možné by to nebolo, nakoľko nie sme stránky dopravcu ale iba fanúšikov MHD ? treba poriadne čítať pri registrácii, ale v poslednej dobe sa mi zdá že asi chcem priveľa
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť, či by nebolo možné na linke č. 208 zaradiť kĺbový trolejbus v čase 7.14 hod od Cintorína Vrakuňa a krátky trolejbus v čase 7.08 hod. Každý deň týmto spojom cestujem a tento trolejbus je vždy preplnený. Keď som krátkodobo cestovala o 7.08 hod, priestor v kĺbovom trolejbuse bol nevyužitý.
To je další príklad SOR dogmy, všakže, po otázke ktoré konkrétne vozy sa 'rozpadávajú' už zostane ticho. To že súčasné vozy sú rozdielnej koncepcie ako tanky zo 70tych rokov ako aj ich diametrálne odlišná spotreba, emisie či náklady na údržbu sú nepodstatne detaily. Ale hlavne, že staré je dobré a nové sa rozpadáva - všeobecný záver postavený na ničom.
Hovorkyňa sa ešte vyjadrí, že 'nepochybili' a 'dodržali grafikon' a to znamená, že ak by nedodržali tak sa ktokoľvek môže agresívne správať ? Čo tak dávať jasne najavo, že podobné správanie je neakceptovateľné a tlačiť na policajtov a súdy za prísne postihy ? Dať zamestnancom ako aj cestujúcim pocit, že sú v práci a pri ceste MHD v bezpečí a ak sa podobné vyskytuje urobiť všetko preto, aby sa tak nedialo, namiesto suchých konštatovaní, akoby sa to DPB ani netýkalo.
Zamyslel si nad vekom vozidla vo verejnej doprave a nad vekom svojho ojazdeného auta ?? Tak na to som tu chcel poukázať!!A nie čítať nekonečné príspevky,ako sa nám rozpadávaji nové vozy,a večná škoda starých vozidie.No tak áno,nech sa to rozpadne a nude pokoj ...Ja som len poukázal,na nekonečné ukazovanie ako sa to nemá .... Vie to tu niekto lepšie??Prečo nesedí v predstavenstve DP ???
Je nejaka linka kde zbytocne jazdia klby? Lebo sa my zda ze L50 je v dost zlom stave..
Dnes cca. 19:15 novy most -> vodic my takmer sundal batoh (pochop dverami) ?
Hmm, ked sa nemylim tak vo Wiedni stoji rocna elektricenka 365ojr, v Autoslave cca. 263, teda vo Wiedni stoji cca. 1,4 krat viac ako v BA. Avsak ked sa pozries ake maju Rakúsi priemerne platy oproti Slovakom (urcite 2-3nasobok), tak vidno ze slovak musi da sa povedat viac pracovat na PCL ako Rakús. A to som este ani nespomenul ze MHD vo Wiedni je niekolkonasobne lepsia (metro, S-Bahn, piata najvacsia siet elektriciek vo svete, atd.)...
Ja mam Karosy (❤ ) rad, hlavne rano lebo v nych je prijemnejsie osvetlenie. Ani sa tolko netrasu ako IKmagyary, aj sedacky su pohodlnejsie (a daju sa lahsie udrzat v dobrom stave, cistit)
Ale iba o 10euro na palive!! plus povinné poistenie,plus prezutie pneu...čiže občas aj nová kupa pneu,plus emisná a technická kontrola ....Ja len držím DP aby sa mu konečne podarilo obnoviť vozový park!! A tomu komu sa nepáči,nech skusi sám !!Potom inak povie,a nie kritizovať ...
Vidím,že pokial som tu nebol mi odpísalo kopec odborníkov na mhd v meste: Čo do frasa chcete mladšie vozy typu 15karos a ikarusov ?? To dokedy sa budem voziť v 15 a viac ročných vozoch?? Nezdá sa vám,žeby už dávno mali byť na dochodku ...?? Pozrite sa na BB,kedy vyradovala 900rady karos ?´´Ano som za mhd,no viem,čo ma stojí moje auto.V porovnaní s električenkou vychádzam o 10euro viac s autom:Verím DP,že to nemá lahké,ale aj oni potrebuju vyradovať vozy a nahrazovať mladšími,no pre vás nevyhovie nikto ... Toto je podpora niekomu,čo pre vás robí službu?? Z čoho má vyberať...ako pojde sa vás najprv opýtať čo može kupiť a dať do výpravy ??? Fakt váám nerozumiem ....
Doplním: tento problém sa týka aj linky 78, ktorá má inú trasu ako tebou spomínané linky. Takže problém je práve s linkami z Dolných Honov. Ako som spomínal., ráno 78 meškala aj viac ako 30 minút a pravdepodobne to bolo aj so spomínanými linkami. Medula 88 možno bola niekde, kde zápcha nie je, ale ak má veľké meškanie (a je jedno autobus alebo trolejbus, veľkú stratu len tak ľahko nedobehne, nech by šofér robil, čo mohol). Ja cestujem 202 z AS na Gagarinovu a musím povedať, že na Gagarinovej býva veľmi veľká zápcha pravidelne a to už okolo 7:15 (opačným smerom od Dolných Honov).
Error 0x007
(P.S.: opravedlnujem sa ze som to nevedel vrazit do jedneho prispevku)