Profesionálnemu skúsenému vodičovi stačí len vysvetliť na čo má všetky tlačidlá a čo sa nimi ovláda a maximálne mu dajú 1 - 2 kondičné jazdy,aby sa s tým vozidlom zoznámil #wink
Neviem na čo tu hrajú také divadielko zo zaškolovaním vodičov keď každému je jasné kde to viazne ?
Keby sa vozový park obnovoval priebežne a nie raz za 30 rokov, tak by ani školenie nemuselo trvať jednu večnosť. Chápem, že pre vodičov je to niečo ako presadnúť z trabantu do formuly 1...
Aj sa vie koľko je/bolo prihlásených záujemcov?
A vieš mi dať prosím ťa aj link na požiadavky a bodové hodnotenie za krátke a kĺbové BUSy?Len pre zvedavosť čo asi môžeme očakávať ?
Tak to my sme to mali náročnejšie - teória bola v sobotu v školiacej miestnosti na Hroboňke, kde nám Vlado Pravdík nakreslil usporiadanie ovládacích prvkov na Sanose, v praktickej časti si každý mohol sám vybrať, kam pôjde (a ja som spôsobil Pravdíkovi spôsobil šok, keď som sa vybral na Tolstého) a prvú službu na Sanose som mal až v pondelok - moju neskôr kmeňovú 212/2, výnimočne však nie so 6606 ale s 6517, zapožičanou od Vlada Gibalu.
ja som mal zácvik na Sanos - teória z Hroboňky na Šulekovu sledovanie Miša Zdarílka na sedačke nad pravým predným kolesom a prax zo Šulekovej na Hroboňku za volantom, v garáži pečiatka a poobede som už jazdil na 6501 ? ? ?
Pretože nikto nie je povinný odísť po dosiahnutí dôchodkového veku do dôchodku, pretože nikto nemôže byť nútený k odchodu do dôchodku, pretože pokojne mohol doštudovať v 22 rokoch (dvanásťročenka + 4 roky VŠ), takže ešte nemusí byť ani v dôchodkovom veku no a v neposlednom rade preto, že zaňho, napriek rozporom v názoroch, asi nemajú náhradu.
Takže do DPB prišlo vyše 350 žiadostí a oddeleniu Tarify sa to nepodarilo doteraz spracovať. To je aktuálna informácia od pani mediátorky. Myslím žiadosti o vrátenie alikvotnej čiastky za neprecestovaný PCL po vzniku nároku na bezplatnú MHD (darcovia krvi a odbojári).
Preto v týchto prípadoch nedodržiavajú 30-dňovú lehotu na odpoveď / vybavenie. Škoda len, že na tarifnom nespravili e-mail (šablónu), ktorým by ľudí o tom informovali... A aj na svoj web a Facebook stránku by to mohli dať. Poradím im to.
Nová výstupná zastávka Mliekarenská (oproti Lidlu) má vybudovaný obrubník „naležato“ kvôli vjazdu do garáží, pričom je to v rozpore s STN 73 6425 (Výška nástupnej hrany je od 0,12 m do 0,18 m) a rovnako aj právoplatným stavebným povolením. Zatiaľ to nikomu neprekáža? Kto to povolil?
1975 SVŠT, tj pred 39 rokmi, takže by mal mať tipujem +/- 64 rokov, t.j. už niekoľko rokov dôchodkový vek - prečo pri súčasnej nezamestnanosti starobného dôchodcu ešte zamestnáva štátna správa?
roman2
A vieš mi dať prosím ťa aj link na požiadavky a bodové hodnotenie za krátke a kĺbové BUSy?Len pre zvedavosť čo asi môžeme očakávať ?