Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ked uz sa spomina preferencia elektriciek, tak ako to vyzera s tou vajnorskou radialou, 5 mesiacov uz od septembra preslo a este som nic nevidel ani nepocul, tusim ze to opat padlo ☠
prave info na SRo, ze tender na trolejbusy sa bude opakovat. Ako jeden zdovodov uviedli aj to, ze sa prihlasil len jeden uchadzac.
Reply on: Petto #188960:
Nuž v Žiline to asi mali na háku. Ale tak aspoň vidno, že kam prídu predĺžené hnáty boľševickej mafie z moskovskej školy rýchlozbohatlíkov nenažraných a synáčikov bývalých ŠtBákov a najväčších akože-komunistov (po prevrate najväčších demokratov), tak tam hneď cpú tieto šunky. Jak som videl Blanára, či Chomu na tých fotkách, tak neviem sa rozhodnúť, či skôr opľuť fotky Belfi+Ftáčnik alebo Ďurkovský+Záhradník, krista toľko lákavých volieb a ja nechcem nikoho ukrátiť. Asi to hodím naraz do WC a naložím na to niečo ?
Reply on: Petto #188964:
Áno to viem mali sme tu raz 18m MAN na predvádzačke ? Keby sa raz vyhlásil tender na CNG plyňáky tak by nebol na škodu MAN alebo Solaris keď už silou mocou sa tu preferuje autobus s 5 dverami.Ja len verím,že dovtedy sa S(p)ORu nepodarí 18 metrové CNG-éčko lebo to už načisto si potom kupujem auto a seriem na MHD ?
Reply on: Ike #188956:
V každom normálnom meste (také na Slovensku bohužiaľ nie je) by boli uzly ako hl.st. a Hodžovo nám. prepojené s uzlami akými sú Nám. SNP/Kamenné nám. a historické centrum (Hviezdoslavovo nám.). Navyše by bola aj lepšia možnosť sa dostať ku konečnej pod mostom SNP (prestup na Jesenského alebo NĽŠ), čo je teraz značne ťažšie. Takto teraz musím odporúčať turistov na L93 aby s ňou šli na Hodžovo alebo Zochovu a pešo dolu, alebo s X13, na ktorú ale nemusia mať šťastie. Stav sa, že ak bude električka na Štefánikovej, tak to postupne začne odrádzať autičkárov aby využívali Štefánikovu a postupne sa Hodžovo nám. ukľudní oveľa viac a okrem toho podjazdu tam bude áut minimum. Pochop, že cieľom mesta by malo IAD v centre minimalizovať. Cez Nám. SNP sa kedysi tiež ondili autá a už tomu nejaký čas tak nie je. Takisto na Kamennom nám. je teraz úplná pohoda bez semaforov a IAD je tam tiež redšie, proste zastavia a nejazdí tam už tak veľa áut, ako kedysi, hlavne nejazdia tak zbesilo, lebo vedia, že chodci sa tam pohybujú a že električka má prednosť.
Reply on: roman2 #188961:
Nenašiel som žiadne mesto,kde by ho mali vysúťažené. Ani v ponuke na stránke ho nemajú. Ale SOR ma o konkurenciu viac - MAN už ma takisto ako SOlaris aj 18m aj 18,75 m vozidlo, z toho 18,75 moze byt aj 5 dverami.

http://www.mantruckandbus.com/com/en/products___solutions/man_bus/stadtbusse/City_buses.html
Reply on: Salomon #188962:
Nebude to len ten prefarbeny prototyp ??? Lebo SPZ je stale ta ista na tom bielocervenosedom vozidle GXL.
Reply on: Petto #188960:
Švajčiarsko má MAN Lion´s City GXL 20,5m a nezdá sa mi že by to bol prototyp... ale môžem sa aj mýliť...

http://www.ostbus.ch/gallery/details.php?image_id=461&sessionid=t5be1t89cpj93ujgquq7losb04
Reply on: Petto #188960:
Ten MAN sa vôbec dostal do sériovej výroby?Ak hej je známe ktorý DP si ho vysúťažil? ?
Inak toto prečo nikomu nevadilo ? ? To je je ako copyright z katalogu na ww.sor.cz

http://imhd.sk/za/doc/sk/10826/DPMZ-vypisal-tender-na-nove-trolejbusy.html?text=trolejbusy

Nikto nenamietal, tak si hned madlili ruky traktoraci.

Detto tender na BA CAPACITY, to im bolo tiez site na mieru, hoc sa este vtedy polemizovalo,ze sa moze prihlasit aj MAN s GXL Lions city - ten bol vsak len prototyp bez seriovej vyroby ( no ten bol este dlhsi - dosahol max. dlzku pre klbove vozidlo s 4 nápravami - 20,5 m )
Reply on: Ike #188945:
Najmä tí, ktorí pred zrušením chodili linkou 13, keďže takých bolo najviac, ale aj tí, ktorí chodia linkou 93 do centra.
Reply on: Petto #188946:
No niekde aj tretie ?
Reply on: Ike #188956:
Urcite by to cez Hodzko bolo rychlejsie a este by to obsluzilo aj jeden vyznamny uzol.

Na Stefanovicovej kolajnice su, ale su nepouzitelne. Navyse, hovorime o projekte ktory by sa riesil ako jedna z etap NS MHD, take je to vlastne jedno. EU zaplati.
Reply on: 810zssk #188948:
Tour de Obchodna je naozaj fail, ale že by to pri "preferencii a lá BA" mohlo byť cez Hodžko rýchlejšie? maximálne porovnateľné.

No a minimálne na Štefanovičovej koľajnice sú, na Štefánikovej nie. To dosť zjavne zvýhodňuje jeden variant.
Reply on: Michal111 #188954:
Cakat na UVO mi uz pride zbytocne. Tender chce mesto ci Ftacnik zopakovat a EK to už tiež smrdi.
Reply on: Michal111 #188952:
Samozrejme, ešte treba počkať na vyjadrenie UVO.
Reply on: Sommelier #188906:
To je tá "super-logika". Keby sme mali metro, tak je spojenie Hl.st. - Hodžko - Nám. SNP strašne dôležité, ale električkou to dôležité už nie je ? Takíto ľudia potom rozhodujú o doprave v tomto štáte a tak to na guwno vyzerá aj! ?
Reply on: Quakeman #188941:
http://bratislava.sme.sk/c/6714519/tender-na-trolejbusy-zopakuju.html

Chvalabohu, nebyť EU komisie tak by sa tento tender prepiekol. DPB už nie je asi ani schopný pripraviť férový tender.
Čo tender, to škandál.
Reply on: Ike #188904:
Lenže keď sa postaví trať do Petržalky tak pre Petržalku bude spojenie Šafko - Kamenné - Nám. SNP - Hodžovo - SAV - hl.st. úplne perfektné, keďže mnoho ľudí, ktorí vystupujú z Petržalských liniek na Zochovej idú práve smerom k Obchodnej a Nám. SNP. Takže ak sa pýtaš, že čo taká trať vyrieši, tak napr. aj zlepší spojenie Petržalky s centrom, odbremenia sa linky 83, 84, 93 a 94 z časti a mimo to bude Štefánikova menej atraktívna pre IAD na cestu do centra a tým pádom, že budú nižšie nároky na hore uvedené autobusové linky, tak sa bude môcť interval predĺžiť a ušetria sa aj nejaké vozidlá. Rozšírenie električkovej siete o trať na Štefánikovej by určite nebolo zlé. To, že si to tam možno nevieš najlepšie predstaviť, alebo sa ti tam zapísali do pamäte linky 83, 84 a 93 je tvoj problém.
Reply on: luky133 #188922:
Tak Belfi drzo klame do médií, vypúšťa jednu lož za druhou a takýto hajzel má ostať šéfovať DPB?! Ďakujem pekne teda. Ďalší tender už bude očakávam, že zameraný na cenu, príp. priemer kolies alebo doplnkovú výbavu z 1 cent. Veď J&T mafia už vie ako to oj*bať aj podruhé.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.