Tak ja som to navrhol hlavne preto, ze hned, ako zastavi vozidlo, ti vybehne nazov zastavky a hned za nou preroluju prestupy. Neviem si totiz predstavit, ako to urobit "za jazdy" aby si zas nepriniesol az prilis moc informacii na displej)
Prestup by mal svietiť ešte pred zastávkou. Na zastávke je ta informácia absolútne zbytočná. Možností je tu neskutočne veľa a ak to má byť, treba zvoliť takú, ktorá bude najefektívnejšia (v zmysle, najjednoduchšej aktualizácie, prehľadnosti a informatívnosti).
1. Dať tam všetky linky (t.j. informácia totožná s označníkmi) - nevýhoda: bude to neprehľadné
2. Dať tam všetky linky so zohľadnením dňa (t.j. cez víkend by tam neukazovalo linky, ktoré nepremávajú) - nevýhoda: náročná aktualizácia
3. Vylúčiť súbežné linky (t.j. tie, s ktorými daná linka zdieľa 3 zastávky po sebe).
4. Dať tam len nosné linky.
5. Dať tam iba električky.
No to som teda prekvapeny ? Nemyslel som si ze take stare vozy budu mat, to tam pridali pri nejakych opravach?
Lebo sa mi viackrat stalo, ze som videl dvere otvarat sa este ked bolo v pohybe...
Trosku moc informacii tam beha naraz a dlho trva ten cyklus, kym sa ukazu vsetky informacie. Ak by si chcel nieco upravit, tak mozno nasledujuco:
- pocas jazdy - sucasny system [ cislo + ciel; cas + pasmo; nasledujuca zastavka + vyznamne zastavky]
- na zastavke [ cislo + zastavka; prestup na vybrane linky (stylom ako su teraz tie dalsie zastavky, tj. z prava do lava pohyb); cas + pasmo ]
Podla sledovania 14 a 15Tr nemaju, Mky neviem, ale tusim som uz aj tam videl ze sa dvere otvorili sekundu skorej ako sa voz uplne zastavil... Ale na druhej strane, aj Shitelisy take maju a uz som videl par krat, ze sa voz pohol predtym nez boli dvere uplne zatvorene (asi sa daco pokazilo)...
Tieto zariadenia ale dost spomaluju voz, ked si pozriem taku Karosu, kde dlzka signalu "nenastupovat" neni pevna a dvere sa daju otvorit nezavisle od toho ci sa voz hybe, tie idu rano napr. na 88 velmi rychlo, praticky nikdy som nezazil meskanie ked som isiel Karosou...
Neviem vela o BUSE BS 120 tabulach, ale vie niekto, ci sa da taketo daco nahodit na ten displej, aj s 4 miestnymi znakmi? (Napriklad, namiesto skrollujucich dolezitich zastavok)
A vie niekto ako by sa spravala bocna tabulka, keby taketo daco sa hodilo na displej? Dolezite zastavky by stale skrollovali, ak je tak naprogramovana bocna tabula?
Viem ze v tom 202A obrazku je dost vela informacii, ale to je len priklad.
sice nie na trolejbusoch, ale v autobusoch SOR ked sa poriadne ovalite o madlo na dverach tak sa povolia a vytvori sa mensia skara, kebyze sa tak ovalime a tahame viaceri, dvere by sa asi otvorili... nemyslim si, ze v novych 3busoch to bude zlepsene..
Mne sa zda ze to funguje v Slovakistane takto:
- Ked je poruseny predpis, ktory je zbytocny alebo boli dobre dovody na porusenie, tak to treba trestat
- Ked je poruseny predpis, ktory je velmi dolezity a mal by sa urcite dodrziavat, tak to nikoho nezaujima
Error 0x007
Tieto zariadenia ale dost spomaluju voz, ked si pozriem taku Karosu, kde dlzka signalu "nenastupovat" neni pevna a dvere sa daju otvorit nezavisle od toho ci sa voz hybe, tie idu rano napr. na 88 velmi rychlo, praticky nikdy som nezazil meskanie ked som isiel Karosou...