Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mark178 #199612:
Neratas dvojsedacky ako 1 sedacku?
Reply on: Roberto #199611:
buď som ja debil alebo čo, ale naozaj 36 ich iba vidím 😑
Reply on: mark178 #199610:
nech ratám ako rátam rátam 52
Reply on: nooopyn #199607:
nech chcem ako rátam počty sedadiel pri 30t nesedia moc.. narátal som ich iba 36 😑
Reply on: TeBeCe #199599:
mne sa páči obratisko molecova, ak to tak chápem bude to malé električkové obratisko či sa mýlim?. konkrétne strana čísl 6, bod 5
a presne viem v ktorých meistach 🙂 by to mohlo byť som sa nad týmto cez týždeňzamýšlal, keď som čakal na 139 🙂
Reply on: nooopyn #199607:
Uz grafik v Skode mohol zohladnit 1000 mm rozchod a isto budú aj iné kryty podvozkov, takze vyzualizacia je zavádzajúca..
Reply on: Max #199604:
Ale ako predĺženie 63 po trase Galvaniho - Ivanská - Letisko.. Určite nie trolejovať súčasné žel. priecestie.
Reply on: Max #199604:
Sidliska Lamač asi najskôr v ďalšom storočí, Letisko by teoreticky malo šancu...
Reply on: Mike #199603:
Mna by zaujimalo, kedy sa dockame zatrolejovania sidliska Lamac a letiska a trolejbusovej 61 a 63
Reply on: MatejBA #199601:
O čom presne je ten materiál? Podľa mňa iba nejaký orientačne koncepčný.. Až bude nejaká reálna projektová dokumentácia potom sa budem tešiť že "konečne" 🙂
(Btw. aj na trolejovanie 63ky bola projektová dokumentácia a tiež sa ten proces vraj pozastavil..)
Reply on: MatejBA #199601:
Dá sa vôbec v našej dimenzii vybudovať tak zložitá a náročná vec ako odbočka na HLST?
Reply on: TeBeCe #199599:
bod 4 ďalší rozvoj trolejbusových tratí doplniť:
• TT Mlynská dolina - Karlova Ves, ako prepojenie systému trolejbusových tratí
s možnosťou priameho prepojenia mesta s Kramármi a Karlovou Vsou s napojením na
súčasnú samostatnú trať Molecova – Kuklovská (nahradenie autobusovej linky 32
trolejbusmi). Uvedené riešenie zabezpečí dopravu s trolejbusmi bez pomocného
dieselového pohonu na linke 33. Podľa realizácie predstaničného priestoru (námestie
F. Liszta), riešiť aj možnosť odbočenia na Hlavnú stanicu v smere od Pražskej ulice.

Zeby konecne? 🙂
Reply on: TeBeCe #199599:
Dost by ma zaujimalo preco Vajnory zahrnaju medzi priority, uprimne nerozumiem naco ta trat vlastne bude dobra a komu ma sluzit. Pritom penazi bude stat celkom dost.
Návrh koncepcie rozvoja mestskej hromadnej dopravy v Bratislave na roky 2013-2025 časť : Rozvoj a modernizácia technickej infraštruktúry dopravnej siete električkových a trolejbusových tratí
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_14_05_22/04_Koncepcia_MHD.pdf
Reply on: borisko #199596:
Kde konkretne sa stazujete ? ci len šomrete vo vozidle ? Tie 2-3 vozidla Karosy CNG by sa mozno nasli na Juraku, ale kto zaplati tu vyssiu spotrebu poh.latok ?
Reply on: borisko #199596:
Máš od tých "všetkých" nejakú plnú moč alebo si sa len tak rozhodol, že budeš hovorcom?
Tak nech daju velky autobus nech daco s tym robia.Hovorim za vsetkych co sa stazuju na 23.
Reply on: borisko #199592:
Nie, nemoze tam v com case jazdit maly bus, pretoze ten prejazd je z 26ky kde je bus pochopitelne klbovy.
Reply on: Petto #199593:
samozrejme ak tam ta L23 bude zachadzat ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.