Inak všimol som si (tu v diskusii) jeden paradox.... Už vyše mesiaca (a ak vezmeme že od objednávky je to vyše polroka) mešká výroba 15 ks palubákov a 60 ks označovačov a všetci si z toho robia len srandu... By som chcel vidieť tie reakcie, ak by ich dodávateľom nemalo byť BUSE, ale EMtest.
Dalo. Ale to je ten celý problém prečo nestihli zaradiť tie tbusy 1.mája ako sa dušovali na prvej tlačovke aj spolu s počiatkom, primátorom a spol. A preto boli aj tie články a reportáže, voči ktorým sa DPB tak ohradzuje.
Že meškala výroba palubákov a ich domontovanie do tbusov.. a potom keď by už "krabice" a označovače boli, ešte sa vyvíjal/dorábal softvér. Teraz keď už je možno v pár vozoch nahratý (podľa dispečerského fóra testovali už vozy (teda skôr palubáky) s nahratými službami) tak by to školenie mohlo byť aj v kanceláriach...
Ono pozor, vy si robíte srandu z tých školení, ale tí trolejbusáci sa naozaj musia zaškoliť.. na nový palubák..
Lebo ako vieme meškanie pri zaradení do premávky oproti deklarovanému 1. máju bolo pre neskoré dodanie palubákov, následne sa vyvíjal a neskoro dodal softvér, následne sa školili ľudia v DP ktorí ho majú používať a nahrávať tam údaje a teraz sme možno už vo finálnej fáze keď sa školia vodiči ako ten nový zázrak používať..
(keďže doterajšie palubáky sú tu už cca 15 rokov, ich obsluha nie je až taká komplikovaná a napriek tomu ich dokáže zodpovedne ovládať max. tretina vodičov..
V projekte je to, čo sa realizuje.
Žiaľ, prakticky nikto tu nemal možnosť niečo pripomienkovať, keďže hlavný dopravný inžinier ukázal projekt až po vydaní stavebného povolenia.
Zrejme BA t busy čaka šrot. Prikladám vyjadrenie zo Ziliny.
Takisto sme mali náklady s likvidáciou starých trolejbusov, pretože niektoré sa vôbec nepodarilo predať, dnes už nikto nemá záujem a dokonca aj s tým šrotom je problém,“ povedal primátor Žiliny Igor Choma.
Ja si myslím, že ich pustia von až s prechodom na prázdninový grafikon začiatkom júla. Veď vodiči si musia najprv urobiť trojmesačný kurz aby henten zázrak modernej doby so špičkovou technológiou 21 storočia vedeli ovládať ?
Nestačili ani na Floriánskom námestí a tu sa zlučujú všetky zastávky v okolí. Čiže okrem Floriánskeho pribudnú cestujúci z Vazovovej smer Rača kde ich bolo ešte viac ako na Floriánskom. Ďalej pribudnú cestujúci z Vazovovej smer Ružinov potom sa sem presunie aj zastávka Vazovova pre linky 31 a 39 spred základnej školy a k tomu bude zastávka ešte viac využívaná kvôli prestupom. Takže tých cestujúcich tam bude možno aj 5 násobne viac ako na Floriánskom námestí. Je hanbou že na takomto významnom prestupnom uzle bude táto kreatúra bez lavičiek namiesto veľkého prístrešku. Snáď sa tá zastávka aspoň nazve Blumentál
pravidelne umyvaju? ty zijes v ktorom meste?
a predstav si, ze ked sa buduje nejaky terminal, o ktorom tu mesto hovori 4 roky, robi ho z eurofondov a nie je schopne tam postavit pristresky na urovni...tieto co maju na sirku snad meter, zmesti sa do nich dokopy 10-15 ludi bez neprijemneho tlacenia sa na seba, bez laviciek, navyse zasahujuce do chodnika? podla mna to ok nie je..
a co je na nich zle? Ked stacili na Florianskom tak o par desiatok metrov treba nejake styrikrat vacsie haraburdy?
A som si isty, ze pristresky si JCDecaux coskoro umyje. Tak ako si ich pravidelne umyvaju odkedy v Bratislave funguju. takze neblamuj!
Ike