Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ALLLLLLLLLLLL:

Majte sa krasne, na tyzden vas opustam. Idem do Bulharska. Toto by mala byt akoze dovolenka.....

Takze len tolko.

Majte saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
hm, ale 28 dni... to im ten creteprint do papeza vytvrdnut nestihne 🙂 som mal pocit, ze to zacali robit len kvoli tomu. ale mal by som byt vdacny aspon za ten podchod...

celkovo sa ale tej navstevy papeza dost desim. v petrzalke to bude imho vyzerat (minimalne po dopravnej stranke) dost zufalo. som velmi velmi zvedavy, nakolko uspesni budu v odchytavani tych "putnikov" na zachytnych parkoviskach a v ich odvazani do petrzky. (najma ako ich rozoznaju od normalnych cestujucich 🙂 ak teda skutocne pride ten slubovany pol milion ludi...
Reply on: J #19340:
no obsluznost zst petrzalka sa nepochybne zlepsi (predsalen terajsie spojenie hl stanica -- zst petrzalka bolo dost nepohodlne), ale... zastavky sevcenkova a rusovska cesta potom imho budu navzajom prilis blizko. uz teraz som mal pocit, ze tym posuvanim zastavky sevcenkova trochu zhorsili jej vyuzitelnost, a ked to teraz posunu este dalej... hm, asi zbytocne meditujem nad nezmyslami.
K novym fontom este daco...
- 50 AUPARK je uz takym tym velkym pismom ako RAJSKA
- Kukucinova / OD Slimak je blizsie k cislu, teda akokeby v strede transparentu, vyzera to blbo, lebo krajsie to bolo pred tym. Na pravej casti transparentu je volne miesto.

d3k0: To o tej 7116 mi hovoril Peter P.
galiyosha: No zastávka Ševčenkova by mala byť posunutá, k novo budovanému podchodu do ŽST Petržalka. Podchod a nová zastávka Ševčenkova zlepšia obslužnosť ŽST a hádam ju aj oživia.
Čo ma ale dosť zaráža, je minuloročne vybudovaný cetteprint na Ševčenkovej smer Rusovce.

Ja som si to tiež už včera všimol, len som zabudol napísať, takže spojazdnenie tejto zastávky môžme čakať najskôr o 28dní (rátané od zajtra) toľko totiš musí podľa stavárskych noriem tvrdnúť betón a tak sa to pri cetteprinte aj dodržuje. Dnes už bola v smere mesto spravená, smer Rusovce pripravená, betónovať ju budú asi zajtra. Kto chce fotiť bežte tam 🙂
Napadlo ma, že by mohli do prostred cesty na ostrovček dať svetelnú tabulu o linkách 🙂

Tiež som zvedavý, či tam dajú JCdecaux alebo vybudujú nieo kapacitnejšie typu Zochova.

K čisteniu sedačiek busov.
Sú vodiči, ktorý si to tepujú sami. Napr. 4831.
Podľa mňa by sa to malo tepovať v takomto intervale.
Raz v týchto mesiacoch. Marec, jún, júl, august, september, november. A mali by to tepovať dielenský aby si to vážili a neutierali si ruky do sedačiek tak ako to niekto videl.
V prahe sa ževraj tepuje raz mesačne, ale myslím že to je až moc často. Hlavne cez zimu. Keby sme aj my cheli niečo také 😃 nemáme vozy kde sušiť. Hlavne na 4. kolóne.

Vždy sa dá odhadnúť, či je daný človek nebezpečný a či ho vyhodiť alebo jeho zotrvanie vo voze strpieť.

Aj ja osobne som v týchto teplách išiel do vozidla bez trička, avšak keď som si išiel sadnúť tak so ho prestrel na sedadlo. Čo bolo ešte lepšie, kedže môj pot absorbovali dve vrstvy látky. Môj kamoš niečo také nespravil a tak som ho donútil utreť pot zo sedačky v Karose vlastným uterákom.
Smradlavé individuá nemajú čo vo voze robiť, ale keby bolo viac revízorov, tak je to lepšie. Bo v súčasnosti keď stretneš revízora, tak je to ako keby si našiel štvorlístok.
Reply on: d3k0 #19336:
Nielen s Volksiku, ale ani z DNV...

btw... ten transparent ST ARENA som cakal lepsi, ze bude vyzerat jak to logo ST(na hokejke) ARENA...

Sak sa to graficky da...

A

do 21ky odchadzajucej zo SAV 21:00 sa NEDA NASTUPIT, KVOLI tym ****** cestujucim, ktory sa vozia na useku SAV>Patronka

To nemozu zhustit interval, ked sa devinska vraca domov???
fuha, sorry za hrubku; asi je ta hYsteria silnejsia nez moj pravopis 🙂
ospravedlnte, ak sa to tu uz preberalo, a len som si to nevsimol, nejako som nesledoval fora...

ale... ked som isiel tusim vcera po panonskej, uplne mi naskocili zimomriavky, lebo som mal pocit (mozno to bola len zakerna fatamorgana), ze na urovni budovaneho podchodu (konecne je tam ten podchod) zo zst petrzalka betonuju autobusovu zastavku! to tam len chcu docasne nieco zriadit kvoli papezovi, alebo tam planuju presunut sevcenkovu? (to sa mi zda nepravdepodobne, ale predstavu, ze by tam naj*bali dalsiu zastavku si radsej ani nechcem pripustit...)

budem rad, ked niekto moju (dufam, ze neopodstatnenu) histeriu schladi akymikolvek informaciami...
Reply on: Andy #19333:
S tou 7116 si si isty? Lebo ja tam furt vidim 7115 🙂

A neboj, na Mokrohajskej stat nebude. Nedavalo by to zmysel, lebo asi nikto z VW nebyva v internatoch na Mokrohajskej, ani tam nechodi na OA... 🙂
Reply on: tr3mp #19334:
Este by sa dali nejake statistiky o zastavkach. 🙂
Reply on: d3k0 #19277:
Najbližšiu stredu budú v Pravde nočné spoje, takže tým bude ukončený štvordielny stredajší seriál o MHD v Pravde (električky, trolejbusy, autobusy, nočná doprava). Jedine, že by sme vymysleli ešte nejaké pokračovanie 😉
Inac co sa tyka novej linky 25, dufam, ze niekoho nenapadne, aby to stalo na Mokrohajskej.

Este nejake novinky:
- 6294 tiez nedostane digitalne transparenty podobne ako 6268 a je dost pravdepodobne, ze uz ziaden trolejbus. Nedali peniaze.
- 7116 od vcera v premavke - bola asi na linke 8
Reply on: Turbo #19308:
Ja som raz isiel s Petom P. na nejakej 7 a zastali sme na Racku. Uz pol kola sa vozili ozrani a rozlievali vino. Dosiel nejaky cestujuci, ze vyhodte ho. Takze Peto povedal, ze on to neurobi, ale ked budu cestujuci trpezlivi, tak zavola na dispecing. Takze zavolal, medzitym videl policajtov oproti cakat na semafore, tak ich zastavil, ze nech ich pridu vyhodit. Tak sa aj stalo, najprv ich vyzvali, ze nech vystupia. Neurobili to, tak potom ich chytili a odvliekli von 🙂 Zdrzanie asi 5-10 minut.

Co sa tyka bezpecnosti elektricka - autobus tak, podla mna:

Ked je vodic skuseny, tak v pripade, ze ide oproti autobusu kamion, tak to moze nejako zvladnut a uhnut, to elektricka nemoze. A to sa stava pomerne casto, ze na prejazdoch sa zrazi s autom. Autobus sa obvykle uhne prekazke. Proste autobusom sa da zabranit niekedy tazkym nehodam, ktore by sa s elektrickou jednoducho stali. Co sa tyka padania cestujucich, tak napriklad elektricka neide tak jemne do obluku, ako autobus. Ked som bol maly, tak som sa bal ist elektrickou, lebo som sa vzdy musel drzat pevne jak na nejakej horskej drahe(najviac si pamatam Mileticovu ulicu 🙂 ). Autobus sice tiez hadze, ale len ked su nerovnosti na ceste. Elektrickove trate su vsak horsie. Ale inak zas je pravda, ze elektricka ma masivnejsiu konstrukciu, tak pri kamionovej nehode mozno dopadne lepsie ako autobus. A este, v autobuse je vacsia sanca, ze sa nejako vaznejsie pokazi alebo vybuchne. Ale je to skoro jedno, chcelo by to nejaku statistiku.

Najviac by ma zaujimalo, aku logiku ma zvolenie moznosti "trolejbus". Kedze je to skoro to iste ako autobus co sa tyka bezpecnosti, akurat ze este ti hrozi napriklad ked si na bicykli, tak smrtelny pad botky na hlavu pri prejazde trolejbusu cez vyhybku a pod. A neraz sa stalo, ze potrhane vedenie a rozlietane botky donicili auta. Takisto jazda HROBUSTov nie je 3x bezpecna pre starsich cestujucich.
Reply on: Igorko #19330:
No neviem,ale na nasich tratiach sa mi to tak zda...Ved ked ide elektricka 30km/h a vykolaji sa???Alebo si zober,ze ked prejdes napriklad cez krizovatku a vpali do teba nejaky kamion???Ja viem je to nelogicke...Ale mam taky pocit,ze ta anketa sa vyplnuje preto,lebo niekomu sa velmi pacia elektricky,mne zase autobusy:-D
Reply on: Tomáš #19329:
Zdať sa Ti môže čo chce, dôležité budú čísla. Ja ich neviem, takže nehodnotím ale môj predpoklad je:
1) Električka je konštruovaná podstatne masívnejšie ako autobus.
2) Pohybuje sa zväčša po samostatnom telese.
3) Ostatným účastníkom dopravy, pokiaľ sú svojprávní (čo sa ale o niektorých s istototu tvrdiť nedá), je jasné, že električka neuhne, tak majú pred ňou o niečo väčší rešpekt.
4) Električka má výrazne nižšie pozdľžne aj priečne zrýchlenia než akýkoľvek gumokol, takže je podstatne menšie riziko napr. pádu cestujúceho.

Aké sú Tvoje predpoklady k názoru, že električka je najnebezpečnejšia?
Reply on: Turbo #19328:
No,ale tyka sa to nasej dopravy a tu urcite neni bezpecnejsia elektricka...Ja neviem zda sa mi,ze elektricka patri medzi najnebezpecnejsie..:-P...
Reply on: Tomáš #19327:

No neviem ako ty hodnotis bezpecnost, ale kolajove vozidla su vseobecne bezpecnejsie ako cestne. Staci si pozriet porovnanie vlak - bus. Ked sa vykolaji vlak taj byva menej mrtvych na celkovy pocet pasazierov ako ked sa niekde vykoti autobus... Samozrejme, elektricka je lahke kolajove vozidlo, ale podla mna je bezpecnejsie ako autobus. Samozrejme, zelezi to od trate, po ktorej prave ide... 🙂
Mam jednu pripomienku k ankete....Kto tam dava,ze elektricka je najbezpecnejsi dopravny prostriedok???Ja neviem podla coho to tam dava..Netvrdim,ze autobus je bezpecny,ale urcite bezpecnejsi ako elektricka:(
Reply on: condenzator #19325:
Bahn ,MSTS, trafic giant , Trainz Eisen BAhn ...
Nevie mi volakto poradit niaku hru z tematikou MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.