ALLLLLLLLLLLL:
Majte sa krasne, na tyzden vas opustam. Idem do Bulharska. Toto by mala byt akoze dovolenka.....
Takze len tolko.
Majte saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Majte sa krasne, na tyzden vas opustam. Idem do Bulharska. Toto by mala byt akoze dovolenka.....
Takze len tolko.
Majte saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Andy
Co sa tyka bezpecnosti elektricka - autobus tak, podla mna:
Ked je vodic skuseny, tak v pripade, ze ide oproti autobusu kamion, tak to moze nejako zvladnut a uhnut, to elektricka nemoze. A to sa stava pomerne casto, ze na prejazdoch sa zrazi s autom. Autobus sa obvykle uhne prekazke. Proste autobusom sa da zabranit niekedy tazkym nehodam, ktore by sa s elektrickou jednoducho stali. Co sa tyka padania cestujucich, tak napriklad elektricka neide tak jemne do obluku, ako autobus. Ked som bol maly, tak som sa bal ist elektrickou, lebo som sa vzdy musel drzat pevne jak na nejakej horskej drahe(najviac si pamatam Mileticovu ulicu ). Autobus sice tiez hadze, ale len ked su nerovnosti na ceste. Elektrickove trate su vsak horsie. Ale inak zas je pravda, ze elektricka ma masivnejsiu konstrukciu, tak pri kamionovej nehode mozno dopadne lepsie ako autobus. A este, v autobuse je vacsia sanca, ze sa nejako vaznejsie pokazi alebo vybuchne. Ale je to skoro jedno, chcelo by to nejaku statistiku.
Najviac by ma zaujimalo, aku logiku ma zvolenie moznosti "trolejbus". Kedze je to skoro to iste ako autobus co sa tyka bezpecnosti, akurat ze este ti hrozi napriklad ked si na bicykli, tak smrtelny pad botky na hlavu pri prejazde trolejbusu cez vyhybku a pod. A neraz sa stalo, ze potrhane vedenie a rozlietane botky donicili auta. Takisto jazda HROBUSTov nie je 3x bezpecna pre starsich cestujucich.