Jazda na cervenu za papiere? Ja som sa raz viezol s trolejbusom na cervenu cez krizovatku asi 40 a to sme sli pomedzi krizujuce auta. Normalne ludia chytali soky. Nastastie sme do nicoho nenaburali.
Ten co nosi okuliare a furt sa usmieva, a nosieva taky sedy sveter so zelenohnedym vzorom alebo cierne tricko tusim. A je to asi ten vyssi. Ale myslim, ze jednoznacne ho spoznas podla okuliarov. No inac dnes som s nim isiel(jazdi teraz poobednu na 201/3) a zastavoval celkom obstojne, a dokonca ani nefrflal ze som nastupoval prednymi. Mozno ho uz niekto davnejsie nahlasil...
Ak by niekoho zaujimalo, s akymi priestupkami som sa uz u vodicov BUSov stretol, tak tu je vyber:
- nezastavenie na STOPke (za 500 Sk a viac)
- jazda na cervenu (za papiere)
- nedanie prednosti chodcovi na prechode (ktory ma zelenu) a ohrozenie chodca na prechode (signal S3c/volno v kombinacii so signalom S1/signal zletho svetla v tvare chodca; chodec mal S9b - volno v tvare chodca) - tipek za volantom na neho dokonca trubil
- SMSkovanie za jazdy!!!
Teraz namietaš, že netvrdíš, že v iných mestách to nebolo, no v článku píšeš, že BA mala ako jediné mesto v ČSSR expresné linky.
Ale dobre, ja sa s Tebou v žiadnom prípade nechcem naťahovať, len som po prečítaní článku chcel veci uviesť na pravú mieru, a to, že expresy sa v tej dobe len v SSR preháňali v Bratislave, Košiciach, Prešove a Nitre, i to, čo len ja viem.
Všetko odo mňa
Prvý proste preto, že je to primitív zamastený, ktorý nedokáže ani pozdraviť, ani poďakovať, myslí si, že všetko vie, hoci nič nevie, robí z banalít veľkú vedu, nehanebne klame, nechá na seba písať služby, ktoré odrobili iní, prudko podlieha klientelizmu atď.. A tratí preto, lebo je to typický fanda vo vedúcej funkcii, vĎaka ktorému normálna prevádzka upadá. O všetkých troch osobách môžem pri prípadnom osobnom stretnutí porozprávať zážitky, ktoré, myslím si, môj názor plne zdôvodňujú...
Súdruha vodiča zo 6635 som už nechal preveriť. Osobne by som to riešil nekompromisne sťažnosťami. Neustálymi. Vodič je povinný zastaviť čelom vozidla na úrovni zastávkového označníka a umožniť výstup a nástup všetkými dverami.
I.
Ano, napisal som to ja. A tie expresy boli naozaj Bratislavskou specialitou. Netvrdim, ze v inych mestach to nebolo, ale u nas sme na to boli hrdi, expresy vtedy naozaj jazdili perfektne po meste. Jasne, ze to bolo neekonomicke a drahe, ale vtedy este boli na to peniaze.
si