Táto podoba metra už vedeného ako ako nosný systém bola v územnom pláne najmä pre držanie územnej rezervy.. až do prijatia prvých zmien a doplnkov, kvôli plánovanému TEN-T, ktorý to celé rozhádzal... ?
Na zamyslenie:
Sme v roku 2013, čiže z toho modrého by ešte zrejme nič otvorené nebolo. A teraz príde kvízová otázka, ako výrazne by toto pomohlo doprave v Bratislave?
(To len tak na margo toho, ako sa podaktorí jedinci držia toho, že keby sme mali metro, tak ajcesty budú prázdne, aj chlieb lacnejší...).
A to sa už ani nezmieňujem o tom, že čierno vyznačená trať by bola už nezjazdná, resp. by na nej bola obmedzená rýchlosť na 30kmh. ?
Apropo, môj názor je, že metro by v BA nebolo úplne hlúposť, no táto podoba mi prišla príliš megalomanská. Pre začiatok by pokojne stačila jedna linka s 6-7 zastávkami.
Ale myslím, že úspech bude električka do Pe. Teda pardon, nezkolabovanie trate do Dúbravky ?
No vyborne,cize dalsi odrb na ludi. Je vobec mozne aby 1 slabou klimatizacnou jednotkou umiestnenou vpredu vychladit 18,75 m vozidlo ? Cez klb vobec ako to bude chladit vo vlečke ? Nejake trubky budu tahat cez klb ?To uz vidim tu ucinnost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos