Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #189135:
V meste "Nuremberg" (momotko vytiahol z Googlu bez zapojenia rozumu, mesto je Nürnberg, slovensky Norimberg má okrem iného tieto vlastnosti:
1) Prvá linka metra spája mestá Nürnberg a Fürth
2) Metro bolo vybudované z politických dôvodov, nakoľko Norimberg sa má k Mníchovu ako Košice k Bratislave alebo Brno k Prahe a prinieslo už mnohokrát oľutované vedľajšie efekty.

Nechaj hlupáčika.
Reply on: mex6 #189129:
Googliť vieš dobre, trubica.
Reply on: mex6 #189120:
Brémy. 560 tisíc obyvateľov, ani meter v podzemí, perfektná doprava. Mnoho ďalších miest do milióna obyvateľov s rýchloelektričkou "Stadtbahn".
Reply on: mex #189106:
Prvý odstavec trolling.
Eurofondy nie sú zadarmo a ich existencia a prerozdelovanie je ďalekosiahla debata. Faktom však je, že v tomto programovacom obdobi sa má vyčerpat určitá suma, keď sa nevycerpa, nič nebude - druhý trolling. Ja som tu jasne uviedol dôvody pre ktoré by sa určite projekty realizovať mali, ty prinášaš argumenty, ktoré majú so samotnom elektrickou do Petržalky pramalo spoločne - aj to je trolling.
Pod mostom je na CP 37 uvedene ze Marianka je v pasme 320. To si nikto za tie dva mesiace nenasiel cas vylepit spravne CP??
Reply on: mex3 #189138:
"(pozn: dakujem administratorovi ze mi neustale maze konto. a rovnako za to ze mi uz blokuje aj povodnu IP adresu. trapne.)"

1.1. Používaním stránok imhd.sk a mhd.sk (ďalej len Stránky) používateľ súhlasí s nasledujúcimi podmienkami používania (ďalej len Podmienky).

1.6. Prevádzkovateľ neručí za dostupnosť služieb a vyhradzuje si právo obmedziť alebo zrušiť používateľovi prístup.

2.5. Používateľ sa zaväzuje v príspevkoch do diskusných fór
2.5.2. nepoužívať vulgarizmy a hrubé výrazy
2.5.4. nefloodovať (nezahlcovať fóra rovnakými alebo podobnými príspevkami)
2.5.5. uvádzať iba pravdivé a nezavádzajúce informácie


2.6. V prípade porušenia predchádzajúcich bodov bude používateľovi zrušené používateľské konto a/alebo prístup na Stránky.

2.7. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zablokovať prístup používateľom pristupujúcim k Stránkam z rovnakých IP adries, aké mal používateľ, ktorému bol na základe porušenia Podmienok zrušený prístup na stránky alebo používateľské konto.
Reply on: Ámos #189135:
Nehovorim, ze vsade musi mat metro zmysel uz dnes. Do buducnosti ale elektricka nie je alternativa, uz to tu niekto pisal. Je to mensie zlo. A napriek tomu vsetkemu nie ze nebude metro ale ani ta elektricka. Este roky ked to pojde tymto tempom. Co sa tyka podpory ekonomiky hovorili sme tu o nestastnych EU fondoch. Preco by sme nemohli ako zda sa mudrejsi Francuzi vyrabat ak nie vlastny aspon licencovany system na Slovensku a nie vsetko dovazat? A nechat si to zaplatit z EU fondov? Takto by to zostalo aspon na Slovensku a nemuseli by sa nakupovat autobusy a elektricky zo zahranicia. Ako je mozne ze inde vedia vyrobit a my nie? (pozn: dakujem administratorovi ze mi neustale maze konto. a rovnako za to ze mi uz blokuje aj povodnu IP adresu. trapne.)
DPB stale nema zverejnenu tarifu platnu od zajtra... Co za bordel maju v tej firme?
Reply on: mex6 #189129:
Nuremberg - The population as of December, 2011, is 510,602. The "European Metropolitan Area Nuremberg" has 3.5 million inhabitants, which makes it Germany's fourteenth largest city.

Lausanne- VAL - velkost voznov asi 2xT3, to skutocne mozme budovat elektricku, je to vyrazne lacnejsie

Toulouse - opat lahky system VAL

Rennes - opat VAL

Marseille - 850tis obv. pisal som porovnatelne

Lyon - 2 voznove supravy. skutocne, kvoli tomu chces minut miliardy?

Helsinki - 560tis obv., jedna linka. ty tvrdis, ze BA by uzivila dve.

Lille - skutocne nam chces hovorit o tych 2 metre sirokych voznoch? s mensou kapacitou ako 2xT3?

Nie je ti divny, ze francuzsky system VAL je vo francuzskych mestach a jedna sa tak o podporu vlastnej ekonomiky z nacionalistickych dovodov, zrejme bez realnych ekonomickych ukazovatelov. rozvijaju dalej tieto francuzske mesta system VAL alebo buduju elektickove trate?
Reply on: Ike #189128:
Tak ja myslim ze dost trnavakov bude kombinovat PCL a JCL, tak asi preto 🙂
Reply on: mex6 #189132:
BID nerovna sa IDS BK. V IDS BK samozrejme mestsku kartu pouzit mozes.

Peon: www.bid.sk, sekcia Kontakt
Reply on: Peon #189130:
Mna zaujalo aj toto: "Bratislavskú mestskú kartu nie je možné na cestovanie v BID použiť.". Skvele.
Reply on: VLK #189112:
Keď zoberieme električku T3 (najčastejšie hrče premávajúce v Bratislave) a jej kapacitu 160o na vozeň, teda 320o na súpravu tak na kapcitu 13tisíc osôb za hodinu potrebuješ cca 40 súprav za hodinu, t.j. interval 1,5min. V Bratislave asi nereálne.
Reply on: Ámos #189125:
A kam keď nemajú infolinku?! A tí čo teraz nad spustením IDS BK makajú určite nemajú čas odpisovať na otázky. Každopádne odpovede na moje otázky by boli určite užitočné v časti FAQ na www.bid.sk (alebo v inej časti na ich webe, prípadne aj na imhd.sk).
Reply on: Ámos #189118:
Nuremberg, Lausanne, Toulouse, Rennes, Marseille, Lyon, Lille, Helsinki, vsetky v Taliansku okrem Rima, dalej snad ist nemusim..
Reply on: 810zssk #189127:
Nepomýlili si kraj? ?
ZSSK distribuje informacne materialy k IDS uz aj v Trnave, hoci ta je zatial od hranice IDS daleko 🙂
Reply on: Ámos #189124:
To som napisal? Ze vdaka metru by som nemusel krizovat cestu? Uz rozumiem, ze ak sa na dopravne potreby nahliada tak, ze sa pozera nie na skutocne poziadavky ludi ale tak, ze kde sa nachadzame na mape a aky system tu bol pred 23 rokmi tak potom je jasne, ze zavery musia byt odlisne. Dakujem za pouzitie slovneho spojenia "kedysi". Neviem preco ma osocujes, radsej by som pocul odpoved na otazku ohladne Patronky.
Reply on: Peon #189122:
a co takto kontaktovat BID a nie iMHD!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.