Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #200165:
Nuž, keď sa DPB chová k svojim zamestnancom ako k cestujúcim a vice-versa, tak sa niet čomu čudovať ? A čo sa týka samosprávy, niekedy mám pocit, ako keby boli obce separatistickými republikami. Nedávna bola moja výzva na kosenie mestského pozemku, ktorú som nedopatrením poslal na mesto a nie na mestskú časť. Človek by očakával, že príslušný úradník odpovie pozitívne a prepošle e-mail na kompetentnú osobu za mestskú časť. No nie, odpísali mi, že to nie je v ich kompetencii. Bodka.
Reply on: Ámos #200165:
Len taká technická otázočka: Aké že to štrkové lôžko idú vybrať spod tých BKV panelov? Bez toho, že by som rozporoval zmysel tvojho príspevku - v oboch prípadoch ide o kompletné odstránenie trate a postavenie novej v tej istej stope.
Reply on: AAA #200155:
Toto je presne na celej situacii najhorsie. Hovorcovia DPB fakt mozu strelit hocico. Hlbsie sa uz v ponimani dobreho mena klesnut neda.
Su za tym roky neriesenia denno dennych problemov cestujucich a teda zakaznikov. A nemyslim tym, toho na co fakt neboli peniaze. Ale to co nestoji nic. Napriklad praca so zamestnancami, vludny pristup ku zakaznikovi, etc.

Plne vinny je samozrejme aj magistrat. Ved ked uradnik magistratu zo seba vysuka taku vetu ako: "Podľa mesta však môže zvýšené náklady prebrať na seba mestská časť." pri zatravneni trate a ten dotycny je nadalej uradnikom mesta???? Ako keby Karlovestania ani neboli obcanmi tohto mesta, neplatia miliony na fungovanie ako DPB, tak aj magistratu.
Samozrejmostou je, keby si pani uradnici odpustili standardnych 25% z ceny zakazky, tak by bolo nie len na zatravnenie.
Ved sa pozrime na cenu rekonstukcie Dubravky. 13,5 mil € cize 400 milionov korun a nejdu urobit nic len vybrat kolaje, vymenit strkove lozko a polozit ich naspat. Nic navyse, akurat odstrania velke pristresky a nahradia ich malymi.
Ked si to porovname s modernizaciou zeleznicneho koridoru usek Považská Teplá - Žilina, a celková konečná hodnota modernizácie 23-kilometrového úseku je 127,7 milióna eur.
Tak sme pri cenach DPB 6,75mil€ za 1 km elektrickovej trate a 5,55mil€ za km zeleznicnej trate na 160km/hod, pricom súčasťou prác bude aj obnova železničných staníc Bytča a Dolný Hričov!!!

Proste sa tu donebavolajuco kradne a nikto s tym nic nerobi a este sa dovolia ozyvat, ked si vodic chrani holy zivot!? WTF? V Prahe by ich hadam uz v sulade s tradiciou vyrazili cez zatvorene okna.
Reply on: Solider #200140:
Pekne sa tam opisuje ako vodic musi dodrziavat predpisy a zakony. A DPB ako cely nemusi? Kolko krat uz oni nedodrzali predpis/zakon...
Reply on: Andy #200145:
DPB si predstavuje, že to bude využívať na niektorých linkách, kde by mohol byť nástup len vpredu.... ale ked vidim, ako fungujú obyčajné označovače, mám obavu, či sa to niekedy dostane do praxe a najmä s akým výsledkom.
Reply on: AAA #200160:
Hej, toto je tiez na zamyslenie. Mierna schizofrenia asi.
Reply on: Max #200158:
Mne sa najviac páči, ako v prípade neprispôsobivých cestujúcich sa bez polície nič nesmie a nedá, ale keď ide niekto bez lístka zrazu ho nie je problém zadržať, neotvárať dvere na zastávkach a odviesť ho násilne na konečnú.
Reply on: luky133 #200156:
myslim si, ze era otrasnych SORiek skoncila ? dalsie dojdu, ked tak uz len s poriadnou vybavou -
Reply on: Roberto #200157:
DPblbci zrejme chcu dosiahnut to, aby vodici iniciativne neriesili vobec nic, ale komplet so vsetkym sa obracali na dyspycyng. Kiez by sa im to podarilo! - bolo by este viac zabavy pri cestovani.
ešte k incidentu do 2 minut tam vedia byt to iste v 2012 som cakal iba na dispecera 15 minut a na fizlov 16, add 2 vodici su skoleny a podpisuju to dokonca - ano tak preco nevedia zastavovat na zastavkach na znamenie ? add 3 nikdy nikdy ked bolo nieco vo voze som sa nestretol s tym ze vodic hned kontaktoval dispecing nikdy vzdy najprv upozornil cestujucich a DPB to naziva "chytanim situacie do vlastnych ruk"
Reply on: TeBeCe #200137:
Vyzerá to na peknú výbavu. ?

Solaris síce má len 12kW klimatizáciu, ale na autobus tej dĺžky bude isto stačiť keď len o 2kW výkonnejšia je v kĺbových SORkách. ? Zaujímave, že Solaris zvolil aspoň podľa zmluvy LED osvetlenie interiéru cestujúcich.
A čo sa týka Urbanway-u tak 33kW klimatizácia na 12m bus je konečne dobre navrhnutá. Veď to má dokopy viac chladiaceho výkonu než dve klimatizačné jednotky v SORoch. ? A keďže ide o verziu s motorom Tector7 tak autobus bude mať vzadu aj okno. ?
Reply on: Max #200151:
DPB má ešte nejaké dobré meno??
Reply on: Roberto #200152:
A to je prave vysledok dlhorocnej tradicie politickych nominacii na vsetky vrcholove funkcie - potom to tu (v celom state) vyzera tak ako to vyzera...
Reply on: TeBeCe #200137:
klima v Urbanway bude teta pekne silna
Reply on: Max #200151:
presne, Ivan Bútora podal vecné stanovisko zohľadňujúce že ten vodič je živý tvor a nie stroj ktorý má naprogramované konanie ktoré musí striktne dodržať v prípade platnosti podmienky, z celého vedenia DPB a tlačového oddelenia /riaditelia úsekov, predstavenstvo, dozorná rada/ sú normálny tak 3-4 ľudia medzi ktorých Ivan určite patrí , Ivan by mal byť jeden z kandidátov na GR a nie ľudia ako sú Bélfi a spol ktorí kabínu vodiča v živote nevideli
Reply on: Solider #200140:
...Vyjadrenia pána Bútoru navádzajú k anarchii, zároveň vážne poškodzujú meno Dopravného podniku Bratislava. ?

To vážne nemá chybu. Som jediný, kto má dojem, že je to trochu inak - a to, že Vyjadrenia Dopravného podniku Bratislava vážne poškodzujú meno Dopravného podniku Bratislava. ?
Reply on: AAA #200148:
možno sa len naivne domnievam, keďže nepoznám interné smernice DPB ☺ , že dotyčná pani hovorkyňa, či čo to tam je, to asi neberie z vlastnej hlavy a z vlastného podnetu... to isté si myslím o tvorbe čiernej kroniky na úvodnej stránke (ad #200140). Pokiaľ je to naozaj jej iniciatíva a vedenie o tom ani nevie, väčšiu nekompetentnosť sa v tejto galaxii už nenájde. Tomu ale veľmi neverím.
Reply on: Solider #200140:
"DPB, a.s. ďalej vyjadruje názor, že pán Bútora nie je kompetentný vyjadrovať sa k tomuto incidentu, nakoľko nebol pri jeho účasti"

A co potom dava pravo DPB sa vyjadrovat, ked okrem 1 voza a 1 vodica tam nikto iny z celeho podniku nebol? ?
Reply on: Solider #200140:
Keby takéto niečo vypustil o členovi štatutárneho orgánu zamestnanec súkromnej firmy, hoci aj neverejne pred ostatnými zamestnancami, asi by do hodiny letel. V DPB je však možné všetko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.