Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobry den, moze mi niekto poradit kde by som mohol odtialto poslat priamo reklamaciu alebo staznost?
Dnes 13.06.2013, na elektrickovej zastavke Vysoka smerom na ZST Nove Mesto mala ist elektricka o 14:26, 14:34 a 14:42 a ani raz nesla, bol som na zastavke presne o 14:21 a zmeskal som kvoli tomu pracovnu schodzu, ktora zacala o 15:00, premeskal som presne 15 minut, pretoze som musel ist na elektricke cislo 8 cez Ruzinov a z nej este prestupovat na 50tku autobus, bolo to naozaj velmi neprijemne a obmedzujuce.
Chcel by som tytmo oznamit staznost, poziadat o preplatenie 15 minut z mojho pracovneho casu co vychadza 1,50 za 15 minut a 70 centov za 15 minutovy cetovny listok, ktory som nevyuzil, kedze som siel cez Ruzinov a este potom prestupoval na 50tku, musel som si zakupit novy hodinovy listok.
Ide mi tu o celkovy princit, take veci by sa nemali nechavat tak, ak dnes nahodou kvoli nejakej zavade eletricka cislo 2 nepremavala, malo to byt riadne oznamene, nikde na zastavke som ziaden oznam nevidel.
Reply on: Solider #191544:
UTFG ?
Reply on: S499.1023 #191542:
Neviem, aké materiály sú použité v trolejbusoch v Eberswalde. Ja narážam hlavne na šotoušmi do nebies vychválený Solaris, ktorého božské prednosti oproti takému SORu som zatiaľ nerozpoznal.
Reply on: Mike #191541:
Iha, zeby Capacity ci šerble 42xx, 48xx ci nebodaj 41xx ? ?
Reply on: Solider #191536:
Hmmm, znalec sa opäť prejavil. Aj taký Solaris Trollino v Eberswalde je lowcost?
Reply on: luky133 #191540:
Tento .. 33 busy z Petržalky.
Na Dlhých dieloch už všetko pripravené na natiahnutie nového troleja takže buď to spravia v najbližších dňoch po skončení dennej premávky alebo žeby bola tento či budúci víkendy výluka na L33? ?
Reply on: Valec #191537:
Presne tak, v tej hlavicke presunuli oznacenie linky IDS.
Reply on: 810zssk #191528:
Zmenil sa dátum a vymenili riadky s licenčným číslom a s číslom IDS BK.
Reply on: Petto #191535:
Rozdiel vo výbave je minimálny. A keby si trocha viac presondoval aspoň stránku ÚVO, tak by si sa dopátral k tomu, že Bystrica za 19 trolejbusov zaplatila 7 980 000 eur, čiže v prepočte 420-tisíc eur za jeden trolejbus, čo je v podstate zvyčajná cena. Okrem toho tá "poľsko-česká výhra", to je také blúznenie, veď či je to SOR alebo Solaris, cenovo rovnaké a aj vnútri je to rovnaký low-cost.
Reply on: Solider #191530:
Hm, urcite vzdy zalezi od vybavy, ale zeby boli take rozdiely vo vybave medzi PO,BB,ZA 30 Trkami ? DPB si vyziadal dost pestru vybavu a Solaris si to dal vzdy zacvakat ?. Cize uz prestavam byt optimistom v prospech "polskej-ceskej vyhry".
Reply on: 810zssk #191528:
Nevidím tam žiadne zmeny. Pomoc!
Môžem vedieť, tým že sa otvárajúce alebo zatvárajúce sa dvere vozidla zablokujú (nohou, rukou) môže dojsť k ich poškodeniu? Lebo v dnešnej X13 v tom Citelise som nemal na výber, musel som sa otvárať a zatvárať s tými dverami ako tam bolo plno ? aj celá Hl. st. vlak do Košíc, moc veľa ľudí ...
Reply on: Dave177 #191529:
Mne sa to tam nikdy nepáčilo, ale teraz... vyhýbam sa tomu podchodu, keď náhodou, tak z 4, 8 či 9 na 2 si prestúpim o zastávku skôr.
Reply on: Sharpay #191525:
cez hokej bol SRO1
Reply on: Petto #191523:
Aby si to mal presné, pýtal si sa to aj na prešovskej sekcii, taký Prešov vysúťažil Škodu 30 Tr za 376 980 eur a Škodu 31 Tr za 506 690 eur, pričom prvé 4 ks 31 Tr nakúpil za 499 995 eur/ks v roku 2011 a roku 2012 menšiu dvojkusovú dodávku za 509 750 eur/ks.
Aký je váš názor na "vynovený" vzhľad podchodu na Trnavskom Mýte?
SL mierne inovoval format CP (vsimnu si len pozornejsi regiosotousi ? )
http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal/106408.pdf
Reply on: Sharpay #191525:
parada. taketo akcie sa mi lubia!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.