Dobry den,
prosim vas, ti co maju na starosti trasy liniek mhd, co, sa zabavaju? preco dpb stale meni trasy autobusovych liniek? 34-ku, co jedina isla z dubravky do centra mesta zlikvidovali. 22-ku, co spajala dnv a dubravku z nemocnicami zlikvidovali. Hlavne je, ze prvu nahradila 84-ka, ktora ma skoro taku istu trasu ako 83-ka (a aj chodia spolu, cize velmi casto na zastavke stoji aj jedna, aj druha) a 120 ma
takmer totoznu trasu z 20-kou, len bez tych nemocnic. Toto je zefektivnenie dopravy? Ale nehovorte... Ktoreho neskutocne aktivneho zamestnanca mate na planovani liniek mhd? Asi nema co robit a vysledkom je, ze pri tych vasich stalych zmenach liniek, spojov, harmonogramov premavky ludia su z toho dezorientovani, zmateni, nervozni a nastvani na mhd. Toto ste chceli dosiahnut tym vasim "zlepsenim", cize likvidaciou zauzivanych a dobre fungujucich spojov?
V lete sa opat zvysila cena elektriceniek. Sucasne napr. v Raci zlikvidovali predaj listkov a el-niek
v rannych hodinach, ked ludia idu do prace. Ktora dalsia mudra hlava v dpb pri navyseni cien, za ktore mozno zlepsit predajne miesta (hlavne aspon nekratit cas predaja) ide cestou likvidacie predajnych miest cez ktore ide tok peniazi PRE dpb? Likvidujete to, co prinasa vam peniaze? ved v BA uz skoro neostane predajnych miest s predajom elektriceniek v dostupnom case.
Zmenili ste tusim dodavatelsku firmu, ktora likviduje smeti na zastavkach mhd. Je to o nicom. kose su preplnene ako aj boli, len sem-tam v centre mesta ich vysypu - asi maju vytypovane zastavky, na ktorych to robia castejsie. Ta ista firma by mala aj upratat zastavku mhd, ci nie? Podla vasich predpisov zastavkou sa povazuje nie len pristresok a smetny kos, ale priestor do vzdialenosti 4 m od zastavky. Ten priestor sa NIKDY neupratuje, NIKDY. A to su papere, flase, odpadky. Bordel je to, bordel okolo kazdej zastavky. Pri zast. F. Liszta zije potkan, ktory sa zivi odpadkami pri zastavke. V centre mesta! Casto ho tam vidim a zije sa mu dobre... ma z coho... Skuste sa pozriet na zast. M.Marecka a S.Kralika smerom do mesta v dnv. Hnus. Upratuju sa raz za rok! A dpb tej firme mesacne odvadza balik peniazi za taketo "upratovanie", ze?
prosim vas, ti co maju na starosti trasy liniek mhd, co, sa zabavaju? preco dpb stale meni trasy autobusovych liniek? 34-ku, co jedina isla z dubravky do centra mesta zlikvidovali. 22-ku, co spajala dnv a dubravku z nemocnicami zlikvidovali. Hlavne je, ze prvu nahradila 84-ka, ktora ma skoro taku istu trasu ako 83-ka (a aj chodia spolu, cize velmi casto na zastavke stoji aj jedna, aj druha) a 120 ma
takmer totoznu trasu z 20-kou, len bez tych nemocnic. Toto je zefektivnenie dopravy? Ale nehovorte... Ktoreho neskutocne aktivneho zamestnanca mate na planovani liniek mhd? Asi nema co robit a vysledkom je, ze pri tych vasich stalych zmenach liniek, spojov, harmonogramov premavky ludia su z toho dezorientovani, zmateni, nervozni a nastvani na mhd. Toto ste chceli dosiahnut tym vasim "zlepsenim", cize likvidaciou zauzivanych a dobre fungujucich spojov?
V lete sa opat zvysila cena elektriceniek. Sucasne napr. v Raci zlikvidovali predaj listkov a el-niek
v rannych hodinach, ked ludia idu do prace. Ktora dalsia mudra hlava v dpb pri navyseni cien, za ktore mozno zlepsit predajne miesta (hlavne aspon nekratit cas predaja) ide cestou likvidacie predajnych miest cez ktore ide tok peniazi PRE dpb? Likvidujete to, co prinasa vam peniaze? ved v BA uz skoro neostane predajnych miest s predajom elektriceniek v dostupnom case.
Zmenili ste tusim dodavatelsku firmu, ktora likviduje smeti na zastavkach mhd. Je to o nicom. kose su preplnene ako aj boli, len sem-tam v centre mesta ich vysypu - asi maju vytypovane zastavky, na ktorych to robia castejsie. Ta ista firma by mala aj upratat zastavku mhd, ci nie? Podla vasich predpisov zastavkou sa povazuje nie len pristresok a smetny kos, ale priestor do vzdialenosti 4 m od zastavky. Ten priestor sa NIKDY neupratuje, NIKDY. A to su papere, flase, odpadky. Bordel je to, bordel okolo kazdej zastavky. Pri zast. F. Liszta zije potkan, ktory sa zivi odpadkami pri zastavke. V centre mesta! Casto ho tam vidim a zije sa mu dobre... ma z coho... Skuste sa pozriet na zast. M.Marecka a S.Kralika smerom do mesta v dnv. Hnus. Upratuju sa raz za rok! A dpb tej firme mesacne odvadza balik peniazi za taketo "upratovanie", ze?
Marcelllooo
ohľadne revízorov sa toho popísalo veľa a aj ja mám niekoľko negatívnych skúseností.
• Asi pred rokom som sa oneskoril s vystupovaním na zastávke Aupark. V tom istom čase sa snažil nastúpiť muž, ktorý sa neskôr ukázal ako revízor. Fyzicky mi zabránil vystúpiť napriek mojim výzvam. Zdôrazňujem, že kontrolu lístkov ešte nezačal ani sa čipom nezargistroval do palubného počítača. Rovnako zdôrazňujem, že som mal platnú električenku. Keď som chcel vystúpiť, boli autobus riadne pristavený a mal otvorené dvere. Revízor si ani následne neuznal chybu. Podal som sťažnosť, ktorá bola uznaná ako odôvodnená s tým, že revízori mali dostať ďalšie školenie o vykonávaní kontrol CL.
• V novembri mi zase SBSkár nedovolil označiť si lístok po mojom nástupe (spolu so mnou ani jednej pani) a revízor následne žiadal pokutu. Samozrejme som podal sťažnosť, táto bola vyhodnotená ako opodstatnená, pokuta bola "odpustená", SBSkár mal byť prepustený a revízori znovu preškolení.
Že by večná téma?