vysokým počtem cestujících. 18,75 m dlouhý kloubový autobus s přepravní kapacitou až 142 cestujících má patery dveře s dvojitou šířkou." http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=11999
len mala poznamka . . . ked uz mam niekde trcat, resp posuvat sa rychlostou o nieco mensou ako chodec, tak radsej budem sediet v klimatizovanom/vyhrievanom aute v pohode, ako niekde visiet na tyci a bude sa na mna lepit uspineny bezdomovec s troma igelitkami . . .
Neviem ci to bolo tym, nedavno 96 gagarinka - smer Ikea, z prievoyskej na Mierovu cca 13 minut, a to ani neprsalo . . . BUS pruh iba ako fatamorgana, tak som na mierovej vystupil z MHD . . . snad by som do rana dosiel, ale aj vyspat som sa chcel . . .
Lahko riesitelny? kde to zijes . . . Mal som nedavno skusenost sjenym prislusnikom, tzv. bezkrkovy, jedine co vedel povedat a asi 3 hodiny omielal, "ja mam casu do rana dost" . . . a sluzba presrata o nicom . . . ziadna snaha o riesenie . . .
Povedal by som, že blokovanie križovatky iadotmi, ktorí nevedia prejsť cez križovatku len sa do nej za každú cenu na****, je v podstate najväčší a v zásade pri správnej činnosti orgánov, autoškôl a pod. ľahko riešiteľný problém dopravy v BA.
Aj keď by si si tú skulinku našiel, trvalo by Ti to viac ako tých 9 min, to po prvé.
Po druhé, s autom treba aj hľadať kde zaparkovať.
Po tretie, prečo boli také plné cesty? Sám si odpovedal, že pršalo. Ľudia používajú autá, ako dáždnik. Keby všetci išli MHD spoje by síce boli preplnené, ale všade by prišli načas, lebo by každou križovatkou prešli na prvý krát.
Po štvrté, najviac Tvojej kritiky podľa toho ako som ja pochopil ten príspevok smeruje na policajtov. To pravidlo, ktoré si spomenul, žiaľ dodržuje v Ba tak 1% vodičov IAD. A čo je horšie, na jeho dodržiavanie dohliadajú policajti iba veľmi výnimočne (napr. v lete na križovatke Landererova - Dost. Rad).
To že autá vojdú do križovatky, hoci ňou nemôžu prejsť, je veľký problém dopravy v Ba všeobecne a vrámci nej najmä MHD, lebo týmto sú potom zbytočné aj jestvujúce buspruhy (najlepšie viditeľné na Tvojom príklade) a tiež aj snaha vytvárať ďalšie...
Vivat MHD v BA . . . dnes 2.9.2014 som siel 208 z hodzovho nam. na kosicku, na kosickej prichod -33 min oproti grafikonu. Pricom cesa je deklarovana za cas 9 min. Takze cca 2,5 km sme sli 42 minut, priemernou rychlostou 3,6 km / h . . . Spravil som niekde chybu? Tusim asi len tu, ze som pouzil MHD . . . Ked vodici nenahlasia dispecingu problem na kosickej - ziadna havaria, len smery na most mali tak zelenu, ze vzdy zalokovali smer na Gagarinovu, takze sme tam stali druhy v poradi a nepohli sme sa 5 zelenych - a dispecing o tom nevie alebo kasle na to, alebo dopravaci? Jaj, ved prsalo . . kto by v takom pocasi riadil krizovatku . . . a pritom sa stacilo postavit a rozdat par pokut za vjazd do krizovatky bez znosti pokracovat dalej a bezpecne opustit krizovatku . . . Keby som siel autom, vzdy by som si nejaku skulinku nasiel, auta okolo nas presli, vzdy sa dalo s mensim niekde pichnut . . . A v konecnom dosledku, mal by som aj pohodicku v podobe radia a klimosky, v tomto pocasi skorej kurenia a hlavne, nikto by sa na mna nelepil . . .
Inak dnes pri ceste električkou okolo prepadnutej Botanickej ma napadlo, že ako plánujú pdokopávať električkovú trať a vedľajšiu cestu keď ani to premostenie nezabránilo prepadnutiu? Pochybujem, že tie platne ako plánovali teraz použijú. A sranda ešte bude keď sa im to prepadne pod električkovou traťou... ?
llubik