ale má to pozitívum aspoň že tam je a uzamikacie okná lebo dnes pani 60+ v neklimatizovanej sorke zatvárala okná kvôli klíme a teplo bolo ako v peci a okrem iného vodič veselo kúril
žiaľ zatiaľ sa nepodarilo dostať k podkladom na typ klímy avšak podobný typ je vhodný pre midibusy (for ex. Sor B9.5) a na prímestské trasy (málo zastávok,, dlhé medzizást. úseky)
Zase som sa utvrdil v tom,že DPB robí všetko pre to,aby ľudí vyhnal z MHD a nie ich prilákal ? Jedna klimatizačná jednotka na kĺbové vozidlo je zlý vtip ? no čo auto s klimatizáciou to stále istí ?
môže ísť aj o meškanie alebo aj o vynechanie spoja vo výprave vidím poznámku ku skoro každému z posledných dní ale väčšinou sa poruchy vozidiel a pod. diali vo večerných hodinách
Zdravím,
niekoľko posledných dní som cestoval L83 a opakovane sa mi stalo že bol vynechaný spoj, teda aspoň sa to tak zdalo, lebo kým prišiel bus, tak už bol čas odchodu ďalšieho spoja. Viete si predstaviť aká obsadená bola 83-ka keď sa na ňu cez pracovný deň čakalo +/- 15 minút. Chcem sa opýtať, či je možné, že sa pri výprave tejto linky (alebo aj iných) vynechávajú poradia bez oznámenia cestujúcim, alebo či podľa vás ide skôr o výrazné meškania spojov?
Ďakujem.
čo to je ľahko dostupné podklady tak aby ich mali určité firmy dopredu či ako to myslíš u tendrov je to vždy jasné - podklady sú k dispozícii iba na vyžiadanie...
to už nestačí elektronická tabuľa jediné čo chýba je priamo pred východom šípka s piktogramom autobusu a trolejbusu, lebo inak tam pobehujú ako slepé kurence...
aj keď napr. na takom letisku nepomáha ani to ?
NUUK
niekoľko posledných dní som cestoval L83 a opakovane sa mi stalo že bol vynechaný spoj, teda aspoň sa to tak zdalo, lebo kým prišiel bus, tak už bol čas odchodu ďalšieho spoja. Viete si predstaviť aká obsadená bola 83-ka keď sa na ňu cez pracovný deň čakalo +/- 15 minút. Chcem sa opýtať, či je možné, že sa pri výprave tejto linky (alebo aj iných) vynechávajú poradia bez oznámenia cestujúcim, alebo či podľa vás ide skôr o výrazné meškania spojov?
Ďakujem.