a sme doma : "alebo, že vo vozidle došlo k MU, je povinný
a) ihneď zastaviť autobus prevádzkovým brzdením a zaistiť ho proti pohybu,
c) preveriť oznámenie o MU (dopravnej nehode), to preveriť pokojne môžeme pochopiť aj tak že napomenie cestujúcich s cieľom preveriť oznámenie o MU od iného cestujúceho a až potom má volať dispečing tak neviem na čo sa tu DPB hrá
Inak pozerám, že ten incident so zbraňou mal jednu pozitívnu stránku. Výrazne ožila návštevnosť FB stránky DPB a DPB dosiahol už hodnotenie na FB 1,4 hviezdičky. Škoda len, že to hodnotenie funguje tak, že čím vyššie číslo tým lepšie a nie ako v škole... ? ?
Výmenu zab. a oznamovacieho zariadenia, spodku, zvršku, prípravu na zmenu napájacej sústavy, peronizáciu staníc, budovanie nadjazdov a podjazdov a pod. považuješ za minimum?
úsek považská teplá žilina bude vedený takmer v rovnakej polohe, horšie je na otm úsek púchov-považská teplá, kde idú stavať estakádu a aj 2 tunely...
úsek p.teplá-žilina sa nemení pre to, lebo je viacmenej nachystaný na 160, jedine čo bude nejaká zmena je fakt minimum, trz sa robí považská teplá- bytča
Odporúčam si brať lístok,ktorý ti vydá teta pri kúpe a založiť si ho do plastového obalu k električenke.Na tom lístku máš napísané odkedy dokedy ti platí ?
Ak chceš vedieť dokedy ti platí (PCL) električenka stačí prísť do ktorejkoľvek predajne DPB v meste a tam nájdeš čítačku kde ti vyhodí dokedy ti platí ?
Zdravím chcel by som sa spýtať či sa dá nejak zistiť zostávajúca doba platnosti na mojej električenke ..zabudol som úplne na to a mám starosti ... za odpoveď vopred ďakujem
odporúčam DPB aspoň si pozrieť Trestný zákon paragrafy 24-26
prípadne aj § 28, keď sa ho chcú zbaviť v rámci exemplárny trestu
"Čin inak trestný nie je trestným činom, ak ide o výkon práva alebo povinnosti vyplývajúcich ..... z plnenia pracovných či iných úloh " takže vodič v rámci plnenia pracovných úloh (zaistenie bezpečnej prepravy cestujúcich a ochrana zvereného majetku DPB) zachráni firmu od pruseru, čo by zranenie cestujúceho určite bol, ale DPB (ementný odnik elfiho) ide sankcionovať vodiča...
no zbohom, to je zase aká goebbelsovina? ?
DPB si v posledných dňoch robí perfektný image - najpr boli svine cestujúci (Aupark) teraz sú svine vodiči (L70) - len manažment smer istoty JeTimu je čistý ako ľalia...
vidno, že IB si robí svoju robotu dobre, keď leží v žalúdku aj samotnému nedotknuteľnému nikým nenominovanému vodnému cicavcovi ? neverím, že by sa v DPB nenašli aj iní schopní ľudia, ktorí by nedokázali ten hnoj hodiť poza Euroveu do Dunaja...
Nuž, keď sa DPB chová k svojim zamestnancom ako k cestujúcim a vice-versa, tak sa niet čomu čudovať ? A čo sa týka samosprávy, niekedy mám pocit, ako keby boli obce separatistickými republikami. Nedávna bola moja výzva na kosenie mestského pozemku, ktorú som nedopatrením poslal na mesto a nie na mestskú časť. Človek by očakával, že príslušný úradník odpovie pozitívne a prepošle e-mail na kompetentnú osobu za mestskú časť. No nie, odpísali mi, že to nie je v ich kompetencii. Bodka.
Len taká technická otázočka: Aké že to štrkové lôžko idú vybrať spod tých BKV panelov? Bez toho, že by som rozporoval zmysel tvojho príspevku - v oboch prípadoch ide o kompletné odstránenie trate a postavenie novej v tej istej stope.
Toto je presne na celej situacii najhorsie. Hovorcovia DPB fakt mozu strelit hocico. Hlbsie sa uz v ponimani dobreho mena klesnut neda.
Su za tym roky neriesenia denno dennych problemov cestujucich a teda zakaznikov. A nemyslim tym, toho na co fakt neboli peniaze. Ale to co nestoji nic. Napriklad praca so zamestnancami, vludny pristup ku zakaznikovi, etc.
Plne vinny je samozrejme aj magistrat. Ved ked uradnik magistratu zo seba vysuka taku vetu ako: "Podľa mesta však môže zvýšené náklady prebrať na seba mestská časť." pri zatravneni trate a ten dotycny je nadalej uradnikom mesta???? Ako keby Karlovestania ani neboli obcanmi tohto mesta, neplatia miliony na fungovanie ako DPB, tak aj magistratu.
Samozrejmostou je, keby si pani uradnici odpustili standardnych 25% z ceny zakazky, tak by bolo nie len na zatravnenie.
Ved sa pozrime na cenu rekonstukcie Dubravky. 13,5 mil € cize 400 milionov korun a nejdu urobit nic len vybrat kolaje, vymenit strkove lozko a polozit ich naspat. Nic navyse, akurat odstrania velke pristresky a nahradia ich malymi.
Ked si to porovname s modernizaciou zeleznicneho koridoru usek Považská Teplá - Žilina, a celková konečná hodnota modernizácie 23-kilometrového úseku je 127,7 milióna eur.
Tak sme pri cenach DPB 6,75mil€ za 1 km elektrickovej trate a 5,55mil€ za km zeleznicnej trate na 160km/hod, pricom súčasťou prác bude aj obnova železničných staníc Bytča a Dolný Hričov!!!
Proste sa tu donebavolajuco kradne a nikto s tym nic nerobi a este sa dovolia ozyvat, ked si vodic chrani holy zivot!? WTF? V Prahe by ich hadam uz v sulade s tradiciou vyrazili cez zatvorene okna.
Adamson