áno, tie panely sú tam dodnes. Z detstva som si matne pamätal akýsi pekelný stroj pri Novom záhone ☺ , niekoľko rokov na to som pochopil, že to inferno bola iba podbíjačka a teraz sa mi to potvrdilo ? V tej dobe sa robila nejaká údržba račianskej trate, resp. prečo sa to odstavovanie riešilo takýmto spôsobom?
Miestne frekvencie až tak nepoznám, tak som len "nahlas" zauvažoval. Vychádzal som z toho, že predtým ako L22 potiahli na Kramáre, dlhé predlhé roky jazdila len medzi DNV a Dúbravkou. Preto som jej úlohu na novom úseku vnímal len ako dočasné priame spojenie Dúbravky s Kramármi do času, kým sa vyrieši možnosť civilizovaného prestupu na Patrónke.
Pokiaľ aj po odstrihnutí Kramárov bude plniť nejakú funkciu medzi Patrónkou a Dúbravkou (zrejme odľahčenie nosných liniek), nie som proti takej trase. Aj keď potom neviem, či by nebolo lepšie riešiť kapacitu nosných liniek.
Ak zatrolejujú Tesco Lamač, Brniansku a Avion, tak dúfam, že L63 bude zrušená, resp. vedená v tomto úseku ako trolejbus a do Lamača pôjde len posilnená L30. Ale ak sa LV bude navrhovať týmto istým spôsobom, tak L30 bude premávať len v úseku Lamač - ŽST Lamač a medzi ŽST a Tesom sa bude prestupovať napr. na L37.
Projekt na reko Patrónky je v zásobníku projektov na roky 2014-2020.
Nechápete pravdepodobne preto, že Váš rozum Vám nedovolí pochopiť, že rôzne situácie na cestách komplikujú prejazdnosť aj vozidlám MHD. Načo by ste sa sťažovali Čo sa tým vyrieši....?
A ak Vás to už ako ste napísali nebaví, tak si nájdite na odreagovanie inú zábavu ako spamovanie fóra fanúšikov a nadšencov MHD. Zistiť ste to mohli aj pri kontrolnej otázke pri registrácií. A odpoveď na ňu sa stále nezmenila a platí ako pri registrácií ?
Dobrý deň , prosím vás stačí čítať keď už ste sa prihlásili na toto fórum ktoré nieje oficiálne fórum DPB ale je to iba diskusia fanúšikov a nadšencov MHD.
Dobry den nechapem ako je mozne ze trolejbus cislo 201 pride na zaciatocnu zastavku na hlavnej stanici s 5 minutovym meskanim. Uz ma to vazne nebavi prosim vas kde sa mozem stazovat dakujem.
musime si uvedomit ze v roku 1987 bol iny rezim vyvoj sa dal predpokladat vzhladom na 5rocnice teraz ked sa trh otvoril su tu sukromnici ktorí tvoria inak a inde prepravne naroky ako vtedy byty sa stavaju kade tade to iste o obchodnych centrach a admin. budovach atd.
trolejove veze su na to aby sa mohli vypisovat na ne tendre a tak prelievat dalsie peniaze chapes? a drzat sa toho planu je blbost chce to novy plan a ako andy napisal trate stavat inde
Umyslom predsa nie je efektivny system. Umyslom je držať sa planu z roku 1987 a prefinancovať co najviac finančných prostriedkov prostrednitcvom tendra, do ktoreho sa prihlasi prave jeden uchadzac a teda spolocnost ELZA.
Skutocne neviem na co ma DPB tolko trolejovych vezi, ked ich vlastne uz nepotrebuje, lebo nevie postavit ani jednoduchu trat. Mali by jednu ci dve predat Presovu alebo inemu mestu s troflami.
Nerozumiem jednej veci. Keď sa stavajú z eurofondov trolejbusové trate, a podmienkou je, aby sa na danej trati prepravil určitý počet cestujúcich, prečo sa potom nestavajú radšej nejaké zmysluplnejšie úseky, kde jazdia nosné linky? Prečo sa stavajú kadejaké odbočky, ktoré akurát nabúravajú ako tak efektívne linkové vedenie? Tie odbočky by si mohlo mesto financovať samo, aby tam nemuseli jazdiť linky v hustom intervale, a z fondov by mohli radšej stavať trate niekam do Lamača, Petržalky a podobne. Celkovo mi to pripadá nejaké nelogické.
Presne!
A ako to chcu riesit po dobudovani trate k tescu a Avionu. Skratia L63 len po tesco aby beznemu cestujucemu narastol cas dopravy o minimalne 5 minut?
Patronka je prirodzeny prestupny uzol a keby chceli mohli by na jej reko tiez cerpat fondy.
Popripade by na Patronke mali dat vypovede zo vsetkych stankov, urobit tender na prevadzkovatela dvoch prevadzok na min 10 rokov, na kazdej strane jednej, urcit rozsah sortimentu, zakaz predaj alkoholu a povinnostou by bola rekonstrukcia pristreskov. Povinnostou upratovanie celej plochy zastavky v danom rozsahu (napr zametanie minimalne trikrat cez prac.dni dvakrat cez vikend) etc. etc., zimna udrzba, udrzba verejnych toaliet. Urcit maximalny rozsah reklamy a podobne.
Som si isty, ze by nasli prevadzkovatela velmi rychlo ak by mu ponukli na danej zastavke monopol.
Ninobelovic