Dnes 17:24 z Marianky islo 37kou celkom asi 35 (!) ludi, listkov bolo oznacenych 5. Hlavne ze BSK dotuje nezmyselnu zachadzku Stupava - Marianka namiesto toho aby Marianke zabezpecil zakladne spojenie s Bratislavou, ktore musi suplovat DPB....
Pretože 20- a 30minútový interval nie je možné nadväzovať. Jednoducho to nejde, matematika nepustí. Preto sa ani nedá povedať, či L53 na L39 nadväzuje alebo nie. Tie intervaly sú nekompatibilné, raz to vyjde tak, inokedy inak.
L53 však nadväzuje na každú druhú L4 na Zlatých pieskoch (8 min. na prestup).
este pred rokom a pol chodila kazdych 20 min. lenze DPB poskrtal kde sa dalo, no a vidis co urobil. uprimne ak ma linka interval 30m. okrem noci a nemam inu moznost, tak idem autom takmer vzdy, ak teda si neplanujem dat nejake pivo.
Vedel by mi niekto z prispievateľov na tomto webe vysvetliť nasledovné?: Prečo zo zastávky Trnavská chodí linka č. 53 do Vajnor cez víkendy tak ako chodí? Ide 2x za hodinu a to tak, že odíde cca. 2 min pred príchodom linky 39 alebo 61 v smere z mesta. To už naozaj by nebolo možné posunúť CP linky 53 trochu viac "dopredu", tak aby bol možný prestup od 39 alebo 61, aby tam človek nečakal 30 min. na ďalší spoj ako blbec? Linka 53 chodí do Vajnor v 19 a 49 minúte cez víkendy, napr. linka 39 odchádza zo Zochovej každú 9, 29 a 49 min. (víkendy), cesta po Trnavskú trvá 14 min podľa CP, čiže ak idem napr. linkou 39 smer Ružinov o 14.09, tak na Trnavskej som 14.23 a 53 mi odišla o 14.19. Možno by bolo lepšie vložiť aspoň 1 spoj na linke 53 cez víkendy, tak aby chodil aspoň 3x za hodinu, veď je dosť cestujúcich v ňom aj cez víkendy.
Podľa tejto definície by mal verejne obstarávať aj taký Regiojet. Nie je to náhodou tak, že súkomníkom sa prepláca strata z výkonov vo verejnom záujme, teda to nie sú finančné prostriedky na poskytnutie služieb?
Wow, dorazili sme do 21. storocia, neverim. Nikdy som nechapal preco pokutu nie je mozne zaplatit hned - ved ak ju DPB este nema v systeme, proste by islo o zapornu ciastku a v momente ked by sa to do systemu zadalo tak by sa to vyrovnalo na nulu
Stavebné firmy ale nedodávajú za ceny na báze oprávnených nákladov a primeraného zisku. Predpokladám, že ani RJ nemusel súťažiť vozidlá, keď vysúťažil cenu za vlkm a nie oprávnené náklady + primeraný zisk, ako sa dodnes platí autobusová doprava. Spýtaj sa Vladimíra, hľadať sa mi to nechce. Ešte že žiadnu ZDO nerobíme.
No neviem, ci to bolo myslene celkom vazne... ale pri takomto rieseni by cestujuci z 50 nevystupovali na ostrovcek ale pod kolesa aut jazdiacich v pravom pruhu... jedine ze by sa urobil nejaky mega tender na letiskove autobusy, ktore maju dvere z oboch stran... ☺
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
gejza