Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #191178:
Ze by otazky TV Markiza urobili svoje?
Mne uz redaktor volal, pre doplnujuce otazky...
Reply on: sveto #191187:
A co myslis, ze kolko slapala optimalne taka B732? ? Tiez okolo 60 - to bolo maximum. Aj z Ikarusu vymackas 75, tak ako aj z tej Karosy.
Inak škoda, že odstavili niektoré B732 CNG , čo boli v dobrom stave a bolo ich dosť, najmä z prvej kolony.
Mohli ich ešte uplatniť na L37.91,191- do priľahlých častí, kde síce manuálna prevodovka, ale zároveň vyššia rýchlosť určite nebude na škodu. Tamojšie ikarusy 415 tam idú dlhé bezzastávkové úseky ledva 60.
Neviete niekto, prosím, čo je to za reklamu v #7118? Také celkom vtipné plagátiky. Ďakujem
Reply on: Petto #191184:
941ky sa museli zosrotovat lebo ich z eurofondov akoze nahradili trolejbusy.
Reply on: Sommelier #191182:
14 ks 961 so ŠPZ mesta Zvolen . Tam rátaju denne do výpravy max. 3 ks, kedze jeden Citelis to zaparkoval v potoku. 6 ks 961 so ŠPZ BB tie do premávky nezasahujú takmer vobec. No paradox je, že 941Tky ktore tu jazdili v BA su uz vyradene na šrotovisku (r- vyradenia 2011) - tie by mali dnes vek 12-14 rokov.
Reply on: Marek1978 #191181:
Vie niekto čo to sú zač tie kĺbáky z 2006, ktoré DPMBB nepotrebuje ? Lebo mne to vychádza len na návrat 961, ale tie sú detailne staršie..
Reply on: All1111 #191175:
Ano, a preto chce tato MC postavit dalsi semafor bez preferencie MHD a strcit autobusy do niky, aby sa im horsie dostavalo zo zastavky. Ked treba davat pekne vyjadrenia pre media, ktore ich navyse nic nestoja, tak to im ide, no v reale skutek utek. Sami maju dost pak na to, aby urobili MHD atraktivnejsou.
Reply on: Eury #191174:
Dobrý postreh, no infolinka sa zapotí asi viac ako obvykle :DDD
http://bratislava.sme.sk/c/6818139/prihlasili-sa-uz-viaceri.html

No takže už je viacero uchádzačov. Ale zaujalo ma toto tvrdenie: "Dopravný podnik pripúšťa, že by si v súvislosti s kritickou situáciou s autobusmi Ikarus prenajal viac autobusov. Tie by mohli nahradiť aj chýbajúce trolejbusy. Prenájom autobusov je niekoľkonásobne lacnejší."
Reply on: All1111 #191175:
Vsetci by odparkovali svoje auta vo Vajnoroch a hor sa do autobusov. ? Dufam, ze tak ako dopravny expert nie je aj investicny poradca.
Reply on: Max #191168:
Teším sa, jak som vás všeckých naučil používať výraz hnuSor ?
http://bratislava.sme.sk/c/6817711/vajnory-by-privitali-vacsiu-kapacitu-autobusov-v-dopravnych-spickach.html Neuveriteľná myšlienka z úst ODBORNÍKA ? ,,Pokiaľ by komfort cestovania z mestskej časti do mesta, rovnako ako aj z okolitých obcí, bol vyšší, mnohí vodiči by nepoužívali svoje motorové vozidlá a uprednostnili by MHD," zdôvodnil dnes pre TASR investičný poradca starostu Vajnôr Mário Schwab. ,,

Ked pozeram tie posledne vikendove vyluky - tak sa mi natiska otazka - kto to koordinuje? Ved budu elektricky premavat cez tunel miesto nabrezia a zaroven nebudu autobusy stat na Zochovej...
Reply on: TeBeCe #191171:
? ? ?
http://bratislava.sme.sk/c/6817630/pocas-vikendu-bude-vyluka-na-trase-elektricky-cislo-styri.html
Tie agenturne spravy si davaju asi pisat za lacny peniaz niekde na dalekom vychode ?
Reply on: Petto #191169:
Maximalne tak 5x. Klbovy trolejbus Hess rozhodne nestoji tolko ako klbovy sor, ani po mnozstevnej, skupinovej a studentskej zlave dokopy.
Neviem ci najdes cenu, ale skus pohladat 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.