Suverénne najväčšia blbosť spomedzi zastávok na znamenie je Švabinského. By ma zaujímalo, že ako dospeli k tomu, že tá zastávka by mala byť na znamenie. Či ten prieskum robili niekedy cez víkend, alebo po 21:00. ?
Neviete ako a kde sa otvaraju stresne poklopy v Capacity? Dnes som isiel v #4914 a v celom autobuse boli povyklapane, prijemna jazda a navyse s cerstvym a sviezim vzduchom ?
podla mna by tam stacila len ta 1. proste ked sa neda kupit inak elektricenka, tak realne to nema ziadny vyznam mat tam 100 a 101. a ta 100 je moc dlha. stacila by 1 a bolo. ale toto je najmensi problem dezintegrovanej dopravy, takze tak. skorej kozmeticka uprava.
Z MA do Podunajskych Biskupic by siel na osemzonovy listok (255-215 a 102+100+107), pretoze v BA by presiel relativne velku vzdialenost.
Zahorska Bystrica - Podunajske Biskupice by bol City listok, ako som napisal, tie by zostali tak ako su (akurat teda by platili na 4 mestske zony, nie dve mestske zony).
A keby cestoval z MA do Podunajských Biskupíc by platil ako? A cestujúcemu zo Záhorskej Bystrice do Podunajských Biskupíc by si k električenke musel tiež doplatiť?
Inak ked uz o zonach, tak ja by som namiesto dvoch zon radsej videl styri mestske zony:
100 - centrum
102 - dojazdova smer Zahorie
105 - dojazdova smer Pezinok a Senec
107 - dojazdova smer Samorin
Je totiz blbost aby clovek co cestuje napr. z Malaciek do Samorina mal mesto zapocitane len ako dve zony, kedze uzemie je znacne vacsie. Tykalo by sa to len JCL BID, mestsky PCL by samozrejme stal rovnako ako dnes, teda 26 EUR za 4 mestske zony (namiesto dvoch), kedze tam je velkost Bratislavy uz brana do uvahy. Rovnako JCL typu CITY by mali sucasne ceny.
aky zmysel ma pasmo 100 a 101 na CP? zbytocne to tam zavadza, nestacilo keby cela BA ostala pasmo 1? zbytocne tam je 100., podla mna je to zbytocnost, a zavadza to tam.
a to este nie je iste kedy sa spusti nakoniec dezintegrovana doprava. ale jednoducho BA mala ostat pasmo 1 a hotovo. zase to bude ludi mylit.
Ubehlo 11 dni od nespustenia IDS a zatial sa nikto neuracil co i len slovom informovat o dalsiom postupe... clovek by cakal ze ked uz to nespustili tak ako mali tak ze sa s tym budu ponahlat a aspon informovat.. toto je fakt zly vtip
čakal som to ? nie ja nie som za zrušenie tých tlačidiel, len nech sa ľudia naučia viac používať viac tie tlačidlá na zvislýách madlách.. keďže okolo nich často prechádzajuú.. a keby si to tlačidlo stlačili na madle tak kým spravia ten krok ku dverám tak už sú otvorené. Takto si to tlačidlo stlačia o niečo neskôr a ešte potom musia čakať kým sa tie dvere otvoria.. ?
To je zas problem pristreskov, tie by to tiez chcelo vymenit (su mesta kde maju JCD a reklama je vzdy umiestnena tak ze vodic vidi do pristresku). Druha moznost je predpis nastavit tak, ze vodic je povinny presvedcit ci niekto necaka v pristresku, trebars aj za cenu pribrzdenia v zastavke.
V trolejbusoch sa niekedy stane, že cestujúci pred zastávkou na znamenie:
1. stlačí tlačítko pre "zastávka na znamenie", vodič zastane. Cestujúci nestlačí dopyt, vodič čaká a sám dvere neotvorí a cestujúci len nechápavo stojí pri dverách, kým mu niekto nestlačí dopyt,
2. cestujúci stlačí dopyt a nie aj tlačítko "zastávka na znamenie" a tak sa prevezie, kam nechcel, lebo vodič nemusí zastaviť.
Ďalší problém je, že vodiči niekedy aj keď meškajú zastavia na zastávke na znamenie, hoci nikto nechce vystúpiť ani nastúpiť.
lebo ako vodič IAD nevidím prichádzajúcich chodcov zľava a ak hej, tak v poslednej chvíli. A to nehovorím o daždi a tme, kedy vidím žiariacu reklamu, kde chodec zaniká - akurát ma vyplašia odlesky vlastných svetlometov.
No a to posledné býva problém, aj keď soť zriedkavý. Aj keď častejšie sa stretávam s týmto:
Prevádzkový predpis pre vodičov hovorí: 2. Zastávky z hľadiska zastavovania autobusov v nich sa delia na:
....
b) na znamenie, v ktorých zastavujú všetky autobusy vyznačených liniek
ba) ak na nástupišti zastávky stojí cestujúci (osoba) tak, aby ho vodič autobusu mohol vidieť
A čo v prípade, ak sú prístrešky jc decaux s reklamou v smere odkiaľ prichádza autobus (alebo zopár panelových) a cestujúci v ňom sedí celý čas na lavičke a vodič tam spozoruje cestujúceho len na základe dvoch nôh ktoré trčia pod reklamným panelom (v prípade iného typu prístrešku cestujúceho ani nevidieť). A cestujúci sa postaví a vylezie z úkrytu aby nastúpil až potom, keď autobus na zastávke zastavil. A to ani neprší a daný človek je triezvy.
Vodič predpis neporuší - cestujúceho nevidel (dve chodidlá pod reklamou sa nedajú považovať za argument) - a preletí okolo zastávky. Ale cestujúci sa neodvezie a môže čakať na ďalší spoj
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
http://goo.gl/maps/yuL97
lebo ako vodič IAD nevidím prichádzajúcich chodcov zľava a ak hej, tak v poslednej chvíli. A to nehovorím o daždi a tme, kedy vidím žiariacu reklamu, kde chodec zaniká - akurát ma vyplašia odlesky vlastných svetlometov.