jasne, to bol len navrh. tie nasledujuce dve zastavky sa hodia mozno len v pripade vyluk alebo expresnych spojov. pre beznu prevadzku to asi nie je to prave orechove. teplomerov v bratislave zatial privela nenajdes
este namiesto dosoveho transporta odporucam pouzit ttdx portovany pod win95. sice bez patchu aj tak nechodi, ale grafika a zvuk idu cez directdraw/directsound, takze je s tym menej problemov.
Celkom nechápem, prečo by sa mali zobrazovať najbližšie DVE zastávky. Jedna nestačí? Tá nasledujúca! Veď ak chcem vedieť ďalšie zastávky, na to slúži teplomer, ten ich má tuším až sedem.
hej, to je jedna z veci, ktore ma na tej hre neskutocne stvu, ze autobus zramuje nejaky smetny kos alebo co spadne ti reputacia na nulu... tam nie je ine riesenie, ako _velmi_ casto savovat (najlepsie ako v nejakej strielacke, za kazdym "rohom"), a ked sa ti nieco taketo stane, naloadovat starsiu hru. bohuzial.
celkovo je ta hra priserne navrhnuta, keby tak bolo nieco lepsie aspon ako slaba naplast moze posluzit, ze jeden manik spravil patch na stary dobry transport tycoon, ktory sa tak da viac-menej da hrat pod win2k/xp (obcas to spadne, ale inak to chodi dokonca to aj trosku vylepsil (vramci moznosti zvysil limity na pocet vlakov/vozidiel, zvacsil maximalnu velkost stanic atd)
najprv preblikne nazov aktualnej zastavky, a potom az do odchodu preblikava nasledujuca zastavka (pripadne dve) a ciel. v pripade potreby by sa zobrazovala doplnkova informacia ("zastavka na znamenie" alebo "prechod do 2. pasma").
po odchode by preblikol cas a pasmo (podla mna je 5 sekund privela, skuste si to predstavit), a potom by cyklovala nasledujuca zastavka a rolujuci ciel s trasou v tvare. napriklad:
202 > Cintorín Ružinov >
202 (prechod do 1. pásma)
202 > RAJSKÁ cez: Gagarinova, Prievozská, AS Mlynské Nivy
co konkretne myslis? ja som si tam tuto vec nevsimol (aj ked mozno sa ti pokazi casovanie, to je fakt), ale na tej hre ma trapilo daleko daleko viac veci...
Vladimír