T3P je reko T3 bez vymeny karoserie typu VarCB3, R.PV je take jak T3P ale vratane jej vymeny, cize aj jedno aj druhe spravnym oznacenim, aj ked oficialne sa to vola T3R.PV
Oficiálne prepočty ŽSR...
Nákladná doprava počas špičiek úplne zrušená- tento model bol zavedený na Regiojeťáckej trati (131).. a na to ŽSR už škrípali zubami...
Máš s tou kapacitou reálne prepočty, alebo si to len myslíš? Lebo ja som si nie taký istý, žeby sa to nedalo v prípade zostavavenia GVD, v ktorom by sa v špičkových hodinách minimalizovali trasy vlakov nákladnej dopravy,
Je spravne meno pre vozidla 7704II, 7703II, 7706II, 7717II–7718II T3P/VarCB3 alebo T3R.PV? Nikde inde som si nevsimol nazvy T3P/VarCB3, len na tejto stranke. Vsade inde, vcetne Wikipedia, sa to vola R.PV
V smere DO Bratislavy by to teoreticky nebol až taká tragédia, ak cestuješ ďalej do toľko spomínaného centra, tak by si tam alebo tam prestúpil na patričnú MHD.
Kdežto problém by bol, ako písal Vladimír pri ceste Z BA aby si cestujúci pamätal (mal opísaný cp/ pozeral ho v mobile na nete?) že povedzme vždy :14 budú chodiť na TT vlaky z Hl.ST a :47 z Filiálky... na rozdiel od dnešku keď ide na vlak do Trnavy = ide na hlavnú stanicu-... (už to že časť vlakov poobede išla z Nového mesta robilo dosť "bordel"
A co by to menilo na predmetnej situacii? To je ako keby si navrhol ze 95ka by raz isla na Holicsku, raz na Vysehradsku, raz na Jasovsku a raz do Jaroviec, s tym ze to je v pohode lebo ved to moze byt oznacene 95, 195, 295 a 395...
richardhudec