Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Goyathla #191546:
"Vzhľadom na summit prezidentov strednej a východnej Európy, ktorý sa uskutoční 12. až 13. júna 2013 v Bratislave, DPB upozorňuje cestujúcu verejnosť na možné zdržania, obchádzkové trasy, prípadne obmedzenia v doprave."

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/mozne-obmedzenie-mhd-pocas-summitu/
Reply on: Peon #190943:
Konečne Adiš zverejnil CP a cenník na webe: http://www.doprava-adis.sk/#linka V Cenníku má aj Malacky cez ktoré však žiadny spoj reálne nejde..
Reply on: dopravak88 #191557:
A henten pseudocitat si nasiel kde v prepravnom poriadku? ? Existuju take veci ako prevadzkova povinnost a prepravna povinnost a tieto su dane priamo zakonom. Predpokladam ze v pripade vynechania danych spojov sa sice uplatnit nedali (zrejme existovala prekazka ktora dopravcovi branila spoje vykonat), ale to co tu tvrdis je blbost.
Reply on: Ike #191558:
Na druhej strane vzhľadom na tech. stav ik280 tých vodičov, čo si trúfli ísť dolu Pražskou s vyradenou rýchlosťou, až tak veľa nebolo...

Reakcia na #191552 od 810zssk: ono by vodičov aj potrebovali, ale u trolejbusov nemajú služby (keďuž pracovné dni obsadzujú ZV pri Mamute a občas aj na Hrobonke :-D)
A u autobusov zasa nemajú vozy do výpravy ?
Reply on: Ike #191558:
*schode (miesto dvere)
Reply on: Ámos #191554:
Nápodobne. SORy nejako negatívne nevnímam. Pamätám si časy Ikarusov 280 ?. Pekne hore Brnianskou v L21 na poslednom hrdzavom dvere, čuchajúc smradľavú gumu z tých skladacích dverí, keď sme sa zrazu prehupli na Pražskú, vodič vyhodil rýchlosť a zrazu nastalo hrobové ticho. A v tom tichu začali drnčať asi všetky šróby, výplne, dvere a záplaty čo autobus mal. Potom dole pri Sokolskej zaradil, bus myklo a všetci leteli dopredu ?
Reply on: Goyathla #191546:
vycuc z PP:
Prepravné služby sú poskytované bez záruky a bez náhrady....


a to sa stava bezne, ze aj taka 92 vynecha lebo 4830 sa sisme 40tkou po dvory a nestihne dojist do vozovne vcas
Reply on: Ámos #191555:
Tusim SOR dokaze na poziadanie zafarbit karoseriu tak, aby tam nebol skok 🙂
Reply on: Ámos #191554:
teraz kukam a nie je. stale tam je ten odskok. A co sa mi to snivalo ? ?
Reply on: 810zssk #191551:
hovoril som o dizajne interieru, mal som to upresnit. exterier je podareny okrem zadnej casti. Je tam odskok v liniach. ale to uz ma posledna seria doriesene a je to celistve. takze ok
ja uz busmi jazdim velmi malo, takze praktickost toho interieru objektivne posudit neviem, ale zatial mi nikdy nevadil
Reply on: luky133 #191550:
asi vyklopne dohora, tzv. garazove, aby to vedel splnit len SOR ?
DPB nakolonoval vodicov, alebo co? ?
http://www.dpb.sk/sluzby/ponuka-prace/
"Ľutujeme, momentálne nie sú voľné žiadne pracovné miesta."
Reply on: Ámos #191549:
O dizajn nejde, podla mna inak SOR nema nejaky extra zly dizajn (BNkova rada bola velmi podarena, aj ked sotoverejnost ju neznasa), skor ide o spracovanie interieru. SORka je proste vnutri riesena velmi neprakticky a to sa tyka tak radu BN aj NB (Bcko este bolo relativne v pohode).
Ináč teraz ma napadla ešte jedna vec ohľadom tendrovaných vozidiel. Ak ma pamäť neklame pri električkách DPB požadoval výhradne predsuvné dvere (tuším som to čítal v tých odpovediach pre výrobcov, taktiež tam zakázal dodanie vozidla s hliníkovou karosériou chcel výhradne karosériu - skriňu z bežnej ocele) avšak vie niekto aký typ dverí požadoval pri trolejbusoch? V podkladom som našiel len formulku, že bližšie podrobnosti musí výherca konzultovať s DPB...
Reply on: Solider #191544:
tak jedine ak tak posledna seria SORov sa uz zacina priblizovat k Solarisu. Inak je rozdiel v dizajne markantny aj ked uzitkovo nepodstatny.
Samozrejme, otazne je ako by trofl Solaris bol pozapajany po skusenostiach s nasimi SU15 ?
Reply on: Mike #191541:
No tak som zvedavý či tá prestavba pomôže tej rýchlosti trolejbusov a či už budú jazdiť vo svojom jazdnom pruhu pohodlne ? Osobne som si myslel, že budú upravovať aj zákrutu medzi zastávkou Pri Podchode - Janotova keďže tá mi pripadala skôr zle navrhnutá ako tá pri Hany Meličkovej.
Reply on: Goyathla #191546:
Staznost sa neoznamuje, ale podava. Nerobi sa tak na neoficialnych strankach prevadzkovanych nadsencami, ale na Dopravnom podniku, ktoreho stranka je prekvapivo dpb.sk. Aj tak ti nic nepreplatia?
Dobry den, moze mi niekto poradit kde by som mohol odtialto poslat priamo reklamaciu alebo staznost?
Dnes 13.06.2013, na elektrickovej zastavke Vysoka smerom na ZST Nove Mesto mala ist elektricka o 14:26, 14:34 a 14:42 a ani raz nesla, bol som na zastavke presne o 14:21 a zmeskal som kvoli tomu pracovnu schodzu, ktora zacala o 15:00, premeskal som presne 15 minut, pretoze som musel ist na elektricke cislo 8 cez Ruzinov a z nej este prestupovat na 50tku autobus, bolo to naozaj velmi neprijemne a obmedzujuce.
Chcel by som tytmo oznamit staznost, poziadat o preplatenie 15 minut z mojho pracovneho casu co vychadza 1,50 za 15 minut a 70 centov za 15 minutovy cetovny listok, ktory som nevyuzil, kedze som siel cez Ruzinov a este potom prestupoval na 50tku, musel som si zakupit novy hodinovy listok.
Ide mi tu o celkovy princit, take veci by sa nemali nechavat tak, ak dnes nahodou kvoli nejakej zavade eletricka cislo 2 nepremavala, malo to byt riadne oznamene, nikde na zastavke som ziaden oznam nevidel.
Reply on: Solider #191544:
UTFG ?
Reply on: S499.1023 #191542:
Neviem, aké materiály sú použité v trolejbusoch v Eberswalde. Ja narážam hlavne na šotoušmi do nebies vychválený Solaris, ktorého božské prednosti oproti takému SORu som zatiaľ nerozpoznal.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.