Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #191342:
Spôsob práce sa veru podobal dielenským ?
Reply on: Ike #191341:
Kto a ako? Hadam nie niekto z depebe 😃
Reply on: Ámos #191340:
To je do istej miery pravda, ale záleží aj od toho, kam sa vyleje. Pokiaľ tam záplavová voda zostane zadržaná, lepšie pre nás. Pokiaľ sa len rozšíri koryto, tá voda musí odtiecť rovnako ako hlavné koryto.

Každopádne, keď som včera v Devíne videl kto a ako montoval tie hliníkové srandy, pokojný by som nebol.
Reply on: Ike #191331:
stavy v nemecku a rakusku sice predpovedaju vyvoj, ale zaroven dunaj ma este zopar desiatok az stoviek km povodia na vyliatie. Cim vyssie sa dostane tam, tym viac sa vyleje do krajiny a nas bude menej ohrozovat.
Reply on: 810zssk #191335:
co mas teraz namysli? tu farbou obliatu tabulu o financnom prispevku EU? ?
Nahodou niekde neleakol novy INNIS aj s IDS linkami? ?
Reply on: on-line #191326:
Prosím ťa, kto šíri tieto bludné informácie.
http://goo.gl/maps/n6TEi
Preco mi nieco hovori ze u nas bysatonedalo? 😕
Reply on: 810zssk #191333:
To som aj ja dnes započul. Äs 20 😃
Reply on: 810zssk #191330:
Cize ako v KE

To Ike: Ja viem 2x som tade dnes isiel
Reply on: Roberto #191321:
Zatiaľ ešte nie. Dunaj mal 992 cm v auguste 2002. Teraz má 690 cm. Samozrejme, hydrometeorológovia očakávajú, že tento rok sa august 2002 zopakuje, nakoľko vo viacerých nemeckých a rakúskych mestách už Dunaj úroveň z augusta 2002 prekonal. Otestujeme mobilné hrádze.

Každopádne, ešte stále to nie je nič výnimočné. V 2010 som zažil, že cesta do DNV bola na niektorých miestach už zatopená (asi 10 cm). Teraz je síce zatopený chodník, ale cesta má ešte dobré 3 m rezervu. Aj keď treba povedať, že zhruba od DNV sa záplavy znásobujú nakoľko jednak Morava má sama povodňový stav a jednak prietok Dunaja blokuje ústie Moravy a voda sa akumuluje.
Reply on: Roberto #191329:
Dostane karticku ako maju revizori v emtrestackych prevadzkach ?
Reply on: on-line #191325:
a mimochodom ako by si revízor DPB v SL označil kontrolný lístok? a ako by dal vodičovi kľúčik? (no dať by ho mohol ale do čoho by ho vložil ? )
Reply on: on-line #191326:
Ten bod 2 nie je pravda, ide naozaj vylucne o to ze nebolo pocut pipanie. Tlac nulovych listkov dokonca bola zrusena a asi dva tyzdne pred spustenim IDS sa uz netlacili (len sa odpipavalo). Kedze sa prislo na spominany problem, na poslednu chvilu sa to zrusilo a tlac sa znovu zaviedla. Nema to nic s revizormi.
Reply on: on-line #191326:
inak by ma zaujímalo koľko zarobia gorily SL lebo DPB viem o províziách ale v SL ❓
Reply on: 810zssk #191324:
K tym bodom poporiadku

1. Vraj v rámci IDS ked bude full-system t.j. v plnej prevádzke vraj budú mať svoje "gorily" kazdy podnik, okrem ZSSK tam ostanu ti isti sprievodcovia, ale asi aj on zle tomu mohol pochopiť nevylučujem.

2. To som vedel, že Mijola je taká šikovná, a preto mi bolo vysvetlené že kým to nie je ten "full-system" tak to bude tak ako som opisoval že bude to nutné mať so sebou.

Každopádne ďakujem ?
Reply on: Roberto #191323:
Mne to tak bolo vysvetlené že aj tie tetky budú na AS ale aj napriklad na ŽST Vinohrady nastúpia revízori DPB a skontrolujú a vystúpia napriklad na Novej Dobe..
Reply on: on-line #191322:
Vysvetlil ti to zle.

1. SL ma vlastnych revizorov - nevylucujem ze sa dohodli na nejakej spolupraci s DPB, ale je to veeeelmi nepravdepodobne.

2. Tlac nuloveho listka je docasna zalezitost. Mijola ma funkciu "zoznam cestujucich" a navyse kupeny CL zapisuje aj do cipu karty, takze revizori budu moct kontrolovat cestujucich pomocou tychto funkcii ked sa tlac nulovych listkov zrusi. Bude stacit karta, zistia z nej ci si zaevidovany.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement