V skratke: Ak vocič zavolá na dispečing, výtržníci ihneď opustia vozidlo ? . Musia predsa nejako obhájiť ten svoj nezmyselný hysterický výstup so zlým zlým ozbrojeným vodičom ? .
Niekedy už mám pocit, že tie incidenty vyvoláva dispečing zámerne, aby potom mohli napísať pekný článok, že aké super bolo, že vodič kontaktoval dispečing...
Jak som sa tu na imhd.sk dočítal, DPB sa chystá rozširovať trolejbusové trate. Kam? Ktorými smermi? Ktoré autobusové linky plánuje elektrifikovať? Nevie niekto viac?
Myslim ze sa to da listom, ale este som to nerobil, takze som si nie isty. Najlepsie bude asi napisat na OBB Kundenservice a spytat sa. Ale to co maju vo svojej FAQ sekcii som (so svojou obmedzenou nemcinou) pochopil tak ze to treba spravit mesiac vopred.
čo takto sa zamyslieť na rozvojom trolejbusových tratí ako celok ... a rok 1986,čo je zle pripísaní k Prievozu prihodiť k traťi po ktorej dnes jazdí 201,202 na Dolné hony .... inak bola tam čiastočne uzávera pri budovaní bajkalskej ulice ....takže reálne trolejbusy nejazdlil vôbec ...
? za vysvetlenie. Lebo podľa toho textu som to pochopil, ako keby do Prievozu 21 rokov nešiel Tbus.
prípadne možno by sa hodil nejaký update toho Tbus vývoja (a oprava?)
V mape z rokou 1984 ani z 1985 takto zakreslená TT žiaľ nie je (preto uvádzam, že to treba brať kus s rezervou)... Zaujímavosťou je, že v r. 1985 je cez Mlynské nivy a Hraničnú zakreslená autobusová linka 107, a zrejme aj to len jednosmerne.
?
tak potom je chyba tuto? http://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/1011/Vyvoj-mestskych-drah-Vyvoj-trolejbusovych-trati-2012.html
lebo podľa toho Tbus trať do Prievozu bola 1955-1964 a od 1986, takže medzi 1964-1986 neexistovala... + v histórii imhd je, že v "1986 bola po 21 rokoch vybudovaná trať do Prievozu", takže predpokladám, že "niekde sa stala chyba. Nemohlo to byť 1955-1984 (?) a v histórii "po 21 mesiacoch..."
V prvom rade je chybou ak ti zlavu aktivuju do 30.9. ak si v poslednom rocniku, tam pochybila skola.
Dalej ale treba povedat ze licencia ISIC a cipovy studentsky preukaz su uplne odlisne veci, hoci su na tej istej karty a ich platnost moze byt na sebe nezavisla (hoci v praxi vacsinou nie je, kedze na to nie je dovod). Ziaden velky dopravca v SR neakceptuje ISIC ako potvrdenie o studiu - co dopravcovia akceptuju je ten cipovy preukaz prave preto ze ten skola moze zablokovat v pripade skoncenia studia a podobne. Cipovy preukaz + ISIC su vacsinou na jednej karte, ale su to akoze nezavisle veci.
máš to správne, pokiaľ ma pamäť neklame, akurát Ti chýba v rokoch 1984-85 rekonštrukcia Prievozskej - od Gumonky sa jazdilo poza dnešné bizniscentrá po Mlynských Nivách a Plynárenskej, na rekonštruovanej Prievozskej bol jeden pruh, kde 217-ka a 218-ka mohli odbočiť doľava na Miletičovu s pikoškou - predná náprava bola na ceste a predok trolejbusu išiel asi meter nad úrovňou rekonštruovanej cesty ?
inak tá L218 z Rajskej na Jelačičovu bol hrozný kolotoč, ja som ju priam nenávidel... ?
No, ak ti raz na karte SAD ZA nastavia platnosť zľavy do 30.9., tak to tak platí nie len na všetkých linkách a spojoch SAD ZA, ale aj u všetkých dopravcov zapojených do EMCard... keďže platnosť zľavy je na karte len jedna. Ibaže, by sa nejaký dopravca zatol a v určitom období by zľavy neposkytoval.
Valec