Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #189744:
No tak si určite rozmyslím či pôjdem pešo po moste alebo 2 min. loďou. Lebo však keď to zoberieš tam a späť (napr. centrum-sad ak by trasa nebola okruhom ale 3 trasy medzi Sadom a jednotlivými zastávkami) 2€ → 60Sk a teraz si zober napr 4-člennú rodinu (nech decko je za polovičnú cenu) Tak tam späť by ich vyšlo 6€ čo je takmer 200Sk a to už si určite rozmyslia či pôjdu po moste alebo loďov. A zase ani keby to bola tá loď zadarmo by ju veľa ľudí asi nevyužilo. Samozrejme projektu fandím ale keď to má jazdiť v neprehľadnom intervale 45 min. má to stáť takú pálku. A navyše napr. zbytočná trasa do Riverparku kde teraz z električiek nik nevystupuje je zbytočnosť.

Najlepšie by bolo keby premávala po trase Nám.Ľ.Štúra, Sad J. Krála, Eurovea, Sad J. Krála, Nám. Ľ. Štúra

medzi centrom a sadom trvá trasa asi tie 2-3 min. a medzi sadom a Euroveou asi 5 min. To je spolu spiatočne tých 16 min +2 min na vystup a nastup tak by 1 kolo trvalo 24 min. Tých 6 min. by mohlo stáť v centre. A interval by bol prehľadný 30 min. a loď by jazdila častejšie čo by zvyšovalo jej atraktivitu. A keď teda to už nebude v systéme MHD ako sa všade písalo a má to byť zas doplnková atrakcia za za to euro tak by mohla byť tarifa 1€ na neobmedzenú cestu pre dospelého a 0,50€ za decko tiež neobmedzená cesta. Alebo predávať automaticky za túto cenu spiatočné lístky a ptm by mala zmysel

Aj v Prahe či Ústi/Labem majú "atrakcie" v systéme MHD napr. Petřínskú lanovku či lanovku v Ústi/Labem (nwm či je už dostavaná) a takéto systémy majú úspech keďže ich využiju aj miestny.

To je môj názor
Reply on: Luks #189770:
Ja ta ubezpecujem ze vsetko bude, zlyha vystrazne zariadenie, vlak sunda autobus a hned su zintegrovani!
Reply on: 810zssk #189768:
No, neviem, neviem 😃
Reply on: Michal111 #189760:
Áno, lebo električky nemajú 25 rokov... Presnejšie majú 24-38 ❗ rokov... A o tých rozdrbaných tratiach radšej pomlčím... Len tam nejde o SeR, že? Keď som tak kukal ten katalóg T3, to na čo prosím pekne robili novostavby T3? Síce len 5 vozidiel ale aj tak.. podobne ako aj novostavby K2S, to je ďalších 9. To vtedy neexistovali nízkopodlažné a podľa možnosti aj klimatizované električky???
Reply on: Luks #189766:
Nuz, do troch rokov snad hej.
Reply on: Michal111 #189760:
Toto čo ho sa pýtajú? 😃 Viete koľko stojí električenka a úplne ? Aká je trasa trolejbusu číslo 210? Toto načo tam niečo takéto dávajú ? 😃
Znova sa pýtam... kedy bude BIDka? o.O
Reply on: Michal111 #189760:
A este by ma zaujimalo kde Delfi nabral kompetenciu rozhodovat ako sa upravi organizacia MHD v Bratislave. Objednavatelom je predsa mesto, nie TA3ka 😛
Reply on: kecho #189762:
Pre nesplnenie akych podmienok?
Reply on: Michal111 #189760:
TA3 v Tbuse? to je nejaká fotomontáž? 🙂
"sú tam aj trolejbusy, ktoré sú 25-ročné. Keď si zoberieme kombináciu tuhej zimy a stavu vozoviek, tak jednoducho tie staré trámy niektorých vozidiel nevydržali." ďalšia otázka mala byť - koľko konštrukcií prasklo na nových JeTi pseudovozoch, ktoré nemajú 20 rokov, ale 20 mesiacov?
"Tvrdíme, že sa do súťaže mohli prihlásiť viacerí výrobcovia. " prihlásiť sa mohli, akurát, že by ich vylúčili pre nesplnenie podmienok 😉
Reply on: Michal111 #189760:
"Môžeme v nejakej miere riešiť nočné spoje, možno o jeden cyklus ich znížiť. Ale všetko je to zatiaľ len v pracovnej verzii. Myslím si, že tých redukcií nebude veľa, určite by to neboli nejaké drastické opatrenia. Samozrejme, závisí aj od dohody s mestom."

Takze podla Delfiho nie je zrusenie ZAKLADNEJ dopravnej obsluhy v noci (= predlzenie intervalu nad 2 hodiny co nezodpoveda ziadnym standardom) ziadne drasticke opatrenie?
Reply on: 810zssk #189757:
nuz ziaden sudny clovek by pri pohlade na novy most neriesil jeho nazov
Reply on: Ámos #189756:
Ja mam uz dlhodobo podozrenie ze Rosova je cela mimo. Uprimne, tazko sa rozhodnut ci je horsie mat za starostku Rosovu, alebo Hanulikovu ?
Reply on: Valec #189755:
je to projekt ktory nema navratnost. ona este nepocula o studii navratnosti a realizovatelnosti
Reply on: Ámos #189754:
Na rýchlo som našiel toto:
Starostka tvrdí, že veľký profit z linky zrejme mesto či mestská časť mať nebude. "Cieľom je, aby sme ju čo najmenej dotovali. Je to projekt, ktorý má návratnosť v dlhodobom horizonte," poznamenala.
http://www.topky.sk/cl/10/1321688/
Reply on: Valec #189753:
Stare mesto to ide dotovat?
A robilo vyberove konanie na prevadzkovatela?
Ostatne ani sa necudujem, kedze gorila v modrom na staromestskom urade je tam len na dojenie Stareho Mesta. Krasnym prikladom je pracka penazi v podobe podzemnych garazi na Safku.
Reply on: Ámos #189752:
Ja síce neviem ako vyhliadkové jazdy, ale toto má byť dotované z verejných peňazí... minimálne z MČ Staré mesto. Takže preto si pán podnikateľ môže trúfať na celoročnú premávku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.