z fb dpb : Skoda, ze ste dnes nenasadili revizorov aj na linku 37, nestacil som sa divit ked mi asi 17rocna slecna povedala ze je ta linka zadarmo! nuz ale by si chalani zarobili aj do vianoc Pekný večer aj tak
ja ako poznam situaciu za klbom, tak takto blbo rieseni interier nema ani SOR. Takze si myslim, ze tieto vozy budu kapacitou na tom rovnako. Uz len z dovodu, ze SOR je o vyse meter dlhsi a tam naberie tu stratenu kapacitu na tom nestastne riesenom klbe.
viem ze sa kratasi maju nahradzovat klbakmi ale myslim si ze do 15TrM sa nacpe viac ludi ako do SORu 31Tr a ziadne cisla na papieri tento nazor nezmenia
je rozdiel ked mas nieco na papieri a v skutocnosti 15TrM maju papierovo mensiu kapacitu ako 31Tr ale urcite nenacpes 300 ludi z IK280 do NB18 a tyka sa to DH
neviem odkial sa to nabralo ale SKODA SpOR nebude mat nizsiu kapacitu ako 15Trm.
Okrem toho klbaky idu nahradzovat sola, takze nerozumiem tejto pripomienke.
Mozno by namiesto toho aby dvihali ceny listkov mali zvysit pokutu na 50-60 ojr. V Autoslave by to urcite bolo na nieco dobre ked tu je tak vela ciernych pasazierov
3 mil su odhad podla zahranicnej analýzy ze 2 - 3 % cestujucich chodia na cierno lenze u nas je to sport takze cca 5. s tou vytazenostou by sa malo nieco robit po dodavke Skodo Sporov to bude len horsie a chapem tvoju poslednu vetu aj predtym som chapal
Bolo to uvedene ako riešenie, ktore ma z mnohych dovodov daleko od reality, ale o tvojich číslach mám pochybnosti - minimálne 1000 - nemuseli by byt non-stop v každom spoji (nastupovanie prednými dverami a preukazovanie sa tarifnym vybavením u vodiča by nebolo na niektorých linkách a zastávkach na škodu uz dnes); rovnako ako tie 3 milióny - to bolo za použitia krištáľovej gule predpokladám. Keby sa chcelo tak by to šlo, len je potrebné prestať uvažovať v extremoch. A v prvom rade by bolo potrebné odstrániť preplnenost vozidiel v špickách tak, aby sa niekto ako sprievodca mohol po vozidle pohybovať - stav vytrvalo mestom ignorovany. A ešte raz - bolo to uvedené ako protipol zákonne ťažko priechodnych rieseni, nie ako reálny návrh.
Robiť závery na základe článku na pluske, kde sa pýtali ľudí nastupujúcich do skalického autobusu, ktorý na území BID stojí 2x v Bratislave, raz v Malackách a raz Studienke....
Navyše, aj napriek tomu sa dvaja z piatich vyjadrili, že si lístok kúpia. ?
sedieť tie čísla ani nemôžu... ak je v zmluve aj servis, to je podľa príručky neoprávnená položka a táto nie je hradená z prostriedkov EU... poprípade iné položky... ak sa obstaráva, neplatí že všetko je na 100% hradené s prostriedkov EU
Rozšírenie na oblasť PK, SC a Dun. Lužná sa plánuje k 14. decembru vraj, ale možno, že z toho bude aj 1.januára 2014 .
Ale tým, že v smere Senca rozšíria IDS, paradoxne ešte viac pokazia verejnú dopravu, keďže budú opäť zoškrtané priame autobusové linky do BA, ale vlaky sa nepridajú vôbec, akurát tak len sa vrátia niektoré z Nového mesta na Hlavnú stanicu.
A viem si predstaviť, ako "veľa" spojov bude nadväzovať v Senci na vlaky... asi len tak akurátne, "aby sa nepovedalo".
Tipujem, že skôr ubudne cestujúcich vo VHD... ?
co mi vadi na IDS je to, ze Slovak Lines maju stale hrozne neprehladne CP, pokial nebudu v style MHD, tak je to na nic, ja to budem stale povazovat za dezintegrovanu dopravu.
takisto tie vlaky nic moc, dalo by sa s tym lepsie pohrat a informovat.
Nezáujem zo strany Záhorákov o IDS BK...
Samozrejme nie je to nezáujem, ale sk§r taká zbytočnosť. Nie bohvie aké nadväžnosti, informácie, spoločné veci, len akurát vytvorené zóny, zmenené prepravné poriadky a aj kombinované PCL. To ale nikoho nevytiahne z biedy.
Obrovské argumenty:
"Zatiaľ čo v prvom mesiaci boli predané 3 ročné predplatné cestovné lístky, ktoré platili aj v niektorých regionálnych zónach, v tomto mesiaci je takýchto lístkov až 11." ... „Máme tiež pravidelného cestujúceho, ktorý si zakaždým kúpi mesačný lístok do Bratislavy a 8 regionálnych zón,“
Je tam aj štatistika predaja PCL: 1046 kombinované, 38 regionálne.
Sommelier