dane vozidlo, ktore malo ist nepremavalo vobec na linke, tu si mozete pozriet http://imhd.sk/ba/vyprava.html?d=20131029 ze L23 nie je jedina, je to velmi bezne ze nie su vozidla, treba apelovat na DPB so staznostami, takisto aj na magistrat, lebo magistrat si u DPB objednava vykony liniek, a DPB to jedno nevykona pricom ma z magistratu zaplatene za to...treba sa stazovat proste
S tou 23 (autobusom) nie je aj tak všetko v poriadku. K omeškávaniu ste sa vyjadrili, ale to že vôbec nepríde..... V pondelok, utorok (28,10.-29.10) spoj s odchodom zást. Alexyho 7.36 hod vôbec nešiel. Na zastávke som čakala od 7,20 hod do 8,00. Ako sa to dá vysvetliť, kedˇidete za povinnosťami, či do školy? Čo Vy na to v BDPMB? Cestujete do práce s Vašimi autobusmi, električkami, či trolejbusmi?
Ma doklad o zaplateni? Ked tak nech to skusi vymoct od DPB, skrz porusenie prevadzkovej povinnosti a prepravnej povinnosti. Nie som si isty ci by to slo, ale skusit to moze.
Problem s meskanim 23 je ten, ze vyrovnavaci cas je 3 minuty, co je prilis malo na to, ze dana cesta rano trva ovela viac ako uvadza grafikon (napr. vecne zapchy na Hodoninskej->Lamacska cesta, takisto Janka Alexyho->Lamac), + kombinacia manualnej prevodovky na crepoch SOR B9.5m
trochu davnejsie skratili trasu 23 po Volkswagen, kde tym, ze nemusel ist az na Mlaku, mal 11 minut vyrovnavaci cas, vtedy 23 nemala ziadne meskanie, akonahle ju opat predlzili na Mlaku, tak vecne meska
Na disp. fore som pisal o podobnych vypadkoch na L91 (interval tiez okolo 20 min). Chápem, ze situácia s vozmi (prechodne dufam) nie je dobra. Preto navrhujem DPB, aby na svojej stranke pravidelne informoval o tom, aka je aktualna situacia s vozidlami a vymenoval ohrozene linky, aby sme vedeli, ci mame chodit na o 1 spoj skorej. Toto opatrenie by ich nič nestálo.
A jedna z pravidelnejších spolucestujúcich na rannej 23/3 v Lamači prestupuje na autobus do Rohožníka a minule si kvôli tomu musela zobrať z Dúbravky do Lamača taxík (na vlastné náklady)...
Dnes moja mamina bola pri kontrole PCL castovna pokutou, kedze citacka ukazala revizorovi NEPLATNA KARTA, popritom sme ju v auguste vybavovali spolu s nahratim zon 100+101, teraz nedavno opat si predlzovala PCL konkretne 11.10. v pokladni SLOVAK LINES. Volal som na infolinku DPB kde ochotná pani ma prepojila na tarifné oddelenie, kde som im vysvetľoval daný problém. Zrazu mi došiel kredit čo som bol prekvapený že do dvoch minút mi daná pani volala opäť a pokračoval som vo vysvetľovaní problému ktorý nastal. Ku podivu pokuta kedze bola neuhradena (mamina vystupila na AS a isla si vybrat peniaze) pokuta sa neplatila. Bola jednoducho aj vymazaná z databázy, nakoľko mama šla na Olejkársku a predlozila im PCL. Bol som prekvapený ako rýchlo sa dá všetko vyriešiť ked po pracovnicke "ziapete" do telefonu od nervov. Co je pricinou nefunkcnej karty ukaze zajtrajsok nakolko kartu zhabala veduca tarifneho oddelenia na presetrenie. Ale bola jej vystavená náhradná karta, ktorá má všetko, čo mala aj mama + rovnaký zostatok
nie si sám ktorý rieši tento problém syn môjho bývalého kolegu sa mu stále sťažuje že mu 23ka vnecháva a že z desat minútového meškania vlaku mal 25 minútové meškanie do školy
Kvôli nevypravenej 23/3 prišla moja mamina včera aj dnes neskoro do práce... Zrejme vďaka tomu zníženému počtu záložných vozidiel sa už nedarí hradiť ani linku s (v tom čase) 20-minútovým intervalom...
Ďalej nechápem prečo vždy ráno príde z Devínskej s meškaním 6 až 8 minút keď má na trase minimum semafórov a žiadne zápchy... Podali sme dnes sťažnosť ombudsmanke DPB a v kópii aj vedúcemu Referátu verejnej dopravy (magistrát). Tak som zvedavý na odpoveď a či sa niečo zmení...
A čo myslíte, bolo by reálne na zastávke Alexyho smer Lamač (linky 23 a N21) postaviť nejaký malý zastávkový prístrešok?
Ozaj a vodič čo mal vykonávať tú nevypravenú 23/3 nakoniec musel zostať len tak sedieť vo vozovni alebo ako sa takéto situácie riešia ohľadne vodičov?
Aké vrakovisko ? Pokiaľ viem, tak pár klbákov sa odtiahlo do Bernolákova, na šrotovisko neďaleko hlavnej cesty na Senec, ale o ŽST PB počujem prvý krát.. ?
Investicne aktivity ZSR povacsinou nekoreluju s dopravnymi potrebami... Je X prikladov kde sa honosne rekonstruovali stanice a rozne budovy, ktore su nakoniec aj tak nevyuzivane...
... vid konkretny priklad stanice Tvrdosovce na trati 130.http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1118 V buducnosti sa uvazuje v tejto stanici o zastavke bez akejkolvek kolajovej spojky a preto tam teraz postavili "perspektivne" fungl novu stanicnu budovu...)
...dalsi priklad je tu nedaleko. Prelozka trate medzi Dev. Jazerom a Zohorom, jedna sa asi o 1500 m usek, tiez obrovske plytvanie bez vacsieho efektu... Vyluka mala byt skoncena do konca oktobra, teraz bola predlzena "na neurcito" - http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/pokracovanie-vyluky-na-trati-devinska-nova-ves-zohor.html
Piesocne podlozie sposobilo uz treti krat padnutie noveho oporneho muru, co samozrejme neumerne predrazuje a spomaluje celu stavbu- alebo zeby o to ide?
V tejto slovenskej dzamahirii nejde o spolocnost a jeho potreby, ale o potreby skupiniek, skupin, stran a goril... Preto sme tam, kde sme... Howgh...
matuskolang
trochu davnejsie skratili trasu 23 po Volkswagen, kde tym, ze nemusel ist az na Mlaku, mal 11 minut vyrovnavaci cas, vtedy 23 nemala ziadne meskanie, akonahle ju opat predlzili na Mlaku, tak vecne meska