A už máme aj názov klimatizácie (zatiaľ som študoval len krátky bez APU). Výrobca je Eberspächer Sutrak a model AC 515 bohužiaľ sa mi zatiaľ o ňom nič nepodarilo nájsť. ?
Zatiaľ zaujímavý text:
"Zhotoviteľ garantuje a nesie zodpovednosť, že na základe koncepcie a kvality výroby nedôjde v priebehu 12 rokov od schválenia technickej spôsobilosti trolejbusu na prevádzku k žiadnym škodám vo forme prasklín materiálu, trhlín v ráme, uvoľnenia zvarov a spojov ani netesností." ?
DPB nadefinoval požiadavky na klimatizáciu tak, že musí byť vhodná pre naše klimatické podmienky takže o5 si tam môže dať výrobca čokoľvek. Resp. možno, že v opakovanom tendri tie podmienky upravili, ale to pochybujem. ?
ale problem je, ze tu klimu si neobjednali nikde inde. Keby ju neodobrali od SORu a zaroven kupili od hocikoho ineho bola by naplnena podstata. Takto je to len zle rozhodnutie, no financna strata nevznikla.
ak by si manazment neuplatnil udrzbu za 1 cent (popripade inu smiesnu sumu) na 8 rokov alebo 560.000km tak sam pojdem podat trestne oznamenie. Kedze na toto, uz je paragraf. nejak sa to vola "nehospodárne, neefektívne a neúčelne nakladanie s verejnými prostriedkami"
Údržba tomôže byť:
opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie 15 ks nových sólo trolejbusov s APU, 15 ks nových sólo trolejbusov bez APU a 50 ks nových kĺbových trolejbusov (ďalej len jednotlivo „trolejbus“ alebo aj „vozidlo“ a spoločne „trolejbusy“ alebo aj „vozidlá“) za stanovených podmienok v tejto zmluve a poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km každého trolejbusu od schválenia technickej spôsobilosti každého trolejbusu na prevádzku, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, ak si ju obstarávateľská organizácia uplatní do 6 mesiacov od schválenia technickej spôsobilosti prvého trolejbusu na prevádzku.
Čiže teoreticky mohol vyhrať aj vďaka údržbe za 1cent, ktorú si následne DPB neuplatní .. a uplatní si ju napri pri firme teknoplast, aby sa p. Kondrlíkovi zalepili oči.. (a vačky).
Akého charakteru? Že si dodatočne objednáva/neobjednáva "poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km " za 1 cent?
Ako píše Vladimír: buď sú to české technické predpisy, alebo sa medzičasom zmenili,
prípadne budú aj trolejbusy po pár mesiacoch premávky dodatočne chodiť na vystužovanie rámu (ako busy)
A zvýšené zaťaženie ciest a robenie koľají v asfalte nás predsauž v Ba nemôže prekvapiť ☺
Problém je to Škodovky a tá ho bude musieť vyriešiť keďže ona dodáva el. výzbroj + montuje APU jednotku. Ten problém s montážou klimatizácie sa vravel aj o SORkách. Takže predpokladám, že buď ešte viac odľahčia karosériu alebo použijú zase dáku pseudoklimatizáciu resp. tie malé čo máme na Citare. A ak si správne pamätám tak APU jednotka zasahovala aj do priestoru na streche kde býva umiestnená klimatizácia bežných rozmerov.
"Oba nové trolejbusy 26Tr a 27Tr Solaris jsou vybaveny klimatizací, ale nemají dieselagregát, takže nemohou jezdit mimo trolejové vedení nebo při výpadku proudu. Technické předpisy totiž neumožňují, aby měl trolejbus současně dieselagregát i klimatizaci, protože by dosahoval příliš velkého zatížení náprav."
Zjavne to nie je problém SORu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos