Páči sa mi celkom to nové hlásenie Poštová Martinus. Je ovela živšie ako ostatné hlásenia. (Ľubica musela byť akási veselšia ) Pripomína mi to to rázne hlásenie v Košiciach kde sa na to cestujúci nemusí priam sústrediť, aby ho vnímal. Extrém je vo vlakoch kde je to tak "ponuré" že pri hlásení niektorých staníc zaspávam a pri takom Leopoldove je počuť len prvú časť slova a to "ov" akoby zhlta. Druhá vec je však to, že zastávka sa oficiálne premenuváva 01.05. a minimálne v sobotu (26.04.) ju už električky hlásili a taká Ulica svornosti nie je vo vozidlách dodnes.
Presne preto sa pýtam či stým niekto nemá skúsenosti. Viem ako byrokraticky to v BA chodí. Zrejme najschodnejšie, ale aj drahšie riešenie z pohľadu materiálu by bolo kúpiť asfalt vo vreci vysypať ho tam a tým zaplátať tie diery napr. v noci ako to robila Zelená hliadka. Len by to vyzeralo ako päsť na oko keďže povrch je betónový. ?
Tak na to by som sa pozrel ako ti mesto vyhovie ? optimizmus ti očividne nie je cudzí,ale v tomto meste je ti na dve veci ? snaha pekná,ale prd platná...Predpokladám,že by ti povedali,aby si podal žiadosť na Magistrát respektíve podal ponuku a to by ti museli schváliť skrátka byrokracia,pri ktorej aj ten najzarytejší flegmatik a optimista stratí nervy ?
Ja som nedávno bol na magistráte,že by som mal záujem o pozemok na dlhodobý prenájom pre seriózny podnikateľský zámer (akákoľvek voľná plocha) v správe mesta s minimálnou výmerou 100m2). Teta mi len povedala,že mám doniesť hento tamto papierovačiek plná(veď vieš čo), no povedal som si,že môžem ich kašlať.Pustil som sa sám do hľadania t.z inzeráty na všetkých možných inzerentných portáloch + som rozhodil siete kde sa dalo.Tie ponuky,ktoré má mesto v ponuke tie idú cez verejné obstarávanie.No súper s nejakými firmami, keď si len obyčajný občan mesta a chceš podnikať.Skúsiť môžeš ,ale veľa šancí nemáš ? taká je hold realita ?
Otázka do pléna. Spolupracoval už niekto s DPB resp. s mestom na oprave zastávky? Na Dlhých dieloch máme dve s betónovým povrchom (nástupište pre cestujúcich) a každým rokom sa tam prehlbujú výtlky. Ako som sa pozeral v stavebninách tak vrece 40 kg betónu stojí približne 5€, ak zarátam náklady na vodu, benzín, požičanie nástrojov tak by ta oprava vyšla do 20 € tak by som ju možno aj cez leto daroval. ? Ale otázka je to vôbec reálne? Nakoľko betón tuhne jeden - dva dni a plátal by som nástupištia určite by bolo potrebné uvedené zastávky na minimálne dva dni presunúť + zabezpečiť dopravné značky. Skúšal také niekto niečo už? ? Alebo je jednoduchšie v tomto meste len tie výtlky prekračovať? ?
Od 1. 7. 2014 bude znova zvýšené cestovné vo VOR. Príklady:
- z 2,10 € na 2,20 €
- z 4,20 € na 4,40 €
- z 6,30 € na 6,60 €
Takisto základný lístok na viedenskú MHD sa zvýši z 2,10 € na 2,20 €, takže pravdepodobne môžeme očakávať zdraženie aj 24-hodinového, Einkaufskarte, príplatku na MHD od ZSSK a od Slovak Lines.
Neviemkedy bola zrušená zastávka "Schlosshof, Neuer Parkplatz" na lesnom parkovisku. Namiesto nej slúži nová zastávka "Schlosshof" nachádzajúca sa na začiatku Prinz Eugen-Strasse. A Wienerlinien má nový web.
Dnes K O N E Č N E kontrolovali a pokutovali policajti jazdu v BUS-pruhe na Pražskej (smer Centrum).
Škoda, že sa jedná o sporný úsek, nakoľko vo vyhláške nie je exaktne napísané, ako môže vodič BUS pruh využiť pre zaradenie/odbočenie (je tam uvedené, že vodič môže využiť BUS pruh na odbočenie a zaradenie podľa potreby).
V tomto prípade je celkom logické, že vodiči idúci podjazdom z Kramárov idú až na koniec jazdného pruhu, kde sa zaradia striedavým radením, ako keď ostanú visieť v mieste, kde ústi podjazd na Pražskú a zablokujú nielen MHD z Kramárov, ale aj MHD z Patrónky.
Lepšie by bolo, keby kontrolovali pred ústim podjazdu, kde nemá žiadny bežný osobný automobil čo hľadať a kde niektorí vodiči sa radi predbiehajú, pričom sa potom tvária, že sú "neúspešní" zaraďovači z podjazdu.
Ivo Nesrovnal uz zacina perlit:
"Spolu s mojimi kolegami dlhodobo presadzujeme „Nosný systém hromadnej dopravy, záchytné parkoviská a spravodlivé parkovanie.“ Navrhli sme aj financovanie rýchlovlakového spojenia cez Karadžičovu z prostriedkov Európskej únie. Do rozpočtu Bratislavy sme presadili 500 tisíc eur na budovanie nových cyklotrás. Schválili sme tiež financie na nákup nových električiek, autobusov a trolejbusov."
(http://www.ivonesrovnal.sk/co-ponukam-bratislave/co-presadzujem/)
Uprimne sa mi paci ze navrhli financovanie vlaku pod Karadzicovou sposobom ktory im nikto neschvali a dokonca bol taky super ze stlacil gombik ked sa schvalovalo financovanie ojrofondovych vozov.
Ak to vyhra tento pajac tak to este len bude pruser.
Veď to, PCL nespomínam, na základe tipov z fóra nikdy, lebo by boli ešte väčšie problémy.
Tiež som sa pozeral do sekcie BID na webe SL a oni priamo uvádzajú, že mám hlásiť kartu. Hoci so SL nechodím často, minulý rok som absolvoval 3-4 cesty aj mimo IDS a ani raz som u nikoho predo mnou nevidel a nepočul, že by hlásil "Račianske mýto z karty"... a kartu mali. Preto moje prekvapenie.
Ako predmet "sťažnosti" to teda spomínať nebudem, lebo on mal v podstate pravdu. Ale ohľadne profesionálneho vystupovania dotyčného im dám vedieť. Ináč vodičovi som povedal, že my zadarmo necestujeme a dane nekradneme, keďže si platíme električenky, ale vieš aké dobré je riešiť tieto záležitosti s istými sociologickými skupinami ☺ Dík za odpoveď.
Ja prave naopak odporucam vobec nespominat PCL, niektorych to popletie... ked tak staci povedat ze to chces z karty. To ze pouzivas PCL vodic vobec riesit nemusi, strojcek to odpocitava automaticky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike