Zas to neprehanajme. Ono vela lepsich moznosti nebolo - je to posilovy vlak, ten obeh pojde rano tam, vecer spat. Cely den stoji. Chceme plytvat napr. Bdteermi na obeh ktory ma dve jazdy denne, t.j. najazdi dve hodiny?
No, o tomto by som si dovolil trochu polemizovat, ale dobre, mne je v principe jedno aka je to kategoria. Je zrejme ze podstatne bolo ponuknutie spojenia v danej frekvencii zastavovania, je jedno ci to nazveme IC, alebo REX.
Este by som chcel spomenut ze by bolo vhodne aj pocas vikendov posilnit, lebo minule co som v sobote isiel o 19:00 z Wien Hbf na Petrzalku to bolo plne ako konzerva od sardiniek (napr. hodinove int. rano a vecer, alebo antiTalent double namiesto antiTalent single)
Ano, u nas to tak je (zial). Ale neviem o tom ze by existovali medzinarodne IC standardy, zatial co pre EC existuju (druha vec je ze sa prilis nedodrzuju).
Ako hovorim, IC je vo vacsine sveta ekvivalent nasho rychlika.
Emil
http://www.bratislava.sk/webkamera2.asp